• Morgen is mijn vriend jarig, maar ik heb geen flauw idee wat ik hem moet geven! Ik ben altijd al slecht geweest in cadeautjes kopen en al helemaal voor jongens, maar wat geef je je vriend? We hebben pas sinds afgelopen woensdag, niet echt lang dus, dus een foto lijstje of zo vind ik een beetje vroeg.
    Ik wil graag iets origineels geven, dus geen geld of zo. Any ideas? .-.
    x


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Luchtje? Die doen t altijd goed :'D
    Of zo'n combi pakket van axe?

    Een boek?
    Alleen help mag niet in de titel


    Your make-up is terrible

    Lamborghini luchtje, errug lekker!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Assassin schreef:
    Een boek?
    Alleen help mag niet in de titel

    Hij leest niet, haha en oh... wist ik niet xd


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hanaemi schreef:
    Luchtje? Die doen t altijd goed :'D
    Of zo'n combi pakket van axe?

    Hm ja maar luchtjes zijn redelijk duur meestal


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Geef 'm een game als hij veel gamed.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Lizor schreef:
    (...)
    Hm ja maar luchtjes zijn redelijk duur meestal


    Valt wel mee. Even langs de drogist lopen en je kunt zo een luchtje van tien à twintig euro kopen. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Titel aangepast ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lizor schreef:
    (...)
    Hij leest niet, haha en oh... wist ik niet xd


    Jongens zijn ook heel erg lastig...
    Is er niks waar hij van houd? Met kerst hadden mijn zusje en ik voor mijn vriend een Whiskey pakket gekocht, met een boek, een glas en Whiskey stenen en dan van die mini flesjes met Whiskey erbij, dat was erg leuk.


    Your make-up is terrible

    Lizor schreef:
    (...)
    Hm ja maar luchtjes zijn redelijk duur meestal

    Kijk bij de kruidvat of kijkshop.
    Bij de kruidvat zijn luchtjes van Puma voor mannen maar zo'n vijftien euro, uit mijn hoofd. Natuurlijk ligt het aan de grootte ervan, maar de kleinste is vijftien euro volgens mij.

    Yayde schreef:
    (...)

    Valt wel mee. Even langs de drogist lopen en je kunt zo een luchtje van tien à twintig euro kopen. (:

    Kee, thank you (:

    Kaa schreef:
    Geef 'm een game als hij veel gamed.

    Hij gamed wel veel ja, alleen ik weet niet of ik een game ga kunnen vinden die hij nog niet heeft.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Hij gamed wel veel ja, alleen ik weet niet of ik een game ga kunnen vinden die hij nog niet heeft.


    Vraag hem dan wat voor game hij hebben wil. Dan weet je zeker dat hij het nog niet heeft. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Assassin schreef:
    (...)

    Jongens zijn ook heel erg lastig...
    Is er niks waar hij van houd? Met kerst hadden mijn zusje en ik voor mijn vriend een Whiskey pakket gekocht, met een boek, een glas en Whiskey stenen en dan van die mini flesjes met Whiskey erbij, dat was erg leuk.

    Het is probleem is dus dat ik wel een beetje weet wat hij leuk vind, maar niet echt heel erg omdat ik hem nog niet zo lang ken, haha.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mijn topics. Een goede vriend van me is bijna jarig, en ik heb absoluut geen inspiratie voor een leuk cadeau. D;


    :)

    Als je hem echt niet goed kent, zou ik toch geld geven maar dan op een originele manier. In een leuke kaart ofzeu, ik ben niet zo creatief :')


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien