• Hoi daar, schatjes^

    Dusdus..

    We waren bezig over vroeger, over Kreta enzow, en ze zei dat vroeger mensen zich zwarte ogen schminkten. Toen zei ze: 'Ja, ik heb gezien dat dat tegenwoordig weer gedaan wordt.' En ik: 'Ja, dat is mooi.' En toen antwoordde ze: 'Maar is dat niet vanwege die groep daar?' En ik van o.O Toen iemand die ze haatte: 'Ja! Tokio Hotel!' En die van geschiedenis: 'Jaa, die groep!' Dan zijn we daar beetj verder op ingegaan aber..

    WTF!?

    Wij hebben ook zo een leerkracht -_- We hadden posters opgehangen en toevallig stond TH op de achterkant van een poster. Hij kijkt daar naar en vraagt zo 'Wat is dat?' en begint de hele klas daar verder op in te gaan nzo o.O


    Listen to what we're not saying..

    En wat is daar mee..?


    Mew <3

    Dus? Ik snap niet wat het probleem is of ben ik zo dom xd


    I live for the applause, you will die for it.

    Dus? Ik snap niet wat het probleem is of ben ik zo dom xd


    Het is alsof TH de jeugd beïnvloedt.. Volgens mij is dat niet de bedoeling, toch? De fans zijn gwn zichzelf..

    Stomme lerares hebben jullie.Gelukkig is het bij ons iets gezelliger^^


    Je bent nooit uitgeleerd.

    ik haat mijn skool zooo erg hea T.T
    ik heb echt vna die kut leerkrachten ¬¬
    1x je boek vergetne ne ze zegt 500x je naam O_<
    alleen die muziek leraar...praat over TH :'D
    VOOR DE REST HEB IK EEN BORING SKOOL


    don't Worry...Be gay.

    Mijn favo leraar schold ze uit voor homo's, gay-band, gotichs, emo's, depries, klote band en kut muziek en hij had niet door dat ik vlak voor ze neus zat mee te luisteren en ik ook fan was... xD Maar hij zegt het op zo'n manier dat je het niet kunt menen.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Wat is daar mis mee?

    Dat is tog het zelfde als ze zou zeggen;

    "Dat meisje met dat bruin haar!"

    "Ah,Miley Cyrus!"

    Mis mee ofzo?

    Ik ging bij Handvaardigheid een stoel maken van de s0ort van kenmerken/eigenschappen van een persoon like je vriendin of familielid maar ik maak dus 'n Bill stoel,[niet dat hij een vriend of familielid van me is, rustig maar x3..] de rugleuning van zn kapsel,als stoelpoten mascare en o0gpotlo0d,als zitting de logo van de band, en als armleuningen microfoontjes x3
    Toen wou mn leraar een foto van Bill zien x3 dus ik laat zow zien, en hij vond Bill st0er [mijn leraar Handvaardigheid ROCKTgwn] ^^


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Wij hebben ook zo een leerkracht -_- We hadden posters opgehangen en toevallig stond TH op de achterkant van een poster. Hij kijkt daar naar en vraagt zo 'Wat is dat?' en begint de hele klas daar verder op in te gaan nzo o.O

    bij ons scheuren ze de posters gewoon :'(


    We're all dancing to the same sad song.

    (...)
    bij ons scheuren ze de posters gewoon :'(

    WTF!? Heb anders geen respect voor iemands mening Ö

    Tja, balen men.
    Bij mij zit er nog een TH fan in de klas.
    Dus XD


    Life is hard and then we die

    ik snap het probleem niet,,
    wij praten niet eens over muziek,,
    wees dus blij xD


    So silently, you make my day so unreal and never ending

    Bij mij heb ik ook een leuke leraar. Hij geen computerles. We moesten powerpiont presentatie maken. En iedereen moest zeggen wat hij deed. Ik zo Ja ik doe Tokio hotel. Zo'n hater: Haha zo zielig dan gaat niemand naar je luisteren enso. En die man zo. Nou ik wel zij probeert voor de mening uit te komen. En heb je wel eens naar de muziek geluisterd. Je kijkt alleen maar naar hoe ze d'r uit zien. Hij helemaal geak worden hea. En ik lach helemaal dubbel met een vriendin van me. (dies geen Th maar respecteerd ut wel:D)

    Omg, ik zeg in de klas dat ik th leuk vind en opeens gaat de heeele klas erover zeuren. Ook als ze een plaatje ehbben, gaan ze roepen ''ELLEN'' en dan gaan ze hem verscheuren van BILLY<3

    STOMMURDS x']