• Hoi daar, schatjes^

    Dusdus..

    We waren bezig over vroeger, over Kreta enzow, en ze zei dat vroeger mensen zich zwarte ogen schminkten. Toen zei ze: 'Ja, ik heb gezien dat dat tegenwoordig weer gedaan wordt.' En ik: 'Ja, dat is mooi.' En toen antwoordde ze: 'Maar is dat niet vanwege die groep daar?' En ik van o.O Toen iemand die ze haatte: 'Ja! Tokio Hotel!' En die van geschiedenis: 'Jaa, die groep!' Dan zijn we daar beetj verder op ingegaan aber..

    WTF!?

    Omg, ik zeg in de klas dat ik th leuk vind en opeens gaat de heeele klas erover zeuren. Ook als ze een plaatje ehbben, gaan ze roepen ''ELLEN'' en dan gaan ze hem verscheuren van BILLY<3



    STOMMURDS x']


    Naja dat slaat echt helemaal nergens op. Waar gaat het allemaal over. Th komen de meeste ruzies op. Met alles bijvoorbeeld ik krijg heel veel klappen na sgool. En als je jan Smit fan ben dan ineens niet:S Ik snap niet hoe zielig je dan kan zijn

    (...)
    WTF!? Heb anders geen respect voor iemands mening Ö

    Bij mij op school dna weer net wel x'D
    maar hier in de wijk schijnt een groepje te zijn die OVERAL th stikker opplakt :O en ik ben er nogsteeds niet achter wie dat nou zijn :Y)
    WANT IK WIL MEEDOEN XD


    don't Worry...Be gay.

    nou ja zeg dat is echt laf!

    nou ja zeg dat is echt laf!


    die lerares dan he

    Dus? Ik snap niet wat het probleem is of ben ik zo dom xd


    Egt hea.
    Wil je nu euro ofsoO?

    (...)

    Naja dat slaat echt helemaal nergens op. Waar gaat het allemaal over. Th komen de meeste ruzies op. Met alles bijvoorbeeld ik krijg heel veel klappen na sgool. En als je jan Smit fan ben dan ineens niet:S Ik snap niet hoe zielig je dan kan zijn


    Maar hallOow, ik vind het ook best dom dat je IN DE KLAS zegt dat je TH leuk vind. Want jij weet dat 'r wordt gereageerd. Dan moest je het ook maar niet in de klas zegge, Vind ik nergens op slaan!
    (niet jij hwoor, maar degene die had gewschreven, dat -ie dat in de klas zei)

    Vorig jaar had mijn beste vriendin ook zo'n leraar. Hij was Bill de hele tijd aan het uitmaken voor 'meisje' enzo. Hij had zelfs op een toets een vraag gezet waarin hij de band 'Tokyo Motel' gebruikte om Tokio Hotel belachelijk mee te maken. Dit jaar heb ik die leraar.. zo typisch. Hij lijkt ook geobsedeerd door emo's. Want we moesten een prentje van iemand droevig gebruiken en toen hij bij mij en mijn zus stond, zei hij "Oh, die lijkt wel nogal emo hé" -_-'


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    (...)

    Maar hallOow, ik vind het ook best dom dat je IN DE KLAS zegt dat je TH leuk vind. Want jij weet dat 'r wordt gereageerd. Dan moest je het ook maar niet in de klas zegge, Vind ik nergens op slaan!
    (niet jij hwoor, maar degene die had gewschreven, dat -ie dat in de klas zei)

    van mij weet de hele sgool het aangezien ik een trui van hen draag ben ik nu ook dom?

    (...)
    van mij weet de hele sgool het aangezien ik een trui van hen draag ben ik nu ook dom?


    Maar heb jij 't dan door de klas gesegd?
    Nee tog!?

    (...)

    Maar heb jij 't dan door de klas gesegd?
    Nee tog!?

    nee, ik heb het niet gezegd maar ik toon het wel

    (...)

    Het is alsof TH de jeugd beïnvloedt.. Volgens mij is dat niet de bedoeling, toch? De fans zijn gwn zichzelf..

    Ik denk dat TH een van de meest beinvloedende groepen op het moment is. Check het 'welke fans zijn het ergst: die posters kussen, wegrennen, of zelfmoord plegen' topic maar eens.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)

    Egt hea.
    Wil je nu euro ofsoO?

    Omg, doe eens normaal, seg o.O

    (...)

    Maar heb jij 't dan door de klas gesegd?
    Nee tog!?

    Who cares? Ik zei niet dat ik fàn was, en dan nog, zou het erg zijn?
    Ik bedoel, als je het zegt, worden sommigen geslagen, en wiens schuld is het dan?
    De fans die het zeggen, of de daders die je slaan?
    Ik bedoel, wees redelijk

    Mijn Concierge schold TH ook uit. Een Concierge die aardig hoort te zijn voor leerlingen.. Het is echt zo'n vent die alleen maar aandacht aan de populaire leeerlingen. Noujah, zijn keus. Dat hij nou totaal niet Stylish is.. En TH wel<3


    You know what’s in my heart. So don’t mess with it.

    Mij leraar nederlands heeft ooit ook wel eens iets gezegd dat hij het belachelijk vind dat ze in het duits èn in het engels zinge. Ik trok mij daar ni egt veel van aan. Als hij da vind... Zolang ze TH maar niet kei hard zitten uit te schelden, vind ik het niet zo erg.


    Got up on the wrong side of life today