• Neeee. :(
    Ik heb een valkparkietje, genaamd Benedict (vernoemd naar Benedict Cumberbatch), ik heb hem in huis genomen nadat hij op de kinderboerderij is aangevallen door eerst andere vogels en toen een kat. Hij kon niet meer vliegen en was zielig, dus ging ik hem verzorgen (zoals ik vaker deed met vogels die speciale zorg nodig hadden).
    Nu, sinds ongeveer een maand, had kleine Benedict een nieuw verenpak en kon hij redelijk vliegen. Zijn kooi stond ook altijd open in mijn kamer, zodat hij dag en nacht rond kon vliegen, als hij dat wilde.
    Hij was niet echt tam, kwam alleen naar mij toe als hij dat wilde, maar floot wel altijd gezellig met mij. Zijn zogenoemde "Coco-deuntjes". (Geleerd van een papegaai Coco) Ik had mijn raam ook gewoon altijd op een kier, hij vloog er nooit door.

    En vandaag, was ik in de badkamer en hoorde ik opeens Benedict schreeuwen, alsof hij buiten was. Dus ik stormde naar boven, naar de zolder, om te kijken of ik me vergiste. Maar helaas.. Kleine Benedict was inderdaad door de kier naar buiten gevlogen. Hij zat in de grote boom op het pleintje voor mijn huis.

    Dus ging ik naar buiten, om te kijken of ik hem kon pakken. Hij floot zijn vrolijke coco-deuntjes toen hij me zag en schreeuwde hard.
    Ik kreeg hem niet te pakken.
    Maar ik ben vandaag (net weggegaan), twee weken niet thuis omdat ik op pas op het huis van mijn vriendin.
    En Benedict was er nog niet toen ik wegging. En nu stortregent en onweert het ook nog!
    Ik ga er eigenlijk van uit dat kleine Benedict nooit meer terugkomt en het niet overleefd..
    Maar papa probeert vanmiddag, na de regen, of hij zijn kooi buiten kan zetten.. Of Benedict dan komt. Ik hoop het.
    Vind het heel rot als hij zo aan zijn einde moet komen.
    en heel rot dat ik niks kan doen.

    Dit moest ik kwijt.
    Hebben jullie wel eens zoiets meegemaakt, met wat voorn dier dan ook?
    :(


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ah, heel rot voor je! Hopelijk is ie terug zodra je terugkomt.
    Heb het zelf niet echt meegemaakt. Soms loopt mijn hond weg, en kan hij voor een halve dag weg zijn ofzo. Ook niet echt fijn.


    I recycle my thoughts.

    Mijn konijn was gestolen bij kerst door de buren....
    Ze is dus ook door de buren op gegeten...
    Ikzelf vind het gewoon weg walgelijk dat ze dat hebben gedaan...


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    Mijn konijn was gestolen bij kerst door de buren....
    Ze is dus ook door de buren op gegeten...
    Ikzelf vind het gewoon weg walgelijk dat ze dat hebben gedaan...

    Wow.


    I recycle my thoughts.

    SeaWaves schreef:
    Mijn konijn was gestolen bij kerst door de buren....
    Ze is dus ook door de buren op gegeten...
    Ikzelf vind het gewoon weg walgelijk dat ze dat hebben gedaan...
    Is dit een grap?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    SeaWaves schreef:
    Mijn konijn was gestolen bij kerst door de buren....
    Ze is dus ook door de buren op gegeten...
    Ikzelf vind het gewoon weg walgelijk dat ze dat hebben gedaan...


    Dat is echt walgelijk ja D:

    OT: Ik hoop dat 'ie terugkomt


    26 - 02 - '16

    Oh dat heb ik vroeger zo'n 5 keer meegemaakt. 2 keer was m'n moeder de kooi vergeten dicht te doen, 1 keer was ze de kooi aan het schoonmaken. En de laatste 2 keer vond m'n kat ze blijkbaar een leuk speeltje.. Maar ik was niet zo gehecht aan die vogels..


    To infinity and beyond •

    Dat is echt heel K*T
    :(:(:(
    Ik heb dat eigelijk nog nooit gehad, gelukkig.


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    SeaWaves schreef:
    Mijn konijn was gestolen bij kerst door de buren....
    Ze is dus ook door de buren op gegeten...
    Ikzelf vind het gewoon weg walgelijk dat ze dat hebben gedaan...


    Serieus?


    ©1998

    Buh, wat rot voor je D:
    Ik hoop dat hij alsnog misschien terugkomt! Sterkte!


    Tijd voor koffie.

    SeaWaves schreef:
    Mijn konijn was gestolen bij kerst door de buren....
    Ze is dus ook door de buren op gegeten...
    Ikzelf vind het gewoon weg walgelijk dat ze dat hebben gedaan...


    ah ! Nee echt? ;o


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    SeaWaves schreef:
    Mijn konijn was gestolen bij kerst door de buren....
    Ze is dus ook door de buren op gegeten...
    Ikzelf vind het gewoon weg walgelijk dat ze dat hebben gedaan...

    Fuck, dat is ziek. Daar kun je mensen voor aangeven, weet je dat?


    ars moriendi

    SeaWaves schreef:
    Mijn konijn was gestolen bij kerst door de buren....
    Ze is dus ook door de buren op gegeten...
    Ikzelf vind het gewoon weg walgelijk dat ze dat hebben gedaan...

    Whut. Serieus?

    OT: Ah, dat is echt vervelend voor je! Hopelijk is hij er weer als je thuis komt.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Puzzel schreef:
    Buh, wat rot voor je D:
    Ik hoop dat hij alsnog misschien terugkomt! Sterkte!


    Queer zijn is gewoon alles

    Dat heb ik ook gehad. Ik heb echt heel lang staan huilen om dat vogeltje omdat hij nog twee uur lang vrolijk op een boom zat. Twee weken later hadden we 'm trouwens weer terug, want hij kon zelf geen eten zoeken en vloog dus heel tam op mijn arm, terwijl hij helemaal niet tam is. Maar hij had volgens mij erge honger :') Een andere vogel is ook weggevlogen, maar die was weer gevonden door een andere vrouw.

    Mijn hond is ooit een keertje weggelopen en na een dag had de postbode haar gevonden, haha.