• Topic van manonlarissa

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Amber 'Ambs' McJohnson - Sempra
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Brookelle "Brooke" Esmée Mason - Luminoase
    - Rochelle Leah George - Malino
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Fleeko
    - Julia Miller - manonlarissa

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Alexander Jay Romano - Malino
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - manonlarissa
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - lovehopex
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy
    - Cedric Beckett - Amell

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 2!

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 21:29 ]

    Justin Benjamin Smith
    Ik wilde protesteren tegen dat ze op de bank zou slapen, maar ik durfde het niet goed. Ze was zeer standvastig op dit soort punten. Ik had wel eens zin in een goed ontbijt, of avondeten, hoe je het zag. Aidan en Dean waren zeker geen magere kinderen, dat was ik. Nu zij meer gingen eten ging dat van mijn eten af. Hopelijk ging dat nog een tijdje goed, een jaar of 2. Ik keek naar hoe Cameron haar hand pakte en voelde me wat jaloers. Het voelde fout, maar het was er zeker wel. Ik was jaloers op Zoë dat Cam met haar flirtte en niet met mij, hoe raar dat ook voelde. Misschien zou zij me kunnen helpen.


    Bowties were never Cooler

    Cameron
    Ik werd duidelijk afgewezen en ik rolde overdreven met mijn ogen. Ik leunde wat naar achter op mijn stoel en keek van Justin naar Zoë. 'Je doet soms zo moeilijk.' Mijn blik bleef dit keer op haar hangen en ik grijnsde even. 'Justin,' zei ik en keek nu hem aan. 'Heb je niks sterks te drinken voor Zoë?' Vroeg ik. Het was stom van me om hem hierbij te trekken. Ik moest me alleen maar schamen als ik ze allebei nuchter tegenkwam.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    'Je doet soms zo moeilijk.' zei hij nadat hij overdreven met zijn ogen had gerold. Ik fronste even. 'Justin.' zei hij en hij keek hem aan. 'Heb je niks sterks te drinken voor Zoë?' vervolgde hij. Ik zuchtte diep. 'Cameron, je bent een idioot.' zei ik droog en ik keek hem aan. 'Wat moet ik doen zodat je hier mee stopt?' vroeg ik hem en ik nam een slok van mijn chocolademelk. Het kon vast niks ergs zijn. Ik had hem veel liever nuchter, dan was hij veel aardiger en niet zo irritant. Zelf zag hij zichzelf liever dronken, wat ik totaal niet snapte.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Cameron
    'Wat moet ik doen zodat je ermee stopt?' Vroeg ze. Ik keek haar grijnzend aan. 'Kus me, en dan denk ik erover na.' Mijn blik draaide weer naar Justin. 'Als het aan mij ligt, zit ik hier nog wel een tijdje.' Ik keek naar de klok, nee we zaten er inderdaad nog een tijdje. Ik vond het niet erg, ik was toch een brak. Zo te zien had Justin er ook geen zin, nou hoe ik het zag. Hij had tenminste zijn kinderen, die erg schattig waren. Hij was een goede vader, van zover ik het zag.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    [goodnight!]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Justin Benjamin Smith
    Ik keek naar Cameron en toen naar Zoë. Als ze iets wilde vroeg ze er zelf wel om. Waarschijnlijk was het gewoon een truc om zelf drank te krijgen, wat Zoo, aan haar woorden te merken, ook dacht. Bij Zoë haar vraag beet ik op mijn lip. Ik was eerlijk gezegt een beetje bang voor het antwoord dat Cam zou geven. En ja hoor, het antwoord wat ik vreesde, en waardoor de jaloezie weer opspeelde kwam. Zie je wel, hij was dan wel dronken, maar niet zo'n freak als ik. Ik keek weer naar buiten en probeerde me af te scheiden van het gesprek, maar het lukte niet echt goed. Het leek wel of ze, nou eigenlijk meer de dronken jongen naast me, mij in hun greep hielden.


    Bowties were never Cooler

    Felicity Harper

    Blake kust me en laat zijn handen weer afdwalen naar beneden naar mijn slipje die hij langzaam naar beneden trekt. Alle zenuwen in mijn lichaam staan op scherp en overal waar hij aanraakt laat hij tintelingen achter. Mijn hart klopt sneller naar mate hij meer naar beneden gaat. Als hij mijn clitoris streelt zakt mijn mond zelfs een stukje open. Dat het zo goed zou voelen had ik nooit verwacht. Ik hap naar adem, sluit mijn ogen en kreun zacht. Ik leg mijn handen op zijn gespierde boven armen. "Blake" kreun ik zacht en genietend. "Dit voelt zo goed" fluister ik.


    Jake Harper

    "Ik zal je eerlijk zeggen dat ik dit nog nooit gedaan heb, maar als je rustig aan doet en het nu alleen bij vastbinden houdt, dan ja, dan weet ik het zeker. " antwoord ik. Esmée streelt mijn gezicht "En als je niet ineens in een of ander monster veranderd.." fluistert Esmée er achteraan. Mijn lippen krullen om tot een glimlach. "Je kunt niet in iets veranderen wat je al bent" fluister ik duister. Mijn ogen twinkelen, niet speels, niet vrolijk, iets duisters. "Je hebt gelijk, we kunnen dit beter niet doen" Ik klim uit bed, naar de keuken waar ik een glas water pak en terug kom. Dan neem ik een slokje.. "Als je hieraan begint moet je het of helemaal doen of helemaal niet. Anders ga ik misschien te ver"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Esmée Sophia Pearson
    "Je kunt niet in iets veranderen wat je al bent" zegt hij. Ik kijk hem even raar aan. Hoezo zou hij duister zijn? "Je hebt gelijk, we kunnen dit beter niet doen" zegt hij en hij staat op en gaat de slaapkamer uit, mij totaal verward en verbaast achterlatend. Ik ga zitten en trek het deken over me heen. Hij komt weer terug met een glas water, waar hij een slokje van neemt. "Als je hieraan begint moet je het of helemaal doen, of helemaal niet. Anders ga ik misschien te ver." Zegt hij. Ik wil wat zeggen en open mijn mond en dow hem weer dicht. Ik schud even mijn hoofd. Ik zal het wel niet snappen. "En wat als ik zeg wat ik wel en niet wil doen nu?" Vraag ik dan, maar wacht niet op zijn antwoord. "Ik wil wel dingen proberen, maar wil het wel rustig aan doen.." zeg ik. Ik geef mijn uitleg maar op, omdat ik het idee heb dat het allea of helemaal niets is. "Ik denk niet dat je een monster bent" zeg ik dan. "Je hebt me de hele dag al lief behandeled, zelfa tijdens de seks, dus je kan je wel inhouden." Zeg ik nog. Het voelde niet eens aan alsof hij zich inhield ofzo of een of andere drang moest onderdrukken. Hij had gewook seks met me.. Hoe kan jij nou ineens veranderen door me alleen vast te binden... ik snap het niet en ben in de war.

    Jake Harper

    Esmée schud aar hoofd. "En wat als ik zeg wat ik wel en niet wil?" vraagt Esmée. "Ik wil wel dingen proberen, maar ik wil het wel rustig aan doen" Ik glimlach even. "Ik denk niet dat je een monster bent. "Je hebt me de hele dag al lief behandeld. zelfs na de seks dus je kan je wel inhouden" Ik zucht even. "Je kent me niet Esmée" antwoord ik dan. "Je kan dat wel allemaal zeggen wat je wel en niet wil maar je snapt het niet. Ik ben al een dominant persoon, als ik aan mijn bondage ga beginnen, dan ben ik het helemaal. Jij zou dan mijn onderdanige zijn. Ik zou je willen straffen als je bijvoorbeeld niet stil ligt als ik je laat genieten. Je kan wel zeggen dat je dat niet wilt het gaat dan alleen heel moeilijk worden om het niet te doen. Ik zou je al willen slaan of spanken. Toenet had ik het ook al maar toen was het gewoon seks, dan kan ik me beter in houden dan als we al gaan beginnen aan bondage. Ik zit dan echt heel erg in mijn rol."


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik meld me af, ik heb superveel gemist en ben nog altijd niet ingesprongen. Heel erg sorry!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Esmée Sophia Pearson
    Ik raak gefrusteerder en gefrusteerder naarmate hij meer zegt. En dan zeggen ze dat vrouwen ingewikkeld zijn. Ik ben gefrusteerd omdat hij moeilijk en ingewikkeld doet en ik ben boos op hem, omdat ik weer me zin niet krijg en dit keer is hij degene die de 'stoorfactor' is. Dit is niet mijn dag. Ik sla mijn armen over elkaar heen. Kan ik mijn seksleven weer een beetje tot leven wekken en wat spannender maken, komt die stomme idioot hier naast me met 'het is alles of niks' Hij kan de alles of niks krijgen. Als ie zo graag wil slaan gaat ie maar een op een vechtsport. Ik ben geen boksbal waar je tegenaan slaat. Ik heb geen idee waar deze boosheid vandaan komt, waarschijnlijk gewoon omdat ik voor de zoveelste keer onbevredigd blijf vandaag en dat is frusterend en hij is frustrerend, ja hij maakt me boos. Ik word gek van mezelf. Ik sta boos op en trek de dekens van het bed en stamp de slaapkamer uit. Lekker kinderachtig. Ik gooi de dekens op de bank en ga er boos op zitten.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 16:26 ]

    Appa schreef:
    Ik meld me af, ik heb superveel gemist en ben nog altijd niet ingesprongen. Heel erg sorry!
    [je kan altijd nog inspringen als je dat wil hoor =)]

    Jake Harper

    Esmee slaat eerst haar armen over elkaar heen. Maar dan stormt ze toch de slaapkamer uit. Met mijn dekens nota bene. Simba miauwt natuurlijk weer verontwaardigd. Ik kan een glimlach niet onder drukken. Als ik naar de woonkamer word kan ik mijn grijns helemaal niet onderdrukken. Ze is wel prachtig als ze boos is. "Hmm weet je dat je mooi bent als je boos bent?" vraag ik zwoel. "Ten tweede, dat zijn mijn dekens" Ik haal speels even mijn wenkbrauwen op. "Oke ik zal het proberen uit te leggen" zeg ik dan "Ik heb het een keer eerder geprobeerd, het stap voor stap te doen met een meisje. Uiteindelijk ging ik al snel te ver. Ik ga vaak snel te ver. Ik kan me heel moeilijk inhouden als we dat type seks gaan hebben. Ik wil dat bij jou niet doen snapje"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Esmée Sophia Pearson
    Hij komt met een grote grijns de huiskamer ingelopen en ik kijk hem boos aan. "Hmm weet je dat je mooi bent als je boos bent?" vraagt hij zwoel en ik kijk nog bozer. "Ten tweede, dat zijn mijn dekens" zegt hij terwijl hij even een wenkbrauw ophaalt. Ik haal mijn schouders op. "Zie ik eruit alsof me dat iets uitmaakt?" zeg ik dan. "Oke ik zal het proberen uit te leggen" zegt hij dan en begint weer te praten. "Denk je nou echt dat ik je te ver laat gaan?" zeg ik dan en ik ben al iets minder boos. "Ik hak persoonlijk je ballen eraf als je dat doet, daar heb ik je zus dan niet voor nodig" zeg ik erachteraan. Waarschijnlijk ligt het probleem ook deels bij mij, want hoelang zal het duren voordat ie me zat is dan. Straks ontwikkel ik al die gevoelens en dan is ie me zat. En dat dan alleen maar omdat ik hem alleen 'niets' kan geven terwijl ie 'alles' wil, want een middenweg wil ie niet, of naja, kan hij niet zoals hij dat zegt. En als het echt zo moeilijk is om zich in te houden, dan slaan de stoppen vanzelf een keer om ook al doen we niet dat type seks. Ik zucht even. Ik had gehoopt op een leuke, ontspannende vakantie en wat krijg ik? Frusterend en moeilijk. Ik begraaf mijn gezicht even in mijn handen. Ik voel nu meer dan ooit dat ik toe ben aan vakantie. Misschien moet ik toch maar een paar weken naar huis gaan. "Wat als ik straks gevoelens voor je ontwikkelen en je me zat bent, omdat ik je niet 'alles' kan geven" zeg ik dan stilletjes. "En wat als je je een keer niet meer kan inhouden terwijl we 'gewone' seks hebben.." Ik kijk hem even kort aan en kijk dan naar mijn handen.

    Jake Harper

    "Denk je nou echt dat ik je te ver laat gaan? Ik hak persoonlijk je ballen er af als je dat doet, Daar heb ik je zus niet voor nodig" Ik haal mijn schouders even op. "je zou eens moeten weten" zeg ik droogjes. Esmee begraaft haar gezicht in haar handen. "Wat als ik straks gevoelens voor je ga ontwikkelen en je me zat bent, omdat ik je niet 'alles' kan geven" zegt ze stilletjes. Ik frons mijn wenkbrauwen. "En wat als je je een keer niet meer kan inhouden terwijl we 'gewone' seks hebben..." Esmee kijkt me aan en kijkt dan naar haar handen. "Ten eerste, ben ik vrouwen niet zo snel 'zat' zoals jij dat zegt" zeg ik fronsend. "Als ik een relatie gaat is dat voor langdurige tijd" voeg ik er aan toe. "Daarnaast, voel ik me bijna beledigd, Ik kan heus wel een relatie aan gaan zonder bondage en SM. Heb vaker een normale en monogame relatie gehad, en dat is altijd goed gegaan" zeg ik en ik haal even diep adem. "En ik heb nog nooit gehad dat ik zoiets deed tijdens gewone seks, dus ik kan me goed inhouden"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]