• Halllo mensen!
    Hier is het Rollentopic van de Vondst.

    Voor iedereen die nieuw is:

    Het verhaal gaat als volgt. We zijn met z'n allen een vrienden groep, een paar van ons hebben krachten, een paar niet. We zitten op een normale school waar niemand verder van die krachten weet. We zitten in een drama/muziek clubje en in een sportclubje en o jongens wat hebben we het gezellig!


    Laat ff achter hoe je personage heet, leeftijd, relatie, favo schoolvak, thuissituatie (ouders+broertjes+zusjes en andere inwonenden) en je kracht. Ennu vergeet je uiterlijk niet. Je personage moet tussen de 15 en 19 zijn.

    En de oude mensen, post al je karakters even hier, dan hebben we een mooi overzicht!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Naam: Brittany
    Relatie: Single
    Favoriete schoolvak: Drama/muziek, Gym
    Thuissituatie: Moeder, Vader
    Leeftijd: 17
    Kracht: Kan mensen helen, en beïnvloeden/hypnotiseren
    Uiterlijk:



    Naam: Emma
    Relatie: Nope
    Favoriete schoolvak: Drama/Muziek, Engels
    Thuissituatie: Vader en moeder zijn gescheiden, dus 2 huizen.
    Leeftijd: 17
    Kracht: Kan onzichtbaar worden, en de elementen besturen.
    Extra: Emma is de leider van de nieuw gevormde musicalgroep.
    Uiterlijk:



    Naam: Aiden Josh Sky
    Leeftijd: 18
    Relatie: Single
    Favo schoolvak: Alles dat met sport of dans te maken heeft
    Thuissituatie: Hij woont samen met zijn broertje Giovanni, zusje Bella en oudere broer Rick samen omdat zijn ouders dood zijn gegaan toen hij jong was, hij kan er zich bijna niks meer van herinneren.
    Kracht: In de ogen van anderen kan hij zien wanneer ze dood gaan (het komt van een boek maar ik weet niet welke)
    Uiterlijk:




    Spoiler alert: you will save yourself

    Naam: Drew Jason Mc. Fillin
    Leeftijd: 16
    Relatie:
    Favo schoolvak: Drama, dans, muziek
    Thuissituatie: Drew is enig kind, en zijn ouders zijn heel rijk, waardoor hij best wel een beetje verwend word.
    Kracht: Drew kan bliksem beheersen :O
    Uiterlijk:






    Xavier Samuels

    Drew zat al bij ze op school enz.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Mag ik een meisje? :)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (Ja natuurlijk :)

    Ik zal straks een personage aanmaken, ben nu frans aan het leren, examen ervan morgen


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Dat is prima ^^ Oh succes :) Weet je al een beetje wat voor type ze is?

    gewoon meisje zonder krachten is dat goed? Verlegen en stil met vrolijke uitspattingen bij de mensen die ze vertrouwt zodat ze soms hyper ka zijn. :)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Is oke :) Misschien kan ze vriendinnen worden met Brittany? Het ding is, wij kennen elkaar bijna allemaal in het echt. Ik ken Minimuisbeta en Blackie en whitegamma en specialme best goed en Maracroft is mijn beste vriendin. Dus wij hebben een beetje overlegd welk personage met welke gaat, zodat je het verhaal al een beetje weet. wow did word een heel verhaal. Maar Blackie's personage Riley en mijn Brittany zouden een relatie krijgen maar Blackie heeft het super druk met school dus is Britt nu een beetje alleen :( Kijk maar door de personages ofzo en zeg het maar als je een beetje weet hoe je in het verhaal wil komen.

    Owke, maar er staan er nu nog maar 4 dus ik wacht beter zeker daarmee xd en leuk dat je me het zegt want ik veronderstel dat jullie allemaal in nederland wonen? :)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ow, alle personages staan nog in ons oude topic, deze: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=151094&page=1

    Ja we wonen allemaal in dezelfde stad :P

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 16:16 ]

    doe ik zo... OMG Ik ben nu zo'n buitenstaander :(


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Geeeft niks :P We welkomen je graag in de groep :D Ik heb al vakantie en ik zoek nog naar iemand voor Britt om scenes me te doen dus ja :P

    Haha geluksvogel, heb nog tot volgende week vrijdag examens en dan pas examens :( mr morgen is het frustrerendste. Ik kan geen frans xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'