• Ik zie de laatste tijd steeds meer mensen klagen over het feit dat er te veel One Direction en dergelijke is hier op Quizlet. Dus nu kom ik met een idee dat ik eerder ingezet heb om Onbekende Personen verhalen een kans te geven. Ik presenteer u 'The hype of unknown stories!'




    Het is eigenlijk 'De onbekende personen hype' maar dan in een nieuw jasje. Voor de mensen voor wie dit allemaal nieuw is zal ik dit uitleggen: Als je mee doet post je hier jouw onbekende personen verhaal of dat van een ander. Als er veel mensen meedoen gaan we proberen om de verhalen, die we verzamelt hebben, de top in te helpen om het meer aandacht te geven. Hier mag je uiteraard ook tips vragen voor je verhaal als je vastloopt.

    Dus, wie doet er mee?

    Lijst van deelnemers:
    1 Alecia
    2 Merrow
    3 Insurgent
    4 Gingercheeks
    5 Unimaginable
    6 Croyance
    7 AvatarKyoshi
    8 Crave
    9 Frodo
    10 KillTheSun
    11 VladiFerr
    12 Silverton
    13 Assasino
    14 Mebarak
    15 Cuthalion
    16 Macabre
    17 Euterpe
    18 Kaeru
    19 Younique
    20 Scorpia
    21 Sempra
    22 Lootus
    23 fireflower
    24 Ninuturu
    25 Alois
    26 Abstract
    27 Fennec
    28 Parachutes
    29 Rayvenious
    30 Lalaloveyaa
    31 Knight
    32 Liberacorpus
    33 Excito
    34 Lolicia
    35 Cherbourg
    36 Rydel
    37 Pezz
    38 Maniae
    39 Phantasticae
    40 Antagonistic
    41 Square
    42 xSunshineee
    43 Lizor
    44 Tortura
    45 Svale
    46 Dempsey
    47 Cymry



    Lijst van stories:
    1 Daybreak revelation (Fantasy, 16+, Thriller, Actie, Drama)
    2 White feathers (Drama, Actie)
    3 De tijd is om (Drama, Fantasy, Actie, Avontuur, Romantiek)
    4 Levensruil (Drama, Fantasy)
    5 3 golden rings (Drama)
    6 The odd tea-parties from atypical Mrs. Johnson [Afgelopen]
    7 Birds (Drama)
    8 Hotel Atkinson (Horror)
    9 Sons Of War (Fantasy)
    10 Adventurer (Fantasy, Avontuur)
    11 A ghost, a human (Fantasy)
    12 Wolvenmeisje (Fantasy, Romantiek, Avontuur)
    13 The war against our death (Thriller, Fantasy)
    14 Winter falls (Drama, Fantasy, Romantiek)
    15 IJskristallen en ivoren knoopjes
    16 I'm coming home (Fantasy, Avontuur)
    17 Shaylon | Lesbian story (Actie, Romantiek)
    18 Ophelia (Fantasy, Historisch, Avontuur)
    19 Aurora (Fantasy, Romantiek)
    20 The Seasons (Fantasy, Avontuur)
    21 Fake smile (Actie)
    22 Pagina drie (Horror, Thriller, Drama)
    23 Gevallen lichten doven niet (Drama, Fantasy, Romantiek)
    24 Wolf at School (Fantasy, Stand Alone, Avontuur)
    25 Was it all just a dream (Fanfiction, Onbekende personen, Actie)
    26 The uncommon (Thriller, Fantasy, Romantiek)
    27 Once upon a vintage time (Drama, Fantasy, Avontuur)
    28 De huichelaar (Fantasy, Avontuur)
    29 Elven princess (Fantasy)
    30 Vlinder zonder vleugels (Science fiction/Fantasy, Drama)
    31 Criminal (Drama, Misdaad)
    32 The producer (Horror, Fantasy)
    33 Het verdict van de Maan (Fantasy, Romantiek)
    34 Spiegel van water (Fantasy, Avontuur)
    35 The door (Thriller, Drama, Fantasy)
    36 Elusive (Drama, Romantiek, Historisch)
    37 Shattered (Drama, Actie, Romantiek)
    38 If I had known what I know now (Drama, Romantiek)
    39 Catch me if you can (Fantasy)
    40 Ignorance (Horror, Thriller, Drama)
    41 Killer whale (Fantasy, Waargebeurd, Avontuur)
    42 For the king (Fantasy, Avontuur)
    43 De ketens van Lucifer ( Horror, Drama, Fantasy, 16+)
    44 Pieces of time (Horror, Fantasy, Romantiek)


    Als je een leuke story weet, zet hem dan in dit topic met de link en ik zet hem op de lijst. Vermeld a.u.b ook het genre. Als de story inactief is of afgelopen, meld het dan ook even. Ook zou ik het zeer waarderen als naamveranderingen ook gemeld worden (;

    [ bericht aangepast op 14 juni 2013 - 21:54 ]


    26 - 02 - '16

    Mijne is ook morgen aan de beurt. Maar ik weet niet echt of ik er nog veel abo's bij zal krijgen. Komt vooral doordat ik echt al heel ver ben, dus mensen zullen flink bij moeten lezen, en ik begin geloof ik nou ook niet erg aantrekkelijk.
    Iemand misschien tips hoe ik mijn story wat aantrekkelijker kan maken voor nieuwe lezers?


    Stenenlikker

    + ik heb alle stories gekudoeerd. En ik heb twee abo's gekregen, zag ik (waar is die cheers smiley als je 'm nodig hebt? :c)


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    + ik heb alle stories gekudoeerd. En ik heb twee abo's gekregen, zag ik (waar is die cheers smiley als je 'm nodig hebt? :c)
    ik heb er net een minder :( wat leuk (no_chears)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Cuthalion schreef:
    Mijne is ook morgen aan de beurt. Maar ik weet niet echt of ik er nog veel abo's bij zal krijgen. Komt vooral doordat ik echt al heel ver ben, dus mensen zullen flink bij moeten lezen, en ik begin geloof ik nou ook niet erg aantrekkelijk.
    Iemand misschien tips hoe ik mijn story wat aantrekkelijker kan maken voor nieuwe lezers?


    Een pakkende intro is vaak aantrekkelijk en een inleiding/samenvatting zodat de lezer een goed beeld krijgt van het verhaal. Persoonlijk vind ik het verschrikkelijk als de samenvatting in de intro staat, dus maak ik altijd een apart hoofdstukje aan. De intro moet de lezer trekken en niet afschrikken door een samenvatting.

    Een verhaal beginnen is moeilijk als je gelijk in het verhaal springt, want dan moet je het begrijpbaar houden. Het trekt je lezers echter wel gelijk in het verhaal doordat ze verder willen lezen. Soms is het juist beter om introducerend te beginnen met een vleugje spanning, want je wilt natuurlijk de aandacht trekken van de lezer.


    Chasing goals.

    Silverton schreef:
    (...)ik heb er net een minder :( wat leuk (no_chears)

    Oh dat is wat minder leuk :c maar laten we hopen dat iedereen abo's erbij krijgt (:


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)
    Oh dat is wat minder leuk :c maar laten we hopen dat iedereen abo's erbij krijgt (:
    nu ja eentje, maar Merrow geeft me wel zinvolle tips :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Silverton schreef:
    (...)nu ja eentje, maar Merrow geeft me wel zinvolle tips :Y)

    Mooi dan (krul) :Y)


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb er drie abo's bij tot nu toe en 6 bladwijzers (: maar ook meer reacties gekregen haha! Ik ben tevreden, maar dat was ik ook al voordat ik in de top kwam (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sempra went Limits.

    Cuthalion schreef:
    Mijne is ook morgen aan de beurt. Maar ik weet niet echt of ik er nog veel abo's bij zal krijgen. Komt vooral doordat ik echt al heel ver ben, dus mensen zullen flink bij moeten lezen, en ik begin geloof ik nou ook niet erg aantrekkelijk.
    Iemand misschien tips hoe ik mijn story wat aantrekkelijker kan maken voor nieuwe lezers?


    Het eerste hoofdstuk is altijd het belangrijkste. Het schrikt lezers af, of maakt ze juist nieuwsgierig. Maak gebruik van makkelijk, gestroomlijnd taalgebruik, geen moeilijke, lange zinnen waar de lezer over na moet denken. Vraag niet meteen om kudo's of abonnees, dat schijnt hier ook niet geweldig te werken. Wat ik meestal doe als ik aan een verhaal begin, is een proloog schrijven dat op het hele verhaal invloed heeft, zoals een eerste herinnering aan een element dat een belangrijke rol speelt. Ik hoop dat je daar wat aan hebt. c:

    Ik vind dit topic echt vet interessant. Zo grappig, dat de hele top opeens bewoond wordt door OP's. Maar dat mag ook wel een keertje (of twee keertjes, of drie...)


    Searching heavens for another earth

    Nvm ^^

    [ bericht aangepast op 14 juni 2013 - 16:07 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    Mensjes ik heb een probleem. Binnenkort begin ik een story en die is nog niet online (dus geïnactiveerd) en laatst paste ik het een beetje aan. Bovenin stond een stuk tekst en die wilde ik in het lettertype courier gaan schrijven. Nou dat deed ik dus, code eromheen gedaan maar als ik dan later de story weer bekijk is de tekst die ik in courier wilde, niet in courier. Het is nu op de normale lettertype. Hoe vaak ik het ook aanpas en opnieuw bekijk, ik weet zeker dat de courier code goed geplaatst is. Maar toch staat het op de standaard lettertype =/ hulp nodig.


    Vraag aan een mod?

    Scorpia schreef:
    Mensjes ik heb een probleem. Binnenkort begin ik een story en die is nog niet online (dus geïnactiveerd) en laatst paste ik het een beetje aan. Bovenin stond een stuk tekst en die wilde ik in het lettertype courier gaan schrijven. Nou dat deed ik dus, code eromheen gedaan maar als ik dan later de story weer bekijk is de tekst die ik in courier wilde, niet in courier. Het is nu op de normale lettertype. Hoe vaak ik het ook aanpas en opnieuw bekijk, ik weet zeker dat de courier code goed geplaatst is. Maar toch staat het op de standaard lettertype =/ hulp nodig.


    Heb je het hoofdstuk in de leesstand gezet? Want als je niet klikt op lezen, dan zie je het hoofdstuk sowieso niet hoe het er uiteindelijk uit moet zien.


    Stenenlikker

    Ik vind het wel grappig hoe mensen in eerste instantie bij mijn proloog denken dat er gewoon een soort andere dimensie is shit-achtig waar je terecht komt, totdat je het einde van hoofdstuk 1 hebt gelezen en al iets meer een idee krijgt haha! En ik vind het ook awesome dat mensen op het verkeerde been zitten :Y)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Ik vind het wel grappig hoe mensen in eerste instantie bij mijn proloog denken dat er gewoon een soort andere dimensie is shit-achtig waar je terecht komt, totdat je het einde van hoofdstuk 1 hebt gelezen en al iets meer een idee krijgt haha! En ik vind het ook awesome dat mensen op het verkeerde been zitten :Y)


    Waarschijnlijk een kleine indirect naar mij toe ;3

    Weet iemand hoe je credits moet geven aan iemand anders?