• Hey!
    Nou ik heb dus besloten om een nieuwe story te gaan beginnen, ik weet alles al, alleen niet de twee hoofdpersonen. Ik weet wel een aantal dingen wat ik graag in hun wil verwerken maar verder weet ik niks. Ik heb al wel de namen dus ik hoef alleen hun karakter zeg maar te weten.
    Hoofdpersoon 1: Heeft een reputatie waar je u tegen mag zeggen, hartstikke open en spontaan, aparte kleding stijl, daarmee bedoel ik: ze matcht alles met elkaar en het maakt haar ook echt niet uit wat anderen van haar vinden, ze heeft veel vrienden, iedereen kent haar.
    Hoofdpersoon 2: Ze is juist het tegenovergestelde van hoofdpersoon 1, ze is hartstikke verlegen en past zich altijd aan, ze word soms gepest en zegt haast nooit wat op school, ze kan ook goed dansen maar daar is ze mee gestopt omdat ze bang was dat mensen haar daarmee gingen 'pesten'.
    Zouden jullie met deze informatie een rol willen invullen? Ik heb alles al, dus namen hoeft niet alleen karakter en waar ze bijv, verslaafd aan is en wat ze niet leuk vind.
    Alvast bedankt x


    If people are trying to bring you down, it only means that you are above them.

    Ik ga invullen!
    Hmm moet er ook uiterlijk bij?

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 23:43 ]


    where would I be, if you didn't believe?

    Beliebery schreef:
    Ik ga invullen!
    Hmm moet er ook uiterlijk bij?


    Oke (: nee, uiterlijk hoeft niet


    If people are trying to bring you down, it only means that you are above them.

    Mag ik hoofdpersoon 2 invullen??


    I'm F.O.O.D.: Fan Of One Direction, problems?