• Hello we are the London national high school.
    We ask you to join our lovely school to share your culture with ours. If you except the offer you will go in a nice home with a family who will take care for you and you'll go to our school for a year. This is good for your own education culture and confidence. If you are intrested please send a mail back or Call us


    Ja de perfecte mogelijkheid. Uit je eigen land naar Engeland. Je eigen thuis verlaten voor een jaar en binnenkomen in Engeland. The Uk. Groot Brittannië. Je gaat daar naar High school je laatste jaar doen. Je bent uitgewisseld om leerlingen met jouw cultuur te laten kennismaken en andersom. Er word goed voor je gezorgt en dit gebeurt met 5 meiden. Vijf meiden mogen naar deze school en toevallig heeft One Direction dit jaar een pauze om hun school af te maken voor de toekomst aangezien het manegement bang zijn dat ze minder populair zouden worden en ze dan geen toekomst meer hebben. De meiden krijgen een host family, maar wat als dat toevallig bij de ouders van de jongens zijn?

    De meiden
    - Skylar Aurora Valencia HurtedHeart (1,2)
    - Valerie Ohndrea McBryar Rider (1,2)
    - Chloe Layla Rosefield Lumineers (1,1)
    - Darcélia Malita Smith Aquari (1,3)
    - Camilla Sophie Lauder Curlies (1,1)

    De jongens
    - Harry Edward Styles ~ Limits (1,3)
    - Niall James Horan ~ MonkeySwag (1,5)
    - Zayn Javadd Malik ~ Abelard (1,1)
    - Louis William Tomlinson ~ HurtedHeart (1,6)
    - Liam James Payne ~ Fericire [1,3]

    Invullen:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Land van herkomst:
    Karakter:
    Uiterlijk (Met foto):
    Mening over naar school gaan:
    Extra:

    Regels:
    - Ik wil niet dat als je hieraan begint je stopt. Privé redenen oke, maar als je al iets hebt waardoor je uiteindelijk zal stoppen begin er dan niet aan. Ik wil mensen met ervaring en ik wil mensen die niet zullen stoppen na een paar berichten.
    - 5 Regels zou makkelijk moeten lukken vind ik.
    - OOC praat je of ik het Praattopic of binnen haakjes. Ik wil ook niet dat het hele topic vol gespamt word over privé zaken die niets met de rpg te maken heeft aangezien het vrij onoverzichtelijk kan zijn. Ruzies ook niet binnen de RPG alleen tussen personages.
    - Geen Gary stu of Mary Sue (Perfecte personages)
    - Niet uitsluiten, het is geen sneltrein en lees andermans Posts.
    - Reserveringen blijven twee dagen staan maar vul ze zo snel mogelijk in. Maar 1 personage per persoon tenzei ik een uitzondering maak.
    - Ik maak de topics, hou het leuk en kom met vragen naar mij!
    - Ik vraag niet om heletijd te reageren aangezien sommige mensen proefwerkweek hebben of PTA week. Al als je op vakantie zijn en je niet zeker weet if het wel kan kijk of het zeker is dat je kan reageren anders is het zonde.

    Huizen indeling
    Chloe en Zayn
    Valerie en Louis
    Camilla en Niall
    Darcelia en Liam
    Skylar en Harry.


    Datums Vakantie:
    - HurtedHeart 12-07 t/m 4-08 waarschijnlijk Wi-Fi
    - Curlies 28-07 t/m 26-08
    - Lumineers 05-07 t/m 19-07
    - Abelard tot 9-07, 12-07 t/m 26-07, en 28-07 t/m 5-08. Met Wi-Fi
    - Rider Gaat niet

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 17:45 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Zayn? [:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    mag ik een meisje reserveren ? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Fleeko schreef:
    mag ik een meisje reserveren ? :3


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Fleeko schreef:
    mag ik een meisje reserveren ? :3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik zet iedereen erbij.
    Ik ben misschien nog van plan aangezien het natuurlijk een school is om mensen ook leerlingen te laten spelen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Volgende twee weken : 17-6 tot 27-6 ben ik niet zo actief online.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    Volgende twee weken : 17-6 tot 27-6 ben ik niet zo actief online.

    Ik heb hetzelfde. Ik heb proefwerkweek en excursie week dus ik neem het je niet kwalijk zolang jong maar wel Reageerd (:


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    (...)
    Ik heb hetzelfde. Ik heb proefwerkweek en excursie week dus ik neem het je niet kwalijk zolang jong maar wel Reageerd (:


    Ik heb een laatste week aftekentijd (ik wil niet na de pww nablijven) en dan vanaf 24 tot 27 pww, ik ga echt diehard leren.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis... ook al ben ik een meisje. maar moet je bij hun ook gegevens geven of hoeft dat niet?


    Don't be shy, just be cute.

    ForEverCute schreef:
    Louis... ook al ben ik een meisje. maar moet je bij hun ook gegevens geven of hoeft dat niet?


    Ik ben toch ook een meisje en ik speel Zayn? [:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Naam: Zain "Zayn" Javadd Malik
    Bijnaam: Zayn, Z, DJ Malik, Pretty Pretty Princess
    Leeftijd: Twintig
    Land van herkomst: Pakistan/Engeland
    Karakter: Zayn ziet eruit als een echte bad boy, maar toch heeft hij iets schattigs. En dat is ook exact wat zijn innerlijke betreft. Hij rookt en zal dan niet alles accepteren, maar het is een heel lieve jongen die mensen eigenlijk nooit kwaad zou doen en geniet van het leven. Zayn geniet van de aandacht en besteedt altijd héél veel aandacht aan de fans. Hij is vaak moe en oververmoeid, maar hij zal altijd eerst zijn fans blij maken met een handtekening, foto en knuffel. Hij wilt niet vierentwintig uur in de spotlight staan, dat nooit, maar gewoon dat ie als vriend wordt gezien. Zayn is een grappige jongen en vaak is hij serieus, al kan hij bij zijn vrienden wel meer lachen. En als hij bij zijn familie is, staat er op Zayn's gezicht altijd wel een grote glimlach. Voor de rest staat Zayn bekend als mysterieus. Hij is dan ook vaak erg stil, en antwoord alleen als iemand het iets vraagt. Maar als je Zayn kent dan weet je dat hij eigenlijk helemaal niet zo mysterieus is. Als het om de rol in het leven gaat, is Zayn wel een ijdel iemand. Je mag nooit zijn haar ook maar met één vinger aanraken. Chagrijnig kan hij ook vaak zijn. Als het slecht weer is, is Zayn niet bepaald de vrolijkste. Dan kan je beter je mond maar houden, tenzij je een grote mond terug wilt. Vechten dat doet ie wel. Hij is dan ook echt niet bang als je hem uitdaagt. Al klinkt het nogal cliché, hij maakt een uitzondering voor meisjes. Zayn wilt namelijk geen meisjes pijn doen, fysiek of geestelijk. Dat is dan ook zijn zwakke punt. Doordat hij de enigste jongen was thuis, heeft hij de tijd gekregen om meisjes beter te leren begrijpen. Zayn is lichtelijk bang dat hij nu toch iemand pijn doet, daarom doet hij ook voorzichtig.
    Uiterlijk:



    Mening over naar school gaan: Hij kan er wel mee leven aangezien hij niet wil eindigen met een verschrikkelijk baantje. Zolang hij maar goede cijfers haalt maakt het hem niet echt iets uit
    Extra: Zayn heeft drie zusjes, waarmee hij erg gehecht is. Doniya, Waliyha en Safaa genaamd. Hij heeft een speciale en unieke band met elk zusje. Met zijn vader, Yasser, heeft Zayn een sterke band, net zoals met zijn moeder, Tricia. Vrienden heeft Zayn eigenlijk te veel, maar wel allemaal echte vrienden waarop hij kan rekenen. En niet te vergeten zijn vier beste vrienden die hij eigenlijk als broers beschouwt. Ook had Zayn een vriendin die Perrie heette, maar omdat beiden ze het te druk hadden met hun zangcarrières hebben ze het uitgemaakt. Gevolgd door veel pijn voor Zayn, want hij houdt nog altijd van Perrie. Zayn heeft de "i" in zijn naam, veranderd naar een "y" vanwege dat hij dat mooier vond staan, en vond opvallen want er zijn er maar weinig die hun naam spellen met een "y". Het liefst wilt Zayn bij zijn familie zijn, wat niet altijd kan. Ook kan hij erg goed tekenen, wat ie veel doet. Vanwege dat hij altijd een angst voor water had, kan ie nu niet zwemmen. Hij heeft meer dan twintig tattoos, waar hij bij elke wel een reden voor heeft. Zelfs voor de kleine, minst zichtbare tattoos. Over zijn hele lichaam zijn die tattoos verspreid. Eén op zijn linkerarm, en meerdere op zijn hele rechteronderarm. In zijn nek heeft hij er ook één, en naast zijn heup. Vlakbij zijn schouder heeft Zayn ook een aantal tattoos. Net op zijn hand heeft hij een vogeltje, en sinds kort heeft Zayn nu vleugels op zijn borstbeen. Omdat hij slechte ogen heeft draagt Zayn vaak zijn bril, alhoewel hij vaker lenzen draagt. Op school wordt Zayn ook als mysterieus beschouwd, daarom wordt ie altijd met rust gelaten. Hij is een stuk rustiger en serieuzer nu, daarom zie je zelden een glimlach op zijn gezicht. Behalve als ie bij zijn vier beste vrienden is, natuurlijk.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 9:30 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mag 'k harry?

    Appa Ik vind day je Zayn goed uitgeschreven hebt. Ik Keur hem goed. Limits je mag Harry, maar ForeverCute heb je wel ervaring? Aangezien ik wel mensen wil met ervaring omdat het anders snel dood kan lopen dat heb ik namelijk al is gehad.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Naam: Camilla Sophie Lauder
    Bijnaam: Mila, ffCam, Sooph,
    Leeftijd: 12-7-1995, nog zeventien.
    Land van herkomst: Schotland
    Karakter: Camilla is een sociaal meisje die af en toe wat bot kan overkomen. Ze probeert zich zo goed te gedragen, maar door haar verleden kan het niet zo erg. Camilla heeft soms paniekaanvallen en ze kan zich niet snel binden aan iets of iemand. Ook al is ze niet perfect, ze probeert niet perfect te zijn en wilt zo neutraal mogelijk blijven. Al zit haar verleden haar iets in de weg. Niemand kan tussen haar en haar doelen komen, als ze iets wilt bereiken, zal ze er sowieso voor gaan.
    Uiterlijk :



    Mening over naar school gaan: Ze vindt het wel goed, als ze maar ergens anders is dan thuis. Camilla wilt toch een goede opleiding en ze kan geen kans weg laten gaan.
    Extra: Camilla had een zwaar verleden, ze werd mishandeld door haar moeder en haar vader kwam elke nacht dronken. Naarmate kreeg ze nachtmerries van de gebeurtenissen, maar later werd ze toch in een pleeggezin geplaatst. Later werd ze weer thuis geplaatst, omdat beide ouders zich goed hadden gedragen, maar Camilla is nog steeds bang en heeft af en toe nog haar nachtmerries. Wel minder dan voorheen.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 16:58 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Invullen:
    Naam:Chloe Layla Rosefield
    Bijnaam: Chlo of gewoon Chloe
    Leeftijd: 18 jaar ,ze verjaard op 15 september.
    Land van herkomst:Schotland
    Karakter:Chloe is iemand ,die zich liever anders voordoet dan ze is.Ze is erg aardig en helpt graag mensen ,maar ze doet zich vooral voor als een mode popje en iemand die er graag wil bijhoren. Dit doet ze vooral uit angst om gepest te worden. Ze is erg onzeker over haar uiterlijk en daarom doet ze vaak veel aan haar uiterlijk,waardoor ze erg ijdel kan overkomen.Ze is zo'n type die rap een chrush op jongens kan hebben en die mensen veel te rap gaat beoordelen. Nu ze naar de andere school is gegaan voor een jaar,voelt ze zich het buitenbeentje. De populaire mensen zullen haar vast en zeker niet accepteren ,omdat ze een vreemd accent heeft en sommige mensen zullen haar dan aanzien als een bitcherig type.
    Als je haar vertrouwen kunt winnen en bevriend met haar kunt worden ,zal ze misschien weer zich voordoen als haarzelf,maar dit is heel erg moeilijk. De enige waarbij dit tot nu toe is gelukt is haar Broer en beste vriend,die ze spijtig genoeg heeft moeten achterlaten in Schotland.
    Uiterlijk (Met foto):



    Chlo heeft koperenblonde lokken en donkerbruine ogen ,waarin je wel kunt verdrinken die gesierd zijn met volle wimpers ,waar meestal een laagje mascara op zit.. Ze heeft een blanke huid en is best wel klein 1m 67. vaak draagt ze dan kleine hakjes om groter te lijken. Haar lippen stift ze vaak in een rood of roze kleurtje. Haar kledingstijl varieert vaak ,van schattig en onschuldig ,naar stoer en losjes. Ze draagt graag sieraden en ze houd van roze.
    Mening over naar school gaan: Choe is eigenlijk bang ,dat ze vaak alleen zal moeten zijn. Ze is best wel slim en is goed in dingen zoals wiskunde en wetenschappen ,maar ze voelt zich erg dom omdat ze dyslexie heeft ,daarom leest ze nooit graag boeken of luidop voor de klas.Ze hoopt dat ze op deze school misschien echte vrienden zou kunnen maken.
    Extra: Chloe heeft Dyslexie en schaamt zich daar heel erg voor. Ze heeft een tweelingsbroer en ze heeft een kauwgom verslaving.

    Zo goed ? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH