• Hey,
    In dit topic kan je je eigen stories plaatsen. Ik vind het zelf vaak irritant als er allemaal reclame in mijn gb staat dus ik dacht plaats hier je stories.
    Als de onderwerpen me leuk lijken lees ik ze!
    Ik hou vooral van sciencefiction, hunger games verhalen, drama, horror eigenlijk alles een beetje.
    Ik heb een hekel aan 1D stories! (sorry)

    Wat moet je in je bericht zetten?
    -De link
    -Een korte samenvatting
    -Als je een cover hebt de cover

    Xxx FairyMoon

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Strange how you can be living your dreams and your nightmares at the very same time



    Vele eeuwen na de val van het Romeinse Rijk en nog meer eeuwen na het oude Griekenland, is alles erop vooruit gegaan. Maar voor sommigen is de vete nog intact. Twee groepen, de Romeinen en de Grieken, houden de oude vete in stand. Omdat ze nog steeds in de goden geloven. Ze geloven nog steeds in hun goddelijke helft.






    Start: 19/06/2013
    Language: Dutch
    Genre: Fantasy, Action, Unknown Characters
    Written by Silverton


    Sidera nostra contrahent solem lunamque



    voor het eerst kwamen ze op onze aarde tijdens de eerste beschaving.
    ze leerden ons leven en beschermden ons in ruil dat we ons zouden offeren om hen te eren.
    maar toen de aliens kwamen keerden ze hun tegen ons want als zij het niet konden overleven dan kon niemand het.
    vele eeuwen gingen voorbij en langzaam werden ze een vage herinnering en nog later een legende om kinderen bang te maken.
    ze werden woedend op ons en kwamen terug om op ons te jagen, het was een spel om wraak te nemen....
    en toen gebeurde dit, wat niemand verwachte
    ...


    ‘ gaan we nog praten of blijven we zwijgen?’ de man z’n bruine ogen grepen men gezicht vast. ‘ we zijn niet de enige hier die hier lopen..’ begon hij opeens met een fluister toon. Vreemd keek ik de man aan. ‘ als je de inboorlingen bedoel, ik heb aardrijkskunde gehad hoor!’ ‘nee, het is veel erger dan dat..’ zei hij. ‘ ik heb het gezien. Moordenaars… met stalen hoofddeksels en wapens. Hun lichamen zijn net als ons mensen, maar anders. Je kunt hen niet zien…ze zien je…. Maar jij niet. Vraag maar aan je dode vriend ginder.’
    Woedend boorde ik men hakmes steviger tegen hem in. ‘ maak me niet boos… dit zijn kinderverhalen door een stervende. Jij hebt hem gedood… bastaard!’ en hield het mes steviger aan waarop een straaltje bloed tevoorschijn kwam. De man begon gevaarlijk te lachen en greep men hand beet en sneed z’n keel door. Geschrokken deed ik een stap achteruit en wreef men mes schoon aan z’n kleding. Trok men hakmes uit de boomstam die ik schoongemaakt aan men wapenband bond. Men ogen tuurden de omgeving af en zette dan men stappen verder naar Wade en Jennifer toe.


    made by WhiteTigerproductions
    music by : AC DC, AVP, battleship,
    age : + 16
    genere : actie, sciencefiction,
    bevat Engelse woorden
    elke dag één hoofdstuk
    neem abo want ik waarschuw niet !
    verhaal is in Ik personage geschreven, voor de zinnen van Predator laat ik ze praten die niet verstaanbaar zijn voor de personages maar wel voor jullie.
    link : http://www.quizlet.nl/stories/118208/predators/




    in het jaar 1765 maait Julius Caesar alle landen af om overwinning en macht te boeken....

    maar wat als dit nu niet zo was en Julius Caesar eigenlijk het hoofd bied en alle hoofdkwartieren leid van de beruchte Tempeliers?
    jarenlang, werd de wereld veilig gehouden door de beruchte Assassins, een legende die het kwaad tegenhoud.
    maar de leiders van het credo werden koelbloedig gedood door Julius Caesar hem zelve, enkel het kind die ze droegen werd meegenomen en opgevoed tot een soldaat om te dienen in Julius z'n leger.
    jarenlang werd Ezio gedwongen om mee te doen in het leger tot hij op een dag een soldaat tegenkomt die het logo droeg van een zeer oud maar bekend teken....

    Wanneer de wereld dreigt ten onder te gaan, zijn zij degene die opstaan.
    Een credo wordt gevormd en een legende gaat de geschiedenis in….


    Ezio Auditore Da Firenze - Nothing is True, Everything is permitted


    Maanden gaan voorbij,
    Ik zie mensen komen en gaan.
    De strijd die blijft maar duren alsof de goden ons liever zien vechten dan leven.
    Ach… soms steekt het me zo tegen dat ik weg wil van alles.
    Maar waar kan ik heen?
    Ik heb geen huis, geen familie….
    Maar daar ga ik nu niet over treuren.
    De zomer is nu in aantocht…. En het zweet staat als water aan onze enkels in de laarzen.
    De hitte is iets waar weinig mensen naar uitkijken. Mensen zoals ik.

    Ezio Auditore


    gemaakt door : WhiteTigerproductions
    gestart : 18.05.2013
    genere : historie, avontuur,
    muziek : bevat echte soundtrack van de populaire game Assassins Creed die te horen zijn bij elk hoofdstuk.
    waarschuwing : nee, neem een abo.
    taal : Nederlands kan soms Engelse of Italiaanse woorden bevatten
    link : http://www.quizlet.nl/stories/115870/assassins-creed---the-assassin-rises-/


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore





    Door haar onacceptabele gedrag op school en thuis wordt Beau naar een internaat met strenge nonnen gestuurd. Ze probeert daar te ontsnappen wat haar uiteindelijk nog lukt ook, maar als ze haar te pakken krijgen wordt ze in een instelling gestoken, alleen gebeuren er hier rare dingen. Beau voelt het slechte in de instelling en wil het liefst van al terug naar het internaat, wat niet lukt. Ze begint dingen te horen en te zien die er eigenlijk helemaal niet zijn, wordt ze gek? Of verbeeld ze zich die dingen toch niet en is er echt wat aan de hand in de instelling?



    16 - 09 - '17

    De proloog en het eerste hoofdstuk staat online!



    ‘I will love you forever,’ he said, as he took both of my hands for the very last time.


    Nederlands geschreven en gesproken.
    Engelse zinnen kunnen er in voorkomen.
    Sommige dingen zijn gebaseerd op de realiteit.
    Ik heb geen vaste dagen qua posten, maar ik post sowieso één keer per week.
    Trailer.




    © ® Bieberen

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 20:55 ]

    Mijn verhaal: And then I met you

    Het is een onbekende personen verhaal, met fantasie, romantiek en drama natuurlijk.
    Het begint donderdag ; )

    Het zachte gras kietelde onder mijn voeten en de opkomende zon wierp schaduwen op het pad waarop ik liep. Het dauw dat zich net als elke ochtend weer overal had geplaatst, gaf een sprookjesachtig gevoel . De mist trok langzaam op en het bos begon weer te leven. Het getjirp van de vogels werd steeds duidelijker te horen. Zachtjes sloot ik mijn ogen en genoot van de geluiden en de geur van het bos. Mijn bos. Mijn huis. Voorzichtig opende ik mijn ogen en voelde hoe de zon mijn huid zachtjes verwarmde. Ik liep weer verder en nam alles in me op. Er was iets anders dan normaal. Ik wist nog niet wat het was, maar ik kon het voelen. Het was een bepaald soort energie. Zo zacht mogelijk liep ik naar de plaats waar ik voelde dat de energie het sterkst was . Voorzichtig gluurde ik tussen de bladeren door. Er stond iets of iemand. Ik had het nog nooit eerder gezien. Ik probeerde te voelen of de energie positief of negatief was, maar ik kon er geen grip op krijgen. Dat gevoel zou me eigenlijk moeten beangstigen, maar zo dapper als ik was stopte ik uit de schaduw van de bomen. Nieuwsgierig kantelde ik mijn hoofd een beetje om het verschijnsel beter te kunnen bekijken. Ik zag hoe het een stap naar voren deed. Dat was voor mij een teken om te gaan. Verandering is niet goed. Nooit goed. Ik draaide me snel om en ging er zo snel mogelijk van door. Het bos was mijn huis en ik kende het dan ook uit mijn hoofd. Ik liet mijn benen onder me nog sneller gaan, zodat ik het gevoel kreeg dat ik zweefde. Weg van het onbekende, ver weg van het verschijnsel.


    Ik heb helaas geen cover, maar dit is de hoofdpersoon :



    Neem gerust een kijkje ^^


    ~You don't need someone to complete you. You only need someone to accept you completely...

    Desperate Liars



    Proloog
    Een bijenkoningin, iedere kleine of grote stad had het wel. En iedere bijenkoningin had ook zijn volgelingen, die braaf alles volgden. Er is altijd wel iemand die de koningin graag dood wil, alleen ging het deze keer te ver.

    Deze schrijf ik samen met xSunshineee


    Written On The Walls.



    “I think that the only real loneliness is when you allow yourself to just lose yourself in sadness."


    -

    Seks, drugs en heel veel jongens. Dat is waar het om gaat bij de vriendinnen Scarlett en Jasmine. Als het aan hen ligt gaat het hun hele leven zo door. Maar wat als je de ware opeens tegenkomt maar toch je eigen party leventje niet opzij wilt zetten?


    # Dit verhaal is niet waargebeurd.
    # Geschreven door Sharon.
    # Scarlett Brown & Jasmine Harrison.


    http://www.quizlet.nl/stories/119294/my-party-life-or-you-16/


    Ergens in Amerika woont een meisje dat in elke dag in dezelfde dagelijkse sleur moet zien vol te houden. Super populair is ze niet, maar ze is ook niet gehaat. Ze heeft een handjevol vriendinnen en een baantje in de lokale supermarkt. Op een dag treft ze een meisje dat heel erg op haar lijkt, maar ze is niet van hier. Ze komt van een koninkrijk ergens ver weg. De meiden zijn allebei zat van hun sleur en besluiten van leven te ruilen. Maar is dit wel slim om te doen?


    Neemt deel aan SOTY







    Link


    26 - 02 - '16

    Harry Potter en de achtervolging



    Er worden vier gruwelijke moorden gepleegd maar dan verdwijnt de dader. Zal het Harry lukken om met zijn team de dader te vinden?

    auteur: Dooddoenervo
    illustratie:Alecia
    met dank aan:JK Rowling

    KLIK


    Queer zijn is gewoon alles

    Stitches (Engels)
    Seiichi wordt wakker op een vreemde plek en komt mensen tegen met één oog. Over het andere zit een gekleurde lap genaaid. Hij vind het er maar vreemd uitzien, tot hij erachter komt dat hij maar door één oog kan zien, en hij ook hetzelfde heeft.
    Het blijkt dat hij om de een of andere manier in een mysterieus lab is beland met mensen die in dezelfde situatie zitten als hij, waar ze regelmatig als proefkonijnen worden gebruikt voor nieuwe medicijnen en dergelijke voor de buitenwereld. De meeste mensen hebben dan ook meer dan alleen het litteken aan hun oog.
    Hij ontmoet Kichi, een meisje wat sinds haar geboorte in het lab gevangen zit, Hotaru, een koppige meid met kort haar en Haru, een jongen die om niets lijkt te geven. Desondanks hun wat vreemde persoonlijkheid worden ze vrienden en probeert Seiichi ze te overtuigen om te helpen ontsnappen, waar de rest niets van lijkt te snappen. Langzaamaan verliest hij zijn hoop...

    Ik heb nog geen cover, komt eraan. Ooit. c:

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 22:03 ]



    Saksische Messen en een Eikenblad Ketting

    Het kleine wapen van alle Grijze Jagers heeft een grote betekenis.
    Net zoals de welbekende ketting.
    De ketting met het eikenblad wordt niet zomaar weggegeven, behalve aan een leerling- of volleerd Jager.
    Ook het Saksische mes wordt niet zomaar door iedereen gebruikt.


    Emmett Martins, een fitte en gezonde jongen van zestien jaar woont in het kasteel Redmont als wees omdat beide ouders hem afstonden. In het weeshuis heeft hij zijn twee beste vrienden Alice Flinn en Noctus Thomas. Altijd keek hij op naar de Jagers. Toen hij het verhaal van Will hoorde wist hij het zeker, hij wilde er ook een worden. Hij wilde perse een leerling worden van Halt. Maar of dat nou zo net gaat lukken?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Het dwaallicht in de duisternis

    Op een gemaskerd bal vallen Isaacs ogen op een mysterieus meisje. Wanneer ze plots verdwijnt, besluit hij uit te zoeken wie ze is. Langzaam maar zeker groeien de twee tieners naar elkaar toe. Als er een nieuwe duistere kracht opduikt in Beacon Hills weet Isaac niet hoe lang hij zijn geheim nog verborgen kan houden voor Violet.
    Isaac en Violet moeten allebei hun grootste angsten en zwakheden onder ogen komen, maar één ding staat vast: Violet mag niets overkomen en Isaac zal tot het uiterste gaan om haar te beschermen.


    Life is a book and there are a thousand pages I have not yet read.

    World War : Planet Earth ~ The Avengers ~



    A chapter closed another opened.
    In the name of humanity. Liberty
    Evil will never stop,
    but evil will never close my eyes
    until the morning light



    Wanneer het geluk hen tegemoet komt, komt een ander gevaar naar boven

    Wanneer een Alien een ei legt in het lichaam van Captain America en hem daarbij “ dood “ verklaard heeft leek dit echter het begin van een nieuwe Alien oorlog.
    Een oorlog die geleid wordt door de duivelde broer Loki die de handen in elkaar geslagen heeft tijdens z'n ballingschap met de Hybrid..
    Dokter Travis, een buitenaards expert van Sector 12 die aan Illegale handelingen doet in verband met buitenaards leven komt te weten dat er nog een alien soort op de aarde is. Genaamd : the Hybrid.
    De alien verspreid zich razendsnel over het gehele Amerikaans gebied door de mensen te gebruiken als broedplek.
    Hierbij heeft President Barack Obama besloten om iedereen te evacueren als je zelf gescand in orde bent.
    Nick Fury en z’n team slaan de handen terug in elkaar met de predators om de wereld te redden van deze soort.


    Made by : @WhiteTigerproductions
    Made on : 1.07.2013
    genere : Fanfiction , Actie, Sci - Fi
    age : 16+ ( hard kill scenes )
    Language : Nederlands geschreven, Predators zinnen zijn begrijpbaar.
    Music is based on : Movie soundtracks like : Battleship, Transformers, The Avengers, Predators vs Aliens,.... and other music in each chapter
    you see the things from Jade Slatherine her eyes.

    Link ----[url] http://www.quizlet.nl/stories/122093/world-war--planet-earth--avengers-story-/[/url]



    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore