• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    De nieuwe Death Note film staat op netflix en ik ben bang om hem te kijken want ik weet wel zeker dat hij in het niets zal vallen als ik hem ga vergelijken met de anime. Ik vraag me af waarom ze het überhaupt nog proberen, de meeste verfilmingen komen er niet goed vanaf.

    Also wauw deze droom. Inspiratiebron. Ik heb de neiging om te gaan proberen om mijn dromen onder controle te krijgen maar ik ben stiekem wel een beetje bang dat ik vast kom te zitten in een enge situatie lol.

    Oh my god. (':


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Oh my god mijn salaris is gestort en ik had echt de helft verwacht wtf wtf 😩👌🏼


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik zou echt niet met geld mogen omgaan.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Damm it. I feel useless. I want to fix this for you and stop the pain but I can't. Why do things like this happen always to amazing people who deserve to only smile?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Kijk wel uit naar dit weekend. Ughhhhsjxjnsjddjjsjsjs.


    The truth is out there.

    Wanneer je niet eens verantwoordelijk bent voor een domme fout van hen, maar toch moeite doet om ze te helpen, maar ze jouw de schuld geven.. Mensen willen het ook echt nooit van jouw kant bezien.. :/ Het is hun eigen schuld, ik had er niets mee te maken.. Eigenlijk moeten zij erachter zoeken.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2017 - 10:49 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    @Mirte --- I know hehehe *wbw*

    -- nu weer back to germany


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    He buik maak even duidelijk wat je wilt en stop deze wispelturigheid alsjeblieft.

    Also. Conor mag morgen echt niet falen, dat zorgt er echt voor dat hij ongeloofwaardig zal worden. Hoe ik die wedstrijd een dag later ga kijken zonder spoilers lijkt me onmogelijk. Shit.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2017 - 10:53 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Idk of ze dat willen/waarderen en hahaha how to even start???


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Zoooooooo zenuwachtig. D:


    Smile. You're beautiful. <3

    Hmm. Horizon zero dawn spelen of werken aan m'n Aloy tekening. Man man man wat een decisions weer. D:


    The truth is out there.

    Ugh. Keelpijn ga weg. En neus, jij moet ook stoppen met lopen.
    Ik ga zo naar de verjaardag van de twins en ik wil jullie daar niet bij hebben.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Je hond zo vaak 'Kontje' noemen de laatste dagen dat je je buren hoort smoezen over wat er gaande is — dat is pas vermakelijk.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik ben het zat, echt. Rot op uit mijn leven.


    Don't walk. Run, you sheep, run.