• Topic van manonlarissa

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Amber 'Ambs' McJohnson - Sempra
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Brookelle "Brooke" Esmée Mason - Luminoase
    - Rochelle Leah George - Malino
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Fleeko
    - Julia Miller - manonlarissa

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Alexander Jay Romano - Malino
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - manonlarissa
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - lovehopex
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy
    - Cedric Beckett - Amell

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 2!

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 21:29 ]

    Valentine Julie Rosefield

    Subtiel nam hij mijn handen hij mijn handen vast. Hij nam nog een slok wijn en antwoorde dan dat hij achttien was en ik knikte even.
    'Je bent mooi,' zei hij schor en ik kijk hem even verbaasd aan. Daarna lach ik even en schud ik even mijn hoofd. "Ja ,ja en jij bent een slijmbal."grijns ik.
    Ik maakte een van mijn handen los uit zijn grip en nam mijn flesje ,waarna ik nog een slokje neem. "Maar jij bent ook niet verkeerd."zeg ik daarna dan met een grijnsje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ik heb speeltopic 4 alvast aangemaakt, ik moet zo namelijk weg en als deze dan vol is, kunnen jullie daarin verder!]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cameron
    'Ja, ja en jij bent een slijmbal,' zei ze en grijnsde. Ik fronsde mijn wenkbrauwen en glimlachtte toen. Ze maakte haar handen los uit mijn mijne en nam toen nog een slokje. 'Maar jij bent ook niet verkeerd,' voegde ze uiteindelijk toe en ik keek even door het huis heen waarna ik daarna met mijn mond dichterbij die van haar kwam.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Valentine Julie Rosefield

    Hij keek me even fronsend aan ,maar glimlachte toen. Hij keek even rond en keek me toen weer aan.
    Zijn gezicht was wel heel dicht bij die van mij. Ik beet even op mijn lip ,maar wende mijn blik dan af. "Vertel eens wat meer over jezelf." zeg ik tegen hem.
    Ik wilde niet dat ik dit ging verpesten ,doordat alles veel te onverwacht of te rap zou zijn. Ik wilde hem eerst beter leren kennen en starten als vrienden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cameron
    Ik rolde met mijn ogen wanneer ze haar gezicht afwendde en ging weer wat achteruit. Het verbaasde me dat het biertje haar niet wat losser had gemaakt. 'Wat wil je weten,' zei ik toen met een kleine toon van teleurstelling. Het kwam nog wel, maar ik was daar in erg ongeduldig.

    [Sorry, kort stukje!]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Valentine Julie Rosefield

    'Wat wil je weten,' zei hij en ik hoorde een toon van teleurstelling in zijn stem. Om hem wat op te vrolijken ,stond ik op en ging ik op zijn schoot zitten en ik drukte een licht kusje op zijn wang.
    "Alles."glimlach ik. De alcohol had me ook te pakken ,maar ik hield me nog in met echt dronken worden ,gelukkig lukte dat wel bij mij.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cameron
    Blijkbaar voelde ze zich schuldig en kwam bij mij op mijn schoot zitten en drukte een licht kusje op mijn wang. Het was een begin, en waarschijnlijk kwam het grootste deel door de alcohol. Ik pakte dan ook de fles en nam nog een slok, je kon al bijna de bodem zien. 'Alles,' zei ze en ze glimlachtte. Ik grijnsde, 'ik heb niet z'n spectaculair leven.' Ik gaf haar een paar kusjes in haar nek en wachtte af.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Valentine Julie Rosefield

    Hij grijnsde. 'ik heb niet z'n spectaculair leven.' antwoorde hij ,en ik kijk hem even sip aan ,omdat hij het niet wilde vertellen. Ik voelde zijn lippen in mijn nek en ik sloot even genietend mijn ogen. Maar ergens voelde het ook wel verkeerd. Aangezien ik niets van hem wist ,misschien had hij wel een vriendin ofzo.
    Ik opende mijn ogen weer en keek hem toen aan. "Echt niet? "vroeg ik hem met een smekende ondertoon. Ik hield gewoon van andere hun verhalen.
    "Je hebt toch geen vriendin hé?"vraag ik hem dan zachtjes. Ik wilde zeker niet tweede keus zijn.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cameron
    Ik schudde mijn hoofd, 'je wilt het niet weten.' Daar was weer mijn mysterieuze kant en al snel hoorde ik haar andere vraag aan. 'Je hebt toch geen vriendin hé?' Vraagt ze zachtjes en ik lach even. Een vriendin was niks voor mij, en aangezien ik ook aan de ene kant Zoë net zo leuk vond als Valentine wou ik me nergens aan binden. Ik schudde mijn hoofd, 'als je wilt dat ik geen vriendin heb, heb ik geen vriendin.' Ik zoende haar dit keer op haar mond en glimlachtte ondertussen.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Valentine Julie Rosefield

    Hij schudde zijn hoofd 'je wilt het niet weten.' zei hij mysterieus en bij mijn andere vraag lachte hij even ,waarna hij weer zijn hoofd schudde.
    'als je wilt dat ik geen vriendin heb, heb ik geen vriendin.'zei hij simpel en drukte zijn lippen op die van mij. Ik zoende hem teug en sloeg mijn armen om zijn nek.
    Het is jaren geleden dat ik een jongen gezoen heb en het voelt nu zo lekker aan. Ik ga wat beter op zijn schoot zitten en tik met mijn tong tegen zijn onderlip aan ,vragend om toestemming.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cameron
    Ze gaat wat beter op mijn schoot zitten en vraagt om toestemming met haar tong tegen mijn onderlip aan te gaan. Al snel laat ik mijn tong die van haar strelen. Dat ging makkelijk, ik hoopte niet dat ze dacht dat ik uit was op een relatie. Dat was meestal zo, ik ging met mijn hand door haar haar en glimlachtte ondertussen even.


    Everything is illuminated by the light of our past.


    Felicity Harper

    Blake pakt mijn hand vast en we gaan samen aan een tafeltje zitten. "Wat wil je graag hebben?" vraagt Blake dan. Ik kijk even op de kaart. "Iniedergeval een latte macchiato" zeg ik. Dan bekijk ik de kaart eens uitvoerig. "Ik denk pancakes met bosbessen jam en siroop" Ik was echt een zoete kauw. "Al lijkt me wafels met aardbeien en slagroom ook lekker" ik houd mijn hoofd even nadenkend schuin. "wat neem jij?" vraag ik vervolgens.



    (sorry ik heb hier helemaal overheen gelezen :x)

    Blake Austin Gabriëls

    Feleicity keek even op de kaart. "In iedergeval een latte macchiato" zei ze terwijl ze verder las. "Ik denk pancakes met bosbessen jam en siroop" vervolgde ze daarna en ik knikte even. "Al lijkt me wafels met aardbeien en slagroom ook lekker" zei ze twijfelend en ik grinnik zacht.
    "wat neem jij?" vroeg ze me dan. "Ik ga gewoon een latte bestellen."glimlach ik . Ik at nooit echt iets in de ochtend,dus hield ik het gewoon op een koffie.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Valentine Julie Rosefield

    Al snel opende hij zijn mond en voelde ik zijn tong tegen die van mij strelen. Ik lette niet op de smaak van wijn en bier en ik sloot genietend mijn ogen.
    Zijn handen ging dood mijn blonde haren en ik glimlach even tegen zijn lippen aan.
    Mijn handen ,liet ik van zijn nek ,naar zijn borstkas glijden en ik liet ze daar even rusten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zal reageren als ik onderweg ben :)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cameron
    Ik voelde haar handen op mijn borstkas rusten en ik duwde haar lichtjes van me af waarna ik het laatste beetje wijn wegdronk. Ik voelde me al zo dronken als wat en ik kwam weer dichterbij zodat ik kon verder gaan met zoenen.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Everything is illuminated by the light of our past.