• Ik heb op dit moment een Blackberry en dat zegt denk ik al wel genoeg. Hij valt uit als ik mijn eigen foto's of video's wil kijken of versturen. Tijd voor een nieuwe dus (:
    Hebben jullie misschien suggesties van mobiels die jij zelf of je vrienden hebben die fijn zijn? Een iPhone vind ik te duur dus dat gaat hem ook niet worden. Mijn vrienden zeggen zelf dat ze samsung fijn vinden. Wat zeggen jullie?


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Dan zou ik je Samsung aanraden (: Ik heb zelf een Galaxy S (en iPhone) en die werkt nog prima, maar ik moet 'm nog updaten, waardoor het ding heel irritant op het moment is.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik heb zelf een Samsung Galaxy S3, waar ik heel, heel, héél blij mee ben, haha. HTC is ook een erg fijn merk, dat heb ik hiervoor gehad. Zolang je maar geen HTC Wildfire neemt, zit je goed. De Wildfire-telefoons hebben namelijk allemaal een fabrieksfout en hebben daardoor erg weinig geheugen. Dit belemmert dus alles wat je wilt en kunt doen met die telefoon. Niet fijn. Maar als ik jou was, zou ik voor een Samsung of HTC-telefoon gaan. :)


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    samsung galaxy mini


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Één tip: ga niet, maar dan ook echt NIET voor de Samsung Galaxy Gio. Het geheugen zit altijd vol ookal verwijder je alles wat je kunt verwijderen en een SD kaartje plaatsen helpt niet, want heel veel apps moeten per se op je mobiel staan.

    Nu heb ik zelf een Nokia Lumia 900 en ik ben er dolblij mee. Het gebruiksgemak is heel goed.
    Maar kies je voor een Lumia, dan zou ik wel voor de 920 gaan. Die was helaas nog niet uit toen ik de mijne kocht.

    Mijn broertje heeft trouwens een Samsung Galaxy S2 plus en dat is ook een prima ding. Maar let op het intern geheugen van een mobieltje, het is echt heel fijn als dat toch ook lekker ruim is.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Één tip: ga niet, maar dan ook echt NIET voor de Samsung Galaxy Gio. Het geheugen zit altijd vol ookal verwijder je alles wat je kunt verwijderen en een SD kaartje plaatsen helpt niet, want heel veel apps moeten per se op je mobiel staan.


    Exactly!


    26 - 02 - '16

    De Samsung Galaxy Ace! Die is heel fijn naar mijn mening.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Acer heb ik ook al eens horen aanbevelen trouwens


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    HTC / Samsung


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Samsung is opzich wel handig, zijn niet veel problemen mee. Had in tenminste, mijn samsung galaxy plus kon alleen wel eens vast lopen. Voor jou valt de iphone af maar dat is tot nu toe de beste telefoon die ik gehad heb, ik heb er echt helemaal geen problemen mee en vrienden van mij die hem ook hebben ook niet.

    Ik ben blij met mijn iPhone 5 :Y).


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mijn topics, aangezien ik ook een nieuwe mobiel ga aanschaffen :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sempra schreef:
    Ik heb samsung text b5510, hij is erg fijn en heeft ook een qwuerty toetsenbord (geen idee of ik dat goed heb geschreven).
    Dus als je aan een klein toetsenbordje gewend bent geraakt, is die enorm handig.
    Helaas is het scherm best we klein waardoor apps zoals instagram etc er niet op kunnen. Twitter & Whatsapp wel.


    Precies dit. Heb er nog nooit problemen mee gehad.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik vind samsung echt niet fijn, dan wil ik liever weer terug naar zo'n oude koelkast nokia lolol.


    Quiet the mind, and the soul will speak.