• Topic van manonlarissa

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Amber 'Ambs' McJohnson - Sempra
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Brookelle "Brooke" Esmée Mason - Luminoase
    - Rochelle Leah George - Malino
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Fleeko
    - Julia Miller - manonlarissa

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Alexander Jay Romano - Malino
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - manonlarissa
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - lovehopex
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy
    - Cedric Beckett - Amell

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 2!

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 21:29 ]

    Cameron
    'Je kon het niet weten,' zei de jongen. Ik wist zijn naam niet eens, niet dat ik het in deze situatie zou onthouden.
    Hij keek naar me en vroeg of ik hier vaker kwam. Ik knikte, 'ja.. vaak genoeg.' Ik zat hier heel vaak, ik weet niet waarom ik dat zei.
    'Ik heb je hier nog nooit zien werken?' Zei ik. Ik lette er eigenlijk niet eens op. Ik vroeg me af of Christian dat ook had gevraagd, vast wel.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Justin Benjamin Smith
    Ik maakte de vloer af en leunde tegen de deur. Ik had hem hier nog nooit gezien, al was dat niet heel vreemd, aangezien ik meestal achterom mijn appartement verliet en hier alleen 's nachts werkte. Ik krabte even aan mijn hoofd. 'ik werk hier elke nacht van 12 tot 6, dus het zou goed kunnen. Meestal ben ik alleen, doe de inventaris, maak schoon en sorteer de bonnetjes. Jullie zijn mijn eerste klanten in tijden." Ik glimlachte en keek naar het cafe. Het was weer spik en span. Alleen de inventaris nog en de bonnetjes en ik was helemaal klaar en kon weer gewoon gaan zitten wachten. Veel schoner dan dit ging het hier namelijk niet worden.


    Bowties were never Cooler

    Cameron
    Het klonk saai tot hoever ik het hoorde. 'Kun je niet beter werk gaan zoeken?' Het klonk alsof ik nooit had gewerkt, ookal had ik dat wel een paar maanden geprobeerd maar ik was niet z'n volhouder. Tot ik het geld van mijn vader had geërfd leek alles gewoon goed te gaan. Nu is mijn leven een puinhoop en ik vind het nog prima ook. Het lijkt me vreselijk om weer te moeten werken. De jongen zag er moe uit, ik zou bijna zeggen dat hij naar huis moest gaan.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Justin Benjamin Smith
    Ik zuchtte en schudde mijn hoofd. "Dit is het enige wat ik met de jongens en school kan combineren en dan ook nog een aantal uren slaap per dag kan krijgen." Ik keek naar hem en besloot de emmer maar op te ruimen. Ik gooide het water weg en borg alles op. 'Pas op, de vloer is nog vochtig." zei ik. Ik gzette een stoeltje achterste voren neer en ging zo zitten dat de leuning tussen mijn benen zat en ik erop met mijn armen kon leunen. "Maar als ik klaar ben met studeren ben ik hier weg." Ik keek even naar de jongen. Waarom deed ik dit toch? Ik voelde me verward. mijn hoofd zei keihard nee, maar mijn hart schreeuwde om een ja. Ik wist alleen nog neit wel van de twee harder zou gillen. "En wat doe jij zoal?" Ik mocht toch wel deze jongen beter leren kennen?


    Bowties were never Cooler

    Jake Harper

    "Ik heb het idee dat het 12 uur ofzo is, maar mijn gevoel is niet altijd even goed" Esmee streelt nog altijd over mijn borst en buik terwijl ze dit zegt. Mijn lippen krullen even om tot een glimlach en dan haal ik even diep adem en sluit mijn ogen. "Mijn familie betekend heel veel voor me. Mijn ouders wilde nooit een dochter dus mijn zusje viel er altijd een beetje buiten" Ik kijk even naar het plafond. "behalve bij mij, ze is mijn tweelingzus. Ze is alles voor mij, niemand kan haar plek innemen" Ik zwijg even. "Mijn vader sloeg haar wel eens, ik was het er nooit mee eens. Maar ik ben nu boos op haar. Omdat ze me zo bezorgd laat zitten. Ik ben bang dat ik mijn zelfbeheersing verlies morgen en haar toch een klap geef als ik haar zie". ik weet niet waarom ik dit zo eerlijk vertel tegen Esmee. Maar als ik dit voor me houd ga ik niet kunnen slapen vannacht en alleen liggen woelen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cameron
    Ik knikte, ik zou het nooit doen. Leven op de straat dan maar. 'Pas op, de vloer is nog vochtig.' Ik keek naar de vloer en daarna weer naar hem. Hij was extraam lief. Ik vroeg me af waarom. Ik luisterde naar zijn vraag en had een laat antwoord. Kwam misschien omdat ik niet helemaal aanwezig was, 'ik werk niet. Niks voor mij.' Alles kocht ik van mijn erfgoed, al mijn drank dan.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Justin Benjamin Smith
    Ik trok een wenkbrauw op maar liet het rusten. Ik had moeten weten dat hij waarschijnlijk even rijk was als dronken, misschien nog wel rijker. Zo waren er heel veel hier in de stad. Ik was maar een van de weinigen die niet veel te makken had. Ik geeuwde even met mijn hand voor mijn mond. Het was een lange dag geweest. Hopelijk kwam de ochtendploeg vroeg zodat ik optijd naar bed kon, maar als ze pas om half 7 binnen kwamen kakken had ik weer zo'n kort nachtje. Iets wat ik echt neit kon gebruiken want dan was ik waardeloos op school.


    Bowties were never Cooler

    Cameron
    'Moet je nog lang werken?' Vroeg ik en keek hem aan. Waarschijnlijk was ik heel erg irritant en hadden ze allemaal oordelen over mij, maar dat hadden ze toch al. Op de een of andere manier had ik medelijden maar dat kon ik nooit aan iemand laten zien. Ik was heel erg hard daarin en ik kon dus niet vertellen dat ik het zielig voor hem vond. Naja zielig. Ik zuchtte even en keek naar zijn ogen, ze leken veel op die van zijn zoontje maar ik wendde al snel mijn blik weer af.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Esmée Sophia Pearson
    "Mijn familie betekend heel veel voor me. Mijn ouders wilde nooit een dochter dus mijn zusje viel er altijd een beetje buiten" Verteld hij ineens. Ik houd mijn vingers stil en laat ze op zijn borst liggen. "behalve bij mij, ze is mijn tweelingzus. Ze is alles voor mij, niemand kan haar plek innemen. Mijn vader sloeg haar wel eens, ik was het er nooit mee eens. Maar ik ben nu boos op haar. Omdat ze me zo bezorgd laat zitten. Ik ben bang dat ik mijn zelfbeheersing verlies morgen en haar toch een klap geef als ik haar zie". Als hij uitgepraat is ga ik weer verder met mijn vingers. "Ik zorg er wel voor dat je haar niet slaat" zeg ik dan. Ik wist nog niet hoe, maar ik zou het wel proberen, desnoods ga ik er zelf tussen staan. "En ik denk niet dat je haar gaat slaan. Dat wil je namelijk niet en je houdt van haar." zeg ik nog. Misschien is hij bang dat hij te veel op zijn vader lijkt en dus van te voren al denkt dat ie haar wil slaan, maar ik weet vrijwel zeker dat hij heel anders is dan zijn vader. Ik heb hem nog niet agressief gezien of zoiets. Hij is eigenlijk vrij lief geweest. "Ik kan je natuurlijk ook helemaal uitputten voor morgen" zeg ik dan met een grijns en in de hoop zijn stemming wat te verbeteren. Ik draai mezelf bovenop hem en duw mijn heupen tegen hem aan.

    Jake Harper

    "Ik zorg er wel voor dat je haar niet slaat" zegt Esmee. Ze was net even gestopt met haar vingers bewegen maar zodra ik stop met praten gaat ze verder. " En ik denk niet dat je haar gaat slaan. Dat wil je namelijk niet en je houd van haar" zegt Esmee. Ik zwijg. "ik kan je natuurlijk ook helemaal uitputten voor morgen" zegt Esmee dan met een grijns. Ze gaat boven op me zitten en duwt haar heupen tegen me aan. "Hoe graag ik dat ook zou willen" zeg ik met een grijnsje. "Ben ik eigenlijk helemaal niet in de stemming voor sex" moet ik toegeven. Ik streel over haar dijbenen. "Misschien...denk ik"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    (Zouden jullie voortaan, als jullie een nieuw speeltopic het openen het even willen melden? Ik vind het geen probleem dat jullie het doen hoor, fijn zelfs, aangezien ik niet veel online ben in verband met school heb ik het niet snel door dat er een nieuwe moet worden geopend, maar als jullie het doen zou ik het fijn vinden als ik het te horen krijgt. Niet om te zeuren of zo, ik ben juist blij als jullie het openen! :D)


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    manonlarissa schreef:
    (Zouden jullie voortaan, als jullie een nieuw speeltopic het openen het even willen melden? Ik vind het geen probleem dat jullie het doen hoor, fijn zelfs, aangezien ik niet veel online ben in verband met school heb ik het niet snel door dat er een nieuwe moet worden geopend, maar als jullie het doen zou ik het fijn vinden als ik het te horen krijgt. Niet om te zeuren of zo, ik ben juist blij als jullie het openen! :D)


    we zullen er aan denken :)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amell schreef:
    Felicity Harper

    "Ik waardeer je om wie je bent en ik ben er nu omje niet meer eenzaam te laten voelen" ik glimlach zwakjes. "Ik vind je echt leuk om wie je bent en zeker geen mislukkeling" zegt Blake zacht. Ik bloos en ik lach mijn witte rechte tanden bloot. Ik omhels hem meteen. Dat was echt lief. "Dankje" fluister ik zachtjes en ik kus Blake. "Dankjewel voor alles" ik kus hem nogmaals en kruip ondertussen op zijn schoot


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amell schreef:
    (...)

    we zullen er aan denken :)


    Top! :D


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Blake Austin Gabriëls

    Felicity lachte haar hagel witte tanden bloot en omhelsde me meteen. Ik sla mijn armen om haar heen en kijk haar even aan.
    "Dankje" fluisterde ze zachtjes en ik voelde haar zachte lippen ,weer op die van mij. "Dankjewel voor alles" zei ze dan en vervolgde dan onze kus verder.
    Gewillig kus ik haar terug en Felicity kruipt op mijn schoot. Mijn ene hand laat ik over haar rug wrijven en de andere zit wat meet naar beneden.
    Dat gelukzalig gevoel ,die ik telkens weer krijg laat me glimlachen tussen onze kus door. Ik strijk zachtjes met mijn tong over haar onderlip en wacht op toestemming.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH