• Na lang twijfelen en overleg heb ik samen met Quinty besloten om dit topic nog een keer online te gooien.
    Deze keer dat het wel zo loopt als dat eigenlijk de bedoeling was.



    Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Nieuw Beroep:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Had nog contact met:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson;24121993
    -Liam James Payne; Appa
    -Harry Edward Styles; quin98
    -Zayn Javadd Malik; Cannibal


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Rosalie Lauren Holmes Lootus
    - Eirwen Cadwalader Llamarmy
    - Kelly Woods; Dallam
    - Nia Joneline Cracio GirlWithLove
    - Gereserveerd: Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)
    - Leandra Eloïse Coaster Lake
    - Jared Matthew Horan MonkeySwag
    - Georgie Teddy Tomlinson iPayphone
    - Daniella Claire Styles Durchville hazzakins
    Cas Michael Heartshot hazzakins



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen 24121993 en quin98 maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Sommige rollen staan tijdelijk nog gereserveerd, want ik weet dat sommige mensen de rollen terug wilde.
    Is het niet zo dan zullen deze alsnog vervallen en komen de rollen vrij voor de mensen die het willen.
    De rollen zijn:

    - De vriendin van Harry


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 17:29 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    nessje schreef:
    (...)

    ik weet geen ander beroep, help?


    Producer? Gitaar leraar. Iets met muziek wel denk ik? Hahh


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Vuilnisman.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall de zwerver:Y)

    nee, ik denk dat hij idd iets met muziek gaat doen..


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Of Niall schrijft gewoon artikelen over het beroemde leventje ofzo? Of hij is schrijver geworden (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rol: Harry's vriendin
    Naam: Kelly Woods
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29): 27
    Nationaliteit: Roemeens
    Nieuw Beroep: Musicus
    Karakter: Kelly is een meisje dat heel erg van muziek houdt. Het liefst zou ze zich de hele dag door met muziek bezig willen houden. Ook houd Kelly van zwemmen, en dat doet ze dan ook veel. Over het algemeen is ze een spontaan meisje. Mode interesseert haar niet heel veel.
    Uiterlijk:


    Extra: /
    Had nog contact met: harry....


    Is íe goed?


    imperfection is beauty

    Rol: Meisje
    Naam: Marie-Anne Lilia Jhones
    Leeftijd : Tweeëntwintig, geboren op 3 juni.
    Nationaliteit: Engels.
    Nieuw Beroep: Producer en eigenaar van de studio.
    Karakter: Marie is een aardig meisje dat wel altijd in is voor een uitdaging. Ze kan zich niet zo heel lang concentreren, maar ze doet altijd haar best op alles. Ze wordt altijd aangezien als één van de edele mensen die alles om hun uiterlijk geven, ze is absoluut niet zo. Marie verzorgt zich altijd goed en wilt er gewoon normaal uitzien.
    Uiterlijk:



    Extra: Haar moeder was kort na haar geboorte overleden, haar vader is een jaar geleden overleden en hij was de eigenaar van de studio. Marie heeft het van hem overgenomen en werkt graag fulltime in de studio, zo lang het gewoon mogelijk is. Ze werkt al vier, bijna vijf jaar in de studio.
    Had nog contact met: Héél soms met Liam, maar niet echt veel.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 21:30 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rol: Zusje Niall
    Naam: Danelea Caitlin Horan
    Leeftijd : 20 jaar, 14 Februari.
    Nationaliteit: Iers
    Nieuw Beroep: Actrice
    Karakter: Danelea heel erg op haar broer. Ze is altijd een erg vrolijk en lacht altijd. Haar vrienden en familie zal ze altijd verdedigen als het nodig. Dit meisje is niet snel bang en zal dan ook altijd alles doen om te zorgen dat iets goedkomt. Toch heeft ze een zwakke plek en dat is kritiek. Niet alleen op haar, want daar kan ze meeleven. Niet makkelijk, maar het ergste vind ze nog de meeste waar ze van houd. Gemeen opmerking zal Danelea niet maken, maar ze zegt wel waar het opstaat. Een grote mond geven komt dan ook wel eens voor als het echt nodig is. Toch probeert ze om dat ook niet verkeerd over te laten. Ze kan zich prima alleen vermaken, maar is het liefste in de buurt van haar broer, en haar vrienden. Ze houd van aandacht en heeft dan ook wel eens van de momenten dat ze iemand opeist. Op dit momenten heeft ze echt alleen de aandacht van de persoon nodig, ondanks dat niet altijd mogelijk is. Je kan haar dan ook zien als een klein kind of beter gezegd een knuffelbeer. Iets waar ze heel anders in is dan haar broer is dat Danelea wel snel het woord uit zichzelf neemt. Ze begint gerust een gesprek tegen een wildvreemde. Het probleem is dat ze niet altijd weet wie te vertrouwen is en wie niet door de wereld waar ze inleeft. Velen mensen vinden haar meteen aardig, maar hebben een verkeerd beeld. Danelea is namelijk niet zo stil als dat ze soms lijkt in het begin en kan helemaal niet goed tegen de kritiek die geven word.
    Uiterlijk:


    [/img]
    Extra: x
    Had nog contact met: Niall

    [ bericht aangepast op 14 juni 2013 - 21:46 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Heyo :) zij. Er nog rollen vrij?


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Rol: ex-vriendin Liam
    Naam: Daphne (Daph) Charlotte Johnson
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29): 25
    Nationaliteit: Brazilie
    Nieuw Beroep: Sieraden ontwerpster
    Karakter: Daphne is bij onbekende mensen heel beleefd en verlegen, maar als je haar langer kent weetje dat het bij haar zo om kan keren. Ze houdt van feestjes en drinkt dan ook wel eens een glaasje te veel. Als ze je ook beter vertrouwd dan blijf je ook in haar hart. Ze is dan al snel bezorgd en mist vriendinnen als ze weggaan. Als ze zich verveelt zoekt ze al snel afleiding, en dat is ook meestal bij haar vrienden.
    Uiterlijk:


    Daphne heeft bruine lokken en blauwe ogen, wat een zeldzame combinatie is. Ze is slank en heeft een zandloperfiguur.
    Extra: X
    Had nog contact met: Liam

    (Sorry voor het slechte... Ik heb niet veel inspiratie. Is ie goed? :$)

    [ bericht aangepast op 23 juli 2013 - 16:36 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Ik vind d'r leuk! ;D. Doet me denken aan mijn vriendin, haha.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik zal je erbij zetten ^-^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Abelard schreef:
    Ik vind d'r leuk! ;D. Doet me denken aan mijn vriendin, haha.

    Mooi :) Jammergenoeg is dit een ex... heheh


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Concurrentie...


    Bowties were never Cooler

    Rol: Fan
    Naam: Sarah Amalia Eriksson
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29): 24
    Nationaliteit: Zweeds
    Nieuw Beroep: Serveerster
    Karakter: Sarah is in het algemeen redelijk verlegen, maar als ze in een bepaalde bui is kan ze erg spontaan zijn. Soms is ze wat onhandig en ze schaamt zich dan ook snel. Door haar redelijk bleke huid is een blos snel te zien.
    Uiterlijk:


    Extra: Haar echte naam was sara, wat iets meer Zweeds was, maar in de loop van de tijd is het sarah geworden. Ook heeft ze haar tweede naam Amalia pas later gekregen. (Sorry, vaag.)
    Had nog contact met: (Moet ik nog vragen)
    (:$???)

    [ bericht aangepast op 23 juli 2013 - 19:26 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Rol: Zusje Louis
    Naam: Louise Ciarra Shanessa Tomlinson
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29): 20 jaar
    Nationaliteit: Brits
    Nieuw Beroep: Louise is model
    Karakter: Louise is een heel erg sociaal persoon. Vriendelijk, geduldig, betrouwbaar, humoristisch en zeker niet verlegen, maar wel heel erg druk. Ze maakt gemakkelijk nieuwe vrienden, kan zich goed aanpassen aan situaties. Altijd luistert ze naar mensen, hoe vervelend de verhalen ook kunnen zijn en geeft mensen advies wanneer ze het nodig hebben. Zij vertelt nooit wat door als anderen dat niet willen en zet zichzelf altijd op de tweede plaats.
    Aan de andere kant als ze mensen niet mag, laat ze dat ook echt blijken. Dat zijn moment dat je moet oppassen en niet te ver moet gaan. Verder is ze ook nooit bang haar mening te laten horen, wat door mensen vaak als een negatieve eigenschap wordt gezien, maar dat houd Louise niet tegen om het niet te doen.
    Uiterlijk:


    Extra: Ze heeft verschillende tattoo's waaronder vogels op haar rechter schouder, 'We were meant to fly' over haar onderarm en een infinity teken op haar vinger.
    Had nog contact met: Louis, aangezien het haar broer is.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 19:46 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'