• Nadat de jongens nog een paar jaar door waren gegaan met de band, zijn ze allemaal players geworden. Dus de platenmaatschappij heeft ze in een compleet dicht hok gezet, met allemaal camera's door het huis. Maar ze zijn niet de enigen in het huis. Vijf meiden zijn erbij gestopt, om ze te helpen van hun player-eigenschappen af te komen. De jongens van 1D moeten opdrachten uitvoeren, samen met een meisje naar keuze. Dit moeten ze doen zonder ook maar iets met het meisje te proberen. Wat de jongens niet weten, is dat de meisjes voor de uitvoerders van het programma werken. Zodra er iets bij ze geprobeerd wordt, wordt er iets dierbaars van de jongens afgenomen. En die meiden moeten daar voor zorgen.


    Rollen:
    De jongens:
    ~ Louis William Tomlinson || Amphitryon
    ~ Harry Edward Styles || Thysia
    ~ Liam James Payne || Licorne
    ~ Niall James Horan || Justined98
    ~ Zayn Javadd Malik || MyGlasses

    De meiden: (VOL)
    ~ Mia Olympe Blossom || After
    ~ Abigail Fiona Morgan || MinnieMouseX
    ~ Jillian Marintè O'Neill || Aquari
    ~ Dawnelle Loenne Garcia || Paynez
    ~ Dessy Tamara Vasquez || Depay

    Regels:
    - Minimaal 4 regels volschrijven
    - OOC in het praattopic
    Deze staat in het forum "Off-Topic"
    - Wees OOC aardig voor elkaar, dat hoeft IC natuurlijk niet
    - +16 is toegestaan
    Dit houdt in geweld, schelden en seks
    - Geen Powerplay
    Het zijn players, dus ze houden niet eeuwig vol. Ook haalt je personage niet zomaar iets achter zijn/haar rug vandaan wat niet toegestaan is in het huis. Dit vind ik de belangrijkste regel
    - Naamsverandering of lange tijd weg - doorgeven.
    Stel je bent een midweekje op vakantie, geef dan aan dat je zaterdag pas weer reageert.
    - Alleen je eigen personage besturen.
    Dus het is niet zo dat als jij een meisje bent en bijv. Zayn jou ineens vastgrijpt zonder dat MyGlasses dit heeft gepost. BIJVOORBEELD
    - Probeer wel eens in de 3 dagen te posten
    Als het echt niet lukt is het niet erg, maar ik zou het wel waarderen.
    - Hier worden ze opgesloten. Ze hebben elk een eigen verdieping.
    Ze mogen hier alleen van af als ze toestemming hebben of voor een opdracht.
    - Lees regelmatig de regels opnieuw door, aangezien ik wel eens wat aanpas
    - Als ik iets vergeten ben, vertel het me gewoon
    Ik bijt niet ;p











    Kamerindeling:
    Verdieping 1: Dawn & Liam.
    Verdieping 2: Dessy & Zayn.
    Verdieping 3: Jillian & Louis.
    Verdieping 4: Abigail & Niall.
    Verdieping 5: Mia & Harry.



    Het begin:
    Iedereen wordt afgezet bij het huis. Er is ze vertelt dat er 24 uur per dag camera's op hen staan, ook in de badkamer. De meisje hebben toegestaan dat ze naakt op TV zouden kunnen komen. Het programma heet Black box, aangezien het een zwart, vierkant huis is waar niemand uit kan. Voor het huis mogen de jongens zelf hun "tegenspeelster" uitkiezen, waarna ze met haar naar de desbetreffende verdieping worden gebracht. De jongens mogen op geen enkele manier romantische of lustige gebaren laten blijken tot de meisjes. Gebeurt dit wel, dan worden er punten afgenomen. Wat de jongens niet weten, is dat die punten voor dingen staan die erg belangrijk zijn voor ze...

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 18:28 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Paynez schreef:
    (...)

    [I'm sorry. Ik vind één rol genoeg. Ik ben absoluut niet van de meerdere rollen tegelijkertijd. Sorry. Maar als er echt niemand is doe ik haar wel.]


    [Same. Maar anders neem ik haar wel, want het zijn wel twee verschillende rollen (een jongen en een meisje). En anders heeft Noek twee meisjes, en dat is misschien... Tja, dan heb je twee keer dezelfde rol enzo. idk. Maar ik neem haar dan wel.]


    "Family don’t end in blood”

    Licorne schreef:
    (...)

    [Same. Maar anders neem ik haar wel, want het zijn wel twee verschillende rollen (een jongen en een meisje). En anders heeft Noek twee meisjes, en dat is misschien... Tja, dan heb je twee keer dezelfde rol enzo. idk. Maar ik neem haar dan wel.]


    Als je het niet wilt moet je het niet doen, hoor.

    Ik had ook een vraagje voor jullie:
    Ik zit te twijfelen tussen twee profielfoto's:


    This one.


    Of deze?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    After schreef:
    (...)

    Als je het niet wilt moet je het niet doen, hoor.

    Ik had ook een vraagje voor jullie:
    Ik zit te twijfelen tussen twee profielfoto's:


    This one.


    Of deze?


    [Ik vind de tweede mooier bij je username passen, maar ik vind de eerste in principe leuker. Haha. Aan mij heb je ook niks. Doe maar gewoon wat je zelf het leukste vind.]


    Reality's overrated.

    After schreef:
    (...)

    Als je het niet wilt moet je het niet doen, hoor.

    Ik had ook een vraagje voor jullie:
    Ik zit te twijfelen tussen twee profielfoto's:


    This one.


    Of deze?


    [Nah, ik wil anders wel. Het maakt mij nu ook weer niet heel veel uit.
    Ik vind die tweede profielfoto wel cool, maar ook wel een beetje creepy. Ik zou die eerste nemen]


    "Family don’t end in blood”

    Paynez schreef:
    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    Als hij het topje over mijn hoofd wilt trekken til ik mijn armen even op om het hem makkelijker te maken. Waarna onze zoen weer hervat en ik zijn shirt weer opzoek. Nu is het de beurt aan zijn shirt en niet veel later trek ik die over zijn hoofd. Mijn handen leg ik tegen zijn borstkas aan als hij met de sluiting van mijn bh begint te prutsen. Niet bewust dat we niet alleen zijn klik ik het slotje van mijn bh open en laat de bandjes langzaam van mijn schouders zakken. Waarna ik het op de grond laat vallen. Hierna zakken mijn handen af richting de gulp van zijn tuinbroek. Terwijl ik een zachte kusjes in Liam's nek plaats, op zoek naar zijn zwakke plek.


    Liam James Payne
    Mijn shirt wordt nu ook over mijn hoofd getrokken. Dawn besluit me een handje te helpen en klikt het slotje van haar beha open. Langzaam laat ze de bandjes van haar schouders zakken en valt de beha op de grond. Haar handen zakken af naar benden, richting de gulp van mijn tuinbroek. Zachte kusjes worden in mijn nek gedrukt, en ik kan het niet laten even zachtjes te kreunen. Mijn handen sluiten zich om haar borsten en beginnen deze zachtjes te masseren. Die opdracht en het feit dat ik nu puntenaftrek krijg, kunnen me nu even geen ruk schelen. Met één hand ga ik langzaam naar beneden. Ik maak de knoop van haar tuinbroek los, terwijl de andere hand nog steeds bij haar borsten zit. Ik haak mijn vingers achter de rand van de broek en trek hem in één soepele beweging naar beneden.
    "Damn, je bent zo mooi," fluister ik oprecht.


    "Family don’t end in blood”

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    Liam kreunt zachtjes als ik kusjes in zijn nek geef. Zijn handen sluiten zich om mijn borsten en hij begint deze zacht te masseren. Net kan ik een kreun binnen houden. Eén hand gaat langzaam naar beneden en maakt de knoop van de tuinbroek los. Dit terwijl ik pruts met zijn gulp en deze openmaak, waarna het de beurt is aan zijn knoop. De broek die ik draag trekt Liam in één soepele geweging naar beneden. Waarna hij "Damn, je bent zo mooi," fluisterd.
    Ik bijt op mijn lip. "Jij mag er ook zijn," fluister ik in zijn oor waarna ik een kusje op zijn oorschelp geef. Ik trek zijn broek naar beneden en streel dan met mijn vingers over zijn lies. Mijn tong beroert zijn nek en mijn vingers gaan steeds verder richting zijn geslachtsdeel, die nu alleen nog maar door een boxer bedekt word.


    Reality's overrated.

    Paynez schreef:
    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    Liam kreunt zachtjes als ik kusjes in zijn nek geef. Zijn handen sluiten zich om mijn borsten en hij begint deze zacht te masseren. Net kan ik een kreun binnen houden. Eén hand gaat langzaam naar beneden en maakt de knoop van de tuinbroek los. Dit terwijl ik pruts met zijn gulp en deze openmaak, waarna het de beurt is aan zijn knoop. De broek die ik draag trekt Liam in één soepele beweging naar beneden. Waarna hij "Damn, je bent zo mooi," fluistert.
    Ik bijt op mijn lip. "Jij mag er ook zijn," fluister ik in zijn oor waarna ik een kusje op zijn oorschelp geef. Ik trek zijn broek naar beneden en streel dan met mijn vingers over zijn lies. Mijn tong beroert zijn nek en mijn vingers gaan steeds verder richting zijn geslachtsdeel, die nu alleen nog maar door een boxer bedekt word.


    Liam James Payne
    "Jij mag er ook zijn," fluistert Dawn in mijn oor en drukt haar lippen even op mijn oorschelp. Ze trekt mijn broek naar beneden en streelt met haar vingers over mijn lies, waardoor mijn ademhaling gejaagder wordt. Haar tong gaat langs mijn nek en haar vingers komen steeds dichter bij mijn geslachtsdeel, die steeds meer groeit. Ik trek met een ruk haar slipje naar beneden en gooi hem ergens heen, niet lettend op de richting waar het stukje stof heen vliegt. Voor hetzelfde geld beland hij straks in iemands gezicht, maar dat kan me niet schelen. Ik wil Dawn, dat is het enige waar ik nog aan denk.
    Ik ga met mijn hoofd wat naar beneden en begin haar met mijn tong te verwennen. Daarna breng ik een vinger bij haar naar binnen en begin die zachtjes te bewegen. Als snel doe ik er een tweede vinger bij en krom mijn vingers een beetje, hopend haar gevoelige plek te vinden.


    "Family don’t end in blood”

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia

    Liam's ademhaling word steeds gejaagder en de bobbel groeit. Hij rukt mijn slipje naar beneden en gooit hem random ergns heen. Zijn hoofd gaat naar beneden en hij begint me met zijn tong te verwennen. Mijn vingers krul ik in zijn haren en ik kan een kreun niet smoren. Nog een kreun verlaat mijn mond als hij een vinger naar binnen brengt. Waarna al snel een tweede volgt. Zijn vingers kromt hij een beetje.
    Een "Hmm," verlaat mijn mond. Mijn gevoelige plekje heeft hij geraakt. En het voelt echt hemels.


    Reality's overrated.

    Paynez schreef:
    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia

    Liam's ademhaling word steeds gejaagder en de bobbel groeit. Hij rukt mijn slipje naar beneden en gooit hem random ergns heen. Zijn hoofd gaat naar beneden en hij begint me met zijn tong te verwennen. Mijn vingers krul ik in zijn haren en ik kan een kreun niet smoren. Nog een kreun verlaat mijn mond als hij een vinger naar binnen brengt. Waarna al snel een tweede volgt. Zijn vingers kromt hij een beetje.
    Een "Hmm," verlaat mijn mond. Mijn gevoelige plekje heeft hij geraakt. En het voelt echt hemels.


    Liam James Payne
    Ik hoor hoe een "Hmm" haar mond verlaat en grijns. Volgens mij heb ik haar gevoelige plekje gevonden. Ik blijf nog een tijdje met mijn vingers over dat plekje gaan. Ik probeer met mijn andere hand mijn boxer uit te trekken. Door de grote bobbel die eronder zit, zit hij nogal strak, waardoor het me niet lukt om hem met één hand uit te krijgen. Ik grom gefrustreerd. Ik beweeg mijn vingers nog een paar keer op en neer en trek ze dan terug. Ik kan nu in één ruk mijn boxer uittrekken, wat ik dan ook doe. Mijn lid staat meteen fier omhoog.


    "Family don’t end in blood”

    Dawnelle "Dawn" Loënne Garcia.

    Een protesterend geluidje verlaat mijn mond als Liam zijn vingers terugtrekt. Maar als hij zijn boxer in uittrekt grijns ik breed. Zijn erectie torend omhoog. Mijn handen laat ik afdwalen en sluit ik om zijn erectie. Ik trek de voorhuid omhoog en begin hem dan af te trekken. Hierna gebruik ik mijn handen om zijn ballen te maseren. Mijn mond sluit zich om zijn lid en mijn tong draait om zijn eikel. Dat ik hier eigenlijk zo goed als geen ervaring mee heb laat ik niet merken. Ik verplaats mijn lippen naar zijn ballen en zuig eraan. Mijn handen nemen het werk weer over wat mijn mond daarnet deed.

    [LOL, fail, zo beschamend dit.


    Reality's overrated.

    Paynez schreef:
    Dawnelle "Dawn" Loënne Garcia.

    Een protesterend geluidje verlaat mijn mond als Liam zijn vingers terugtrekt. Maar als hij zijn boxer in uittrekt grijns ik breed. Zijn erectie torend omhoog. Mijn handen laat ik afdwalen en sluit ik om zijn erectie. Ik trek de voorhuid omhoog en begin hem dan af te trekken. Hierna gebruik ik mijn handen om zijn ballen te masseren. Mijn mond sluit zich om zijn lid en mijn tong draait om zijn eikel. Dat ik hier eigenlijk zo goed als geen ervaring mee heb laat ik niet merken. Ik verplaats mijn lippen naar zijn ballen en zuig eraan. Mijn handen nemen het werk weer over wat mijn mond daarnet deed.

    [LOL, fail, zo beschamend dit.]


    Liam James Payne
    Dawns handen sluiten zich om mijn lid en beginnen me langzaam af te trekken. Ze neemt mijn lid in mijn mond en begint met haar tong rondjes te draaien om mijn eikel, terwijl ze haar handen gebruikt op haar ballen te masseren. Daarna wisselen haar handen van plek met haar mond en begint ze me opnieuw te verwennen. Ik kan een harde kreun niet onderdrukken.
    "Ik wil je, nu," grom ik gefrustreerd en duw haar benen iets verder uit elkaar. Ik zet mijn eikel tegen haar opening aan en stoot dan hard bij haar naar binnen.

    [Haha, dit is echt awkward om te schrijven, idd.]


    "Family don’t end in blood”

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    Liam kreund hard. "Ik wil je, nu," gromt hij gefrustreerd, waarna hij mijn benen iets uit elkaar duwt en bij me naar binnen stoot.
    Met mijn nagels kras ik een beetje over zijn rug en ik druk mijn lippen weer op de zijne. Met mijn tong vraag ik om toestemming en een zachte kreun rolt over mijn lippen. Hij is enorm. Echt enorm. En ik ben vrij ervaringsloos. Waarom weet ik niet. Maar in principe ben ik niet type One Night Stand, dit is echter weer iets anders voor mij. Ach ja. Ik bedenk dat dit dus op gefilmd word en dat we 'toeschouwers' hebben, al zijn die met de auto bezig en misschien met elkaar.
    "Harder, Li," smeek ik dan.

    [;p]

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 16:03 ]


    Reality's overrated.

    [Don't stop untill I've got a Harry.

    Ik wil echt zijn reactie weten ghehe.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    After schreef:
    [Don't stop untill I've got a Harry.

    Ik wil echt zijn reactie weten ghehe.]


    [Ik ga nu schijven, was even bezig met mijn story (: ]

    Limits schreef:
    (...)

    [Ik ga nu schijven, was even bezig met mijn story (: ]

    [Oke (: Ik ga kijken welke en 'm lezen, heb ik ook wat te doen in de vakantie ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.