• Oké,
    ik heb al een tijdje moeite met het accepteren van de 'relatie' die mijn vriend heeft met zijn vrienden. Ik bedoel hiermee; hij zet mij soms gewoon aan de kant voor hun...
    Zijn vrienden zijn geweldige jongens, daar niet van. Ik mag ze allemaal en ze accepteren mij er gewoon bij. Maar afgelopen week vroeg hij of hij vanaf vrijdag tot zondag bij mij mocht blijven slapen, dus ik helemaal vrolijk en alles... vraag ik m vandaag hoe laat hij komt, zegt ie 'weet niet, zal even de jongens horen of ze vanavond nog wat willen doen, dan kom ik morgenochtend' ehm... ja. juist.
    Dat kan ik dus gewoon echt niet hebben, dus ik doe al de hele avond chaggy tegen hem op app -hij heeft volgens mij geen idee xd- omdat ik er gewoon niet over kan praten..

    Ik voel me zo'n Needy Girlfriend op dit soort momenten en dat wil ik echt niet zijn dus ik probeer deze gevoelens vaak te negeren, maar dit soort dingen heeft hij wel vaker gedaan... en het word gewoon vervelend, help..
    Hoe kan ik dit oplossen met hem? :[

    Alvast bedankt..

    [ bericht aangepast op 25 sep 2015 - 22:12 ]


    Little do you know

    Nou, op zich vind ik het prima als jongens hun vrienden af en toe boven hun vriendin kiezen, maar dit is wel een beetje lullig. Hij had al afgesproken om bij jou te blijven slapen, dus dan zou hij die keuze niet meer moeten laten beïnvloeden door wat zijn vrienden eventueel wel of niet doen. Afspraak is afspraak, dus terecht dat je pissig bent. Ik zou in ieder geval zo'n "graag of niet" gevoel erbij hebben.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2015 - 22:12 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Nou, op zich vind ik het prima als jongens hun vrienden af en toe boven hun vriendin kiezen, maar dit is wel een beetje lullig. Hij had al afgesproken om bij jou te blijven slapen, dus dan zou hij die keuze niet meer moeten laten beïnvloeden door wat zijn vrienden eventueel wel of niet doen. Afspraak is afspraak, dus terecht dat je pissig bent. Ik zou in ieder geval zo'n "graag of niet" gevoel erbij hebben.


    Yup, same.
    Ik vind het helemaal goed dat hij zijn vrienden niet laat vallen voor mij, maar dit gaat me te ver. Precies dit heeft mijn beste vriendin mij geflikt maar dan andersom -zij liet mij vallen voor haar vriend-(dus hij weet best hoe rot ik me erbij voel om zo behandeld te worden) en sindsdien ben ik all in voor het feit dat hij zijn vrienden behoud en niet laat vallen, maar als hij mij ervoor laat vallen vind ik dat gewoon Not Done.

    Hij is dan wel het type jongen dat zich heel erg laat beinvloeden door zijn vrienden, de reden dat hij dit waarschijnlijk ook doet. Als zijn vrienden gaan zeuren dan geeft hij toe, hij wil immers geen watje zijn of buitengesloten worden... dat vind ik echt heel jammer. Hij is de hele week bij zijn vrienden, ik heb alleen het weekend met hem vanwege het feit dat hij best ver weg woont en dan toch kiest hij ervoor om naar zijn vrienden te gaan in plaats van naar mij...
    De neiging is groot om te zeggen dat ie het weekend maar thuis blijft ofzo als hij zijn vrienden zo belangrijk vind, maar dan voel ik me ook weer zo'n bitch weetje... dus ik hou me in en negeer hem gewoon x'd


    Little do you know

    Ik zou er toch maar gewoon wat van zeggen. Chaggie reageren helpt niet echt en mensen vinden het doorgaans fijn als hun wordt verteld wat er is.
    Waarschijnlijk staat je vriend er niet eens bij stil dat hij jou kwetst.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Porunn schreef:
    Ik zou er toch maar gewoon wat van zeggen. Chaggie reageren helpt niet echt en mensen vinden het doorgaans fijn als hun wordt verteld wat er is.
    Waarschijnlijk staat je vriend er niet eens bij stil dat hij jou kwetst.


    Nee klopt maar goed ik heb daar echt heel veel moeite mee, haha. en we hebben, sinds hij naar zn vrienden is, ook al niet meer gepraat dus hij zal het niet echt merken.
    Maar ik ben zo bang dat wanneer ik er wat van zeg dat hij dan 'dom' reageert en dat ik dan boos word en dingen ga zeggen waar ik spijt van ga krijgen :l


    Little do you know

    Voldemortx schreef:
    (...)

    Nee klopt maar goed ik heb daar echt heel veel moeite mee, haha. en we hebben, sinds hij naar zn vrienden is, ook al niet meer gepraat dus hij zal het niet echt merken.
    Maar ik ben zo bang dat wanneer ik er wat van zeg dat hij dan 'dom' reageert en dat ik dan boos word en dingen ga zeggen waar ik spijt van ga krijgen :l

    Tja, je zult toch moeten leren om je gevoelens onder woorden te brengen, want zonder communicatie houdt geen enkele relatie stand. Als hij morgen komt, kun je het beste meteen vragen hoe zijn avond was en tegelijk (rustig) zeggen dat je het niet oké vindt dat hij afspraken niet nakomt.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2015 - 22:35 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hij weet dat ik het niet leuk vind dat hij dit gedaan heeft, ik zei tegen hem dat ie zn mobiel maar weg moest doen omdat ie m toch niet nodig had bij zn vrienden..(tja als ik chaggo ben... ik ben nog altijd bezig met denken voor verzenden..) maar toen zei hij dus dat t m speet dat hij niet naar mij gekomen is -.-'
    En nu ben ik helemaal chagrijnig omdat hij gewoon weet dat ik dit niet leuk vind maar hij doet het toch.. ugh.. mannen.. wat heb je er aan :')


    Little do you know

    Als man kan ik zeggen dat we soms niet aan dit soort dingen denken. Als de relatie verder goed is, maakt het vaak ook niet zo uit.
    Je kunt er iets van zeggen omdat je een afspraak had gemaakt en dat je op hem had gerekend, maar ik zou er niet te zwaar over denken als het verder goed is tussen jullie ;)


    Sarah = ongewoon sexy

    Porunn schreef:
    (...)
    Tja, je zult toch moeten leren om je gevoelens onder woorden te brengen, want zonder communicatie houdt geen enkele relatie stand. Als hij morgen komt, kun je het beste meteen vragen hoe zijn avond was en tegelijk (rustig) zeggen dat je het niet oké vindt dat hij afspraken niet nakomt.


    Ik zou eerlijk gezegd niets zeggen, laat hem er zelf over beginnen of zorg gewoon dat je het samen leuk hebt.

    Als hij binnen komt, en hij krijgt de vraag: was het leuk?
    Dan voel je als man direct de bui hangen dat het een klote ochtend wordt. Hij weet best dat hij fout zit, dat geeft hij ook al aan.

    Zorg dat je leuk bent, en als hij er iets over zegt, zeg dan kort wat je wil, maar niet doorzagen. Relaties mogen best een beetje flexibel zijn, anders is het al snel benauwd


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Ik zou eerlijk gezegd niets zeggen, laat hem er zelf over beginnen of zorg gewoon dat je het samen leuk hebt.

    Als hij binnen komt, en hij krijgt de vraag: was het leuk?
    Dan voel je als man direct de bui hangen dat het een klote ochtend wordt. Hij weet best dat hij fout zit, dat geeft hij ook al aan.

    Zorg dat je leuk bent, en als hij er iets over zegt, zeg dan kort wat je wil, maar niet doorzagen. Relaties mogen best een beetje flexibel zijn, anders is het al snel benauwd


    Thanks, dat advies kan ik nou goed gebruiken..
    Ik wil ook echt geen zeur zijn of moeilijk doen ofzo, maar het is gewoon zo moeilijk met mijn onzekerheden (ik werk er aan, maar het is moeilijk..)


    Little do you know

    Voldemortx schreef:
    (...)

    Thanks, dat advies kan ik nou goed gebruiken..
    Ik wil ook echt geen zeur zijn of moeilijk doen ofzo, maar het is gewoon zo moeilijk met mijn onzekerheden (ik werk er aan, maar het is moeilijk..)


    Begrijp ik. Maar volgens mij is het niet nodig, want zelfs bij zijn vrienden denkt hij blijkbaar aan jou.
    Je mag best laten horen hoe je er over denkt, maar het probleem is dat als je dat bij alle momenten gaat doen, een relatie verstikkend kan worden (zeker als hij graag met zijn vrienden is). Dan werkt het averechts voor wat je eigenlijk wil.

    Mannen zijn onderling ook best hard en veeleisend, lijkt misschien niet zo, maar als je er weinig bent, ben je automatisch een klef stel (zo gaat het bij ons tenminste). Naast dat het gewoon gezellig is.

    Edit: Maar hij had netter moeten zijn tegenover jou, vind ik ook. Dus je ergernis is terecht hoor, er zijn alleen andere manieren om zoiets aan te pakken (A)

    [ bericht aangepast op 25 sep 2015 - 23:18 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Ik zou eerlijk gezegd niets zeggen, laat hem er zelf over beginnen of zorg gewoon dat je het samen leuk hebt.

    Als hij binnen komt, en hij krijgt de vraag: was het leuk?
    Dan voel je als man direct de bui hangen dat het een klote ochtend wordt. Hij weet best dat hij fout zit, dat geeft hij ook al aan.

    Zorg dat je leuk bent, en als hij er iets over zegt, zeg dan kort wat je wil, maar niet doorzagen. Relaties mogen best een beetje flexibel zijn, anders is het al snel benauwd

    Als mijn vriend/man wat zonder me doet/deed vraag ik altijd hoe het was. Ik bedoelde gewoon dat ze er geen al te groot drama van moet maken, gewoon uit interesse vragen hoe zijn avond was en het gesprek dan op zijn beloop laten. Al is dat inmiddels wel te laat om het zo op zijn beloop te laten, begrijp ik.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Begrijp ik. Maar volgens mij is het niet nodig, want zelfs bij zijn vrienden denkt hij blijkbaar aan jou.
    Je mag best laten horen hoe je er over denkt, maar het probleem is dat als je dat bij alle momenten gaat doen, een relatie verstikkend kan worden (zeker als hij graag met zijn vrienden is). Dan werkt het averechts voor wat je eigenlijk wil.

    Mannen zijn onderling ook best hard en veeleisend, lijkt misschien niet zo, maar als je er weinig bent, ben je automatisch een klef stel (zo gaat het bij ons tenminste). Naast dat het gewoon gezellig is.

    Edit: Maar hij had netter moeten zijn tegenover jou, vind ik ook. Dus je ergernis is terecht hoor, er zijn alleen andere manieren om zoiets aan te pakken (A)


    Ik vind het ook totaal geen probleem dat hij bij zijn vrienden wil zijn enzo, maar dan had hij niet al met mij moeten afspreken dat hij hier zou komen en gewoon moeten afwachten dan dat ie mij nu blij maakte met een dooie mus.. Ik zou ook écht niet willen dat hij zijn vrienden af zou zeggen voor mij ofzo, maar die jongens moeten ook wel een beetje los kunnen laten. Hij is maar twee dagen bij mij(plus dan de vrijdagavond) en de rest van de tijd zit hij vaak zat bij zijn vrienden. En als ik bij hem thuis ben zijn we ook vaak genoeg bij zijn vrienden... wat dat betreft zijn die jongens meer Needy dan dat ik ben x'D

    Ik kan hem best makkelijk laten gaan, maar wanneer hij tegen mij zegt dat hij toch niet komt omdat hij naar zn vrienden gaat geeft dit mij een deuk in mijn zelfvertrouwen, en dat is gewoon niet fijn. Ik ben niet belangrijk genoeg om zijn afspraken met mij te behouden, en met mijn geschiedenis in het verband met jongens ga ik dan meteen doemdenken...(Ik ben meerdere keren gewoon gebruikt alsof ik een object was en dat heeft mijn zelfvertrouwen en vertrouwen heel erg geschaad)


    Little do you know

    Porunn schreef:
    (...)
    Als mijn vriend/man wat zonder me doet/deed vraag ik altijd hoe het was. Ik bedoelde gewoon dat ze er geen al te groot drama van moet maken, gewoon uit interesse vragen hoe zijn avond was en het gesprek dan op zijn beloop laten. Al is dat inmiddels wel te laat om het zo op zijn beloop te laten, begrijp ik.


    True op zo'n manier kan het inderdaad wel.

    Dacht meer aan zoiets als "en.. Hoe was JOUW avond" met een chagi toon (A)

    Dan heb ik niets gezegd.


    Sarah = ongewoon sexy

    Voldemortx schreef:
    (...)

    Ik vind het ook totaal geen probleem dat hij bij zijn vrienden wil zijn enzo, maar dan had hij niet al met mij moeten afspreken dat hij hier zou komen en gewoon moeten afwachten dan dat ie mij nu blij maakte met een dooie mus.. Ik zou ook écht niet willen dat hij zijn vrienden af zou zeggen voor mij ofzo, maar die jongens moeten ook wel een beetje los kunnen laten. Hij is maar twee dagen bij mij(plus dan de vrijdagavond) en de rest van de tijd zit hij vaak zat bij zijn vrienden. En als ik bij hem thuis ben zijn we ook vaak genoeg bij zijn vrienden... wat dat betreft zijn die jongens meer Needy dan dat ik ben x'D

    Ik kan hem best makkelijk laten gaan, maar wanneer hij tegen mij zegt dat hij toch niet komt omdat hij naar zn vrienden gaat geeft dit mij een deuk in mijn zelfvertrouwen, en dat is gewoon niet fijn. Ik ben niet belangrijk genoeg om zijn afspraken met mij te behouden, en met mijn geschiedenis in het verband met jongens ga ik dan meteen doemdenken...(Ik ben meerdere keren gewoon gebruikt alsof ik een object was en dat heeft mijn zelfvertrouwen en vertrouwen heel erg geschaad)


    Als je precies dit tegen hem zegt, dan heb je wel een heel groot punt.

    Ik dacht misschien iets te algemeen


    Sarah = ongewoon sexy

    Porunn schreef:
    (...)
    Als mijn vriend/man wat zonder me doet/deed vraag ik altijd hoe het was. Ik bedoelde gewoon dat ze er geen al te groot drama van moet maken, gewoon uit interesse vragen hoe zijn avond was en het gesprek dan op zijn beloop laten. Al is dat inmiddels wel te laat om het zo op zijn beloop te laten, begrijp ik.


    Tja, als mijn vriend wat zonder mij doet vind ik het ook geen probleem hoor, het geen wat nu gewoon een probleem is is dat hij eerst had afgesproken dat hij naar mij toe zou komen vanavond en dat dus afzegt omdat zijn vrienden hem daar wilden ofzo xd


    Little do you know