• Na lang twijfelen en overleg heb ik samen met Quinty besloten om dit topic nog een keer online te gooien.
    Deze keer dat het wel zo loopt als dat eigenlijk de bedoeling was.



    Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Nieuw Beroep:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Had nog contact met:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson;24121993
    -Liam James Payne; Appa
    -Harry Edward Styles; quin98
    -Zayn Javadd Malik; Cannibal


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Rosalie Lauren Holmes Lootus
    - Eirwen Cadwalader Llamarmy
    - Kelly Woods; Dallam
    - Nia Joneline Cracio GirlWithLove
    - Gereserveerd: Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)
    - Leandra Eloïse Coaster Lake
    - Jared Matthew Horan MonkeySwag
    - Georgie Teddy Tomlinson iPayphone
    - Daniella Claire Styles Durchville hazzakins
    Cas Michael Heartshot hazzakins



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen 24121993 en quin98 maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Sommige rollen staan tijdelijk nog gereserveerd, want ik weet dat sommige mensen de rollen terug wilde.
    Is het niet zo dan zullen deze alsnog vervallen en komen de rollen vrij voor de mensen die het willen.
    De rollen zijn:

    - De vriendin van Harry


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 17:29 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mag ik Liam weer? [:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Appa schreef:
    Mag ik Liam weer? [:


    Natuurlijk (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik denk dat ik Drake ga veranderen in een meisje :Y).


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik ben benieuwd. Ik vond Drake ook heel erg leuk *O*


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik heb nog nooit echt meegedaan met een RPG, maar ik zie het wel zitten (:
    Is het goed als ik Niall neem?


    And in that moment, we were infinite.

    Rol: Hazzaaa
    Naam: Harry Edward Styles
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29): 24
    Nationaliteit: Brits
    Nieuw Beroep: bakker
    Karakter: Harry is een spontane jongen. Hij is erg sociaal en maakt gauw vrienden. Dat is ook wel goed want Harry houdt er niet zo van om alleen te zijn. Veder is hij en lieve en vrolijke jongen, maar hij wordt ook heel vaak gezien als player. Zo kan hij zich ook wel gedragen.Hij versiert graag veel meisjes en gebruikt het feit dat hij er goed uitziet. Ondanks dat Harry weet dat die knap is is die niet heel egoïstisch, hij kan af en toe juist wel heel onzeker zijn. Harry is iemand die graag bij zijn vrienden is en daar veel plezier mee maakt, ook is hij heel erg graag bij zijn familie. Bij zijn vrienden in de buurt is die meestal ook heel erg druk. Ondanks dat Harry een enorme flirt is zal hij nooit iemand kwetsen omdat hij zelf ook weet hoe dat voelt. Harry is na one direction niet heel veel veranderd al is hij wel minder vrolijk. Hij mist one direction elke dag maar vooral zijn beste vrienden en ook wel de fans die nu amper nog naar hem omkijken.
    Uiterlijk:


    Extra: Harry heeft na one direction wel relatie's gehad maar is nu single. Harry is Bi
    Had nog contact met: Niemand, na de stop van one direction heeft hij geen contact meer gehad met een van de jongens. Hij vindt dit wel heel jammer want de jongens mist die nog heel vaak, maar hij is doorgegaan met zijn leven.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 16:06 ]

    Mag ik Harry's vriendin reserveren?

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 16:04 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    An ik Niall weer nemen?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Mag ik Zayn?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Rol: BooBear
    Naam: Louis William Tomlinson
    Leeftijd: 27 jaar.
    Nationaliteit: Brits.
    Nieuw Beroep: Dramadocent
    Karakter: Louis is een jongen van 27 jaar, maar in zijn hoofd is hij eigenlijk nog maar 4. Hij is heel kinderachtig, speels en sportief en een échte grappenmaker. Iemand die je altijd ziet lachen en nooit eens ongelukkig ziet. Alleen zijn beste vrienden weten dat hij zich wel eens ongelukkig voelt, maar dat toont hij toch nooit. Gelukkig heeft hij dan steun van ze. Louis kan zich wel heel volwassen gedragen op momenten dat het nodig is, en meestal weet hij ook wanneer het nodig is. Louis wordt nogal snel nerveus en is héél druk wat anderen soms wel eens op de zenuwen kan werken. Vaak is hij ook vrij aanwezig, gewoon alleen om te laten weten dat hij er is. Louis is erg sociaal, probeert mensen altijd te helpen, wel op zijn eigen, soms een beetje onhandige, manier. Ook is hij heel eigenwijs, hij houd er niet van als mensen hem toe spreken dat hij iets anders moet doen Louis is ook vrij nieuwsgierig, hij blijft graag op de hoogt van alle dingen die er in zijn omgeving gebeuren. Door de loop der jaren is zijn karakter weinig veranderd, misschien is hij wel iets rustiger geworden, maar Louis zou Louis niet zijn als het allemaal zou verdwijnen. Misschien is dat maar goed ook, want na One Direction heeft hij een lerarenopleiding gedaan om uiteindelijk drama op een middelbare school te geven. Ondanks dat hij dat altijd wilde, wil die nu niets liever dan weer bij One Direction.
    Uiterlijk:



    Extra: Louis zijn hart ligt al een lange tijd bij Zayn Malik, zijn voormalig mede-bandlid. En sinds een iets kortere tijd ook bij het kleine meisje Madelaine/ Maddie. Het kindje wie ze samen hebben geadopteerd met een huwelijk inzicht. Iets wat voor Louis soms nog moeilijk te bevatten valt, aangezien hij dit het liefste wilde en het nu gewoon gaat gebeuren.
    Had nog contact met: Zayn en één mislukte poging om weer contact te krijgen met Harry.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 21:16 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rol: Liam Payne
    Naam: Liam James Payne
    Leeftijd: Vijfentwintig
    Nationaliteit: Brits
    Nieuw Beroep: Producer
    Karakter: Liam is nu letterlijk het vadertype. Hij is dolblij met zijn dochtertje van drie. Eigenlijk wilde ie pas op zijn achtentwintigste een kind en op zijn dertigste trouwen. Door dat Liam's vriendin een vliegtuig ongeluk heeft gehad, is Liam nu weduw. Zijn dochtertje maakt hem gelukkig en hij wilt ook weer bij One Direction. Hij wilt tenslotte zijn beste vrienden niet kwijt. Al die tijd, van af zijn negentiende, heeft hij geen contact gehad met zijn vrienden. Eigenlijk heeft ie ze heel erg gemist, maar hij ging verder. Thuis zingt Liam nog elke dag, speelt nog steeds piano en gitaar. Hij heeft een baan om in de studio te werken, als producer. Liam is in die jaren niet veranderd, heeft nog altijd hetzelfde uiterlijk en hetzelfde karakter. Ook heeft Liam een doktersopleiding gevolgd. Nu hij alleen is heeft ie steeds betere banden en meer contact met vrienden en de familie van Sascha.
    Uiterlijk:


    Extra: Liam heeft een dochtertje van drie genaamd Alex. Ook zit hij erover te denken om nog een kindje te adopteren zodat Alex niet alleen is. Ook kan je Liam vaak vinden bij Eirwen, zijn beste vriendin. Ondanks dat hij totaal verschillend is van haar ziet hij haar als familie.
    Had nog contact met: Leandra en Eirwen

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 20:32 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Is ie goed zo?

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 16:03 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MinnieMouseX schreef:
    Mag ik Harry's vriendin reserveren?


    Laat maar, ik lees net dat hij single is, domme ik


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Appa schreef:
    Is ie goed zo?


    Ik vind hem opnieuw geweldig (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik wil mijn rol wel? Met Hailey enzo?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne