• Dit zijn zijn acties:
    1. Het aardrijkskundeboek (dat vak geeft hij) discrimeneerde mij. Met het land Angola. En ik heet Angéla. Dus ik aan het begin van de les gezegt: Meneer, dit boek discrimeneert mij met me naam. Mij noemen de meeste leraren me Angela (geen streepje) en dat laat ik nou maar zo, maar hij weet dat het met streepje is. Toen kwamen we bij dat stukje aan en moest ik die zin voorlezen. Weet je wat hij zegt? Angela lees dat stukje nou maar voor. Angela. Schiet een beetje op Angela. Angela het is maar 1 zinnetje. En ik lag helemaal dubbel.
    2. Hij scheld TH voordurend uit. Eerst wist hij niet dat ik fan was en toen kwam TH in ons gespreksonderwerp. Hij noemde ze homo's, gay-band. drepressiefies enzovoort. En nu weet hij dat ik fan ben en blijft hij maar doorgaan.
    3. Laatst kwam het onderwerp sex aan bod. En Leon (dat is een jongen uit me klas) die zat de hele tijd rottige opmerkingen te maken toen we over een vrouwencondoom aan het praten waren. En toen pakte me leraar een playmobiel plaatje en Leon zei: Meneer, gaat u naar de negerstam? Het was zo'n plaatje met Egypte. En toen zei de leraar: Nee, dit is Playmobiel en als wij de volgende keer over sex praten geven we jou zo'n doos om je bezig te houden. Wat? De Playboy? Is goed. Zei Leon. En toen lag echt iedereen dubbel.
    En weet je wat het leukste is aan die leraar?
    Hij KAN lachen! xD


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Als ik lees hoe hij doet mag ik hem eerlijk gezegt niet echt. ^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    haha,, hij lijkt me super grappig,,
    wij hebben ook zo iemand,,
    hij geeft zo informatica en ik snap geen hol van access Ö
    jah ,, ik roep zo door de klas dat ik het niet snap
    zegt hij jah,, dat komt ervan hea,, moet je maar niet zoveel met e jongens spelen [men best friends zijn jongens] maakt ie zon spanky gebaar xO
    de rest van de klas me natuurlijk uitlachen xD


    So silently, you make my day so unreal and never ending

    Als ik lees hoe hij doet mag ik hem eerlijk gezegt niet echt. ^^

    Misschien komt dat zo over, maar hij is echt wel aardig. Hij doet natuurlijk ook aardige dingen ;)


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Je haat je favoriete leraar?
    Huh? XD


    Life is hard and then we die

    Je haat je favoriete leraar?
    Huh? XD

    Ik snap het ook niet, maar eerlijk gezegt snap ik het sowiezo niet. Want er staat dat je favo leraar gemeen is ofzo, terwijl er onder je tekst staat:
    En weet je wat het leukste is aan die leraar?

    Hij KAN lachen!

    Of ben ik gewoon dom?
    x


    ok