• Topic van manonlarissa

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Amber 'Ambs' McJohnson - Sempra
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Brookelle "Brooke" Esmée Mason - Luminoase
    - Rochelle Leah George - Malino
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Fleeko
    - Julia Miller - manonlarissa

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Alexander Jay Romano - Malino
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - manonlarissa
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - lovehopex
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy
    - Cedric Beckett - Amell

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 2!

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 21:29 ]

    Justin Benjamin Smith
    Ik zag hoe de twee jongens voor me een beetje aan het kibbelen waren. Ik mengde me er maar niet in. het waren neit mijn zaken en daarbij hield ik niet zo van ruzie. Ik knitke naar de jongen die een cappuchino bestelde en liep weer weg om die te maken. Net toen ik op de knop wilde drukken voor de koffie hoorde ik een hartebrekende krijs uit de babyfoon door het cafe bleren. Ik zuchtte en zette het ding uit. "Excuzeer me, ik ben zo terug." Ik liet het kopje onder de machine staan en liep snel door de achterdeur naar de trap omhoog, waar ik Aidan huilend op bed onder zijn deken vond, mompelend over monsters onder het bed. Ik aaide even over zijn bol en tilde hem in mijn armen. "Kom dan maar even mee met papa. Dan jaag ik straks de monsters wel weg, goed?" Hij knikte en ik liep met hem op mijn arm weer terug naar het cafe, Dean rustig slapend achterlatend. Eenmaal beneden zette ik hem achter de bar neer, waar hij vrolijk begon rond te debberen terwijl ik koffie maakte.


    Bowties were never Cooler

    Esmée Sophia Pearson
    Hij opent zijn mond en ik streel met mijn tong de zijne en verken rustig zijn mond en speel met zijn tong. Hij streelt mijn wang en laat zijn hand afglijden naar mijn hals. Dan pakt hij mijn haar vast en trekt mijn hoofd naar achteren. Hij kust mijn hals, mijn nek, mijn kaaklijn en eindigt weer bij mijn mond. "Je maakt me gek Esmée" mompeld hij. "En jij mij" mompel ik terug tegen zijn lippen aan. "Je choco wordt koud" zeg ik grinnikend, maar maak geen aanstapte om te stoppen met zoenen. Ik zoen hem rustig door en blijf met zijn tong spelen. Mijn handen hebben nog altijd zijn gezicht vast.

    Christian Grey
    Cameron besteld eerst een cappuccino bij de jongen. "Christian, hou toch op. Het valt hartstikke mee, let op jezelf. Straks maak je nog overuren. Ik heb geen problemen en je helpt me hier niet mee" zegt hij en draait zijn hoofd weg. Ik schud even mijn hoofd. Prima. Hij moest het zelf weten. Op deze manier houdt hij straks geen vrienden over. Ik weet dat Blake en ik altijd voor hem klaar zullen staan, maar dan moet hij wel bereidt zijn om zijn problemen toe te geven. Onze hulp ziet hij alleen maar als last nu, terwijl we hem eigenlijk alleen maar willen helpen. De jongen is bezig met de cappuccino klaarmaken als er een hartbrekende krijs door het café blèrt. Hij excuseert zich en verdwijnt. Even later komt hij terug met een jochie op zijn arm die hij op de bar neerzet. Het was een vrolijk kereltje.

    (mijn topics)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cameron
    Een krijs galmt door het cafe en ik zie dat de jongen die mij zojuist wou helpen verdween en later verscheen met een jochie op zijn arm. Ik vroeg me af of het zijn broertje was. Het leek er niet op dat hij al kinderen zou hebben, het was een jonge jongen en ik zag niet vaak dat de jongens de kinderen kregen. Ik glimlachtte even snel en keek toen naar Christian. Het was een echte zakenman, maar ik moest zeggen. Zijn bedrijf liep goed. Hij had genoeg geld. Toch kon ik niet tegen zijn uitstraling die hij had en het irriteerde me mateloos. Waarschijnlijk wou hij alleen maar helpen, maar dat kon ik even niet hebben.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Justin Benjamin Smith
    Ik drukte op de knop van de cappuchino en tilde toen Aidan van de grond om hem op de toonbank te zetten. Voor ik hem aankeek zette ik de babyfoon weer aan voor als Dean wakker zou worden. "Lief zijn he, man. Dan zal ik zo de monsters onder je bed weghalen." Daarop kreeg ik het antwoord: "Dean ook?" Ik glimlachte. "Ja, ook die van Dean." Ik aaide even door zijn zwarte krullen en pakte een schoteltje en een koekje om ermee de cappuchino te serveren. Ik liep met het kopje naar de tafel en zette het neer. "Alsjeblieft. Sorry nog van dat gehuil. Hij dacht dat er monsters onder zijn bed zitten." verontschuldigde ik me. "Dat is dan 2,10." Ik glimlachte, maar die verdween toen Aidan van de bar af gleed. Net toen ik naar hem toe wilde rennen bleef hij staan en rende hij naar me toe. "Papa blijven. Bar is saai." Ik glimlachte en hees hem op mijn arm. "Je kan niet zomaar door het cafe rennen. Er zijn hier klanten." Hij keek met zijn grote bruine ogen naar de twee jongens. 'Sorry" zei hij voor hij met mijn haar begon te spelen.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 22:40 ]


    Bowties were never Cooler

    Christian Grey
    De jongen maakt de cappucino af en zet Aidan op de toonbank. Hij zegt iets over monsters weghalen en dan komt hij deze kant op met de cappuccino. "Alsjeblieft. Sorry nog van dat gehuil. Hij dacht dat er monsters onder zijn bed zitten" verontschuldigd hij zich. Hij geeft het bedrag van de cappuccino door. Dan glijdt het jochie van de bar af en wilt hij net haar hem toe rennen, maar hij staat al veilig op de grond en komt vervolgens deze kant op gerend. "Papa blijven. Bar is saai" Hij tilt hem op. "Je kan niet zomaar door het cafe rennen. Er zijn hier klanten" zegt hij. Cameron en ik worden allebei aangekeken door zijn grote bruine ogen en hij zegt sorry. Ik glimlach even. "Dat geeft niet hoor" zeg ik dan. Ik kijk even op mijn horloge en zie dat het eigenlijk al vrij laat is. Ik sta op. "Ik ga er maar weer eens vandoor." zeg ik dan. Ik pak het jasje weer de stoel en trek die weer aan. "Als je me nodig hebt, je weet me te vinden Cameron.." zeg ik dan nog. Ik draai me nog even om naar de jongen en zijn zoontje en glimlach nog even. "Fijne avond nog" zeg ik en wandel dan het café uit en ga richting huis.

    Cameron
    Het jongetje keek met zijn grote ogen ons beide aan en ik grijnsde even. Het was schattig. 'Is het je zoontje?' Vroeg ik dan ook en richtte daarna mijn blik op Christian die vertrok. 'Als je me nodig hebt, je weet me te vinden Cameron..' Ik wuif met mijn hand zijn opmerking weg en rol nogmaals met mijn ogen. Ik vroeg me af waarom hij mij hulp zou bieden. Hij had het waarschijnlijk toch te druk ervoor. Ik steunde met mijn hand op het tafeltje en keek naar de jongen. Ik keek nogmaals naar de jongen, hij zag er jong uit voor een zoontje, maar het jongetje leek heel erg op hem.

    [Ik ga slapen! goodnight!]

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 7:16 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    [Aidan heeft Justin net papa genoemd, dat je het weet...]


    Bowties were never Cooler

    Mijn topics


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Llamarmy schreef:
    [Aidan heeft Justin net papa genoemd, dat je het weet...]

    Sorry, overheen gelezen ..!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Justin Benjamin Smith
    Ik glimlachte toen de ene jongen zei dat het niet uitmaakte. Ik hees Aidan wat beter op mijn arm. Ik trok even mijn wenkbrauw op toen Cameron, die naar drank rook, vroeg of hij mijn broertje was. Aidan had met net toch duidelijk papa genoemd, maar goed. Zo ver heen was hij dus blijkbaar al. "Ja." zei ik rustig. De ander stond op en liep richting de uitgang. "Tot ziends" zei ik net voor hij naar buiten liep. Ik schoof zijn stoeltje aan en keek even naar Aidan, wiens zwarte krullen wild op zijn hoofd zaten. Dat haar had hij van mijn moeder. Dean had Layla's blonde haarkleur en haar prachtige grote blauwe ogen.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 7:19 ]


    Bowties were never Cooler

    Cameron
    'Ja,' antwoordde hij en ik keek hem even fronsend aan. Ik vroeg me af hoe oud hij was, hij zag er niet oud genoeg uit om een zoon te hebben leek me. Nadat Christian de deur uit was gelopen keek ik naar het jongetje. Zijn wilde zwarte krullen, hij was echt perfect. Toch kon ik het beeld van hem als vader niet bevatten. 'Wou je zo graag kinderen?' Vroeg ik dan ook. Het klonk vervelend, maar het was gewoon omdat ik het niet wou. Ik zou misschien wel nooit kinderen willen, daarentegen was drank mijn beste vriend.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Justin Benjamin Smith
    Ik keek naar hem. "Ja, maar zo vroeg was een ongelukje." Ik zuchtte even. "Maar wel het beste wat me had kunnen overkomen." Ik haalde een hand door mijn haren. "De koffie is 2,10." zei ik nogmaals erg nuchter. Ik voelde Aidan langzaam aan lomer worden. Die viel zo weer in slaap. Dan kon hij weer terug naar bed. Na mijn dienst zouden hij en Dean wel weer wakker zijn, om 6 uur. Dan kon ik slapen. Het was vast onverantwoord dat ik 2 2-jarigen alleen liet spelen, maar ik moest ook slapen. Straks als ze op school zaten zou het makkelijker zijn. Dan zou ik ze om 8 uur brengen, dan tot 2 uur slapen, die twee ophalen om half 3 en om 3 uur met hen aan een bak lego beginnen met werken. Ze om 8 uur op bed leggen backstage en verder werken tot 4. Nu ging dat gewoon niet.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 15:16 ]


    Bowties were never Cooler

    Jake Harper

    "En jij mij" mompelt Esmee. "Je choco word koud" zegt ze vervolgens maar maakt geen aanstalten om te stoppen met zoenen. "Ja" antwoord ik. Maar ook ik stop niet met zoenen. Uiteindelijk toch wel. Ik pak de mok en drink het helemaal leeg. "Ga je me helpen zoeken morgen?" Vraag ik zacht.

    Felicity Harper

    "Ik waardeer je om wie je bent en ik ben er nu omje niet meer eenzaam te laten voelen" ik glimlach zwakjes. "Ik vind je echt leuk om wie je bent en zeker geen mislukkeling" zegt Blake zacht. Ik bloos en ik lach mijn witte rechte tanden bloot. Ik omhels hem meteen. Dat was echt lief. "Dankje" fluister ik zachtjes en ik kus Blake. "Dankjewel voor alles" ik kus hem nogmaals en kruip ondertussen op zijn schoot


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Esmée Sophia Pearson
    Hij geeft een antwoord maar zoent door. Uiteindelijk stopt hij toch met zoenen en drinkt zijn mok leeg. "Ga je me helpen zoeken morgen?" Vraagt hij dan zacht. "Natuurlijk" antwoord ik en ik streel zijn wang even en glimlach even. "Gaan we zo naar bed?" Vraag ik dan. "Dan kunnen we daar nog verder knuffelen.. of wou je nog even hier blijven zitten?" Vraag ik dan en ik zoen hem weer even.