• Hey iedereen,
    Ik had een verhaallijn in mijn hoofd,maar ik weet niet of ik hem ga maken.
    Mijn vraag is dus wat vinden jullie er van en zou ik hem maken?
    Hier komt de verhaallijn.


    Titel: I'm Not Crazy


    Atticus is een 16 jaar oude jongen waarvan de ouders veel ruzie maken. Hierdoor is hij erg ongelukkig en sluit zichzelf af van zijn omgeving.
    Maar dan ontdekt hij iets nieuws. Hij is een medium. Een medium is iemand die doden kan zien en met ze kan praten.
    Helaas gelooft niet iedereen Atticus en zijn gave. Ze zeggen dat hij in de war is.
    Zelf begint hij ook te twijfelen.



    Wat vinden jullie er van?

    [ bericht aangepast op 6 juni 2013 - 20:17 ]


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    *crazy
    Ik zelf zou het niet lezen, maar gewoon doen!


    Ex astris, sciencia

    Ik vind het niet heel orgineel.


    El Diablo.

    o ja, crazy.
    Ben nogal moe vandaag dus vandaar.
    maar oke


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    ja, het lijkt me wel leuk :)
    x


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Lijkt mij best cool, alleen vergeet nooit da je níét voor anderen schrijft, maar voor jezelf schrijft.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    AvatarKyoshi schreef:
    Lijkt mij best cool, alleen vergeet nooit da je níét voor anderen schrijft, maar voor jezelf schrijft.


    Weet ik maar ik twijfelde of ik het wel of niet moest doen


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    MBAV4ever schreef:
    (...)

    Weet ik maar ik twijfelde of ik het wel of niet moest doen


    Doen, sowieso, al is net voor jezelf. Je kan 'm eerst op inactief staan en activeren als het jou dunkt.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Klinkt leuk, en wat AvatarKyoshi ook al zei, als je iets schrijft, doe het dan vooral voor jezelf. (:
    Wil je me in mijn blog waarschuwen als je het verhaal op Q zet en ermee begonnen bent? Ik beloof niet dat ik een abo nemen zal, dat hangt van je schrijfstijl af, maar ik neem zeker wel een kijkje dan. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    bedankt voor je tip


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    FloraBunce schreef:
    Klinkt leuk, en wat AvatarKyoshi ook al zei, als je iets schrijft, doe het dan vooral voor jezelf. (:
    Wil je me in mijn blog waarschuwen als je het verhaal op Q zet en ermee begonnen bent? Ik beloof niet dat ik een abo nemen zal, dat hangt van je schrijfstijl af, maar ik neem zeker wel een kijkje dan. (:


    zal ik doen


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Doen!

    Ik zou het doen, maar misschien kun je er nog een bijzondere wending aan geven waardoor het nog cooler word en het een beetje afscheid van andere verhalen over mediums! En ik zou het ook graag willen weten als je eraan begonnen bent. (:

    Gewoon doen, joh. Als ik het zo lees, klinkt het niet zo bijster origineel, maar dat hangt geheel af van hoe je het uitwerkt! Dus ik zou een poging wagen als ik jou was.
    Je mag mij wel waarschuwen (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Oeh, ik hou wel van zulke onderwerpen. Gewoon doen!


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    En of je mij wilt waarschuwen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife