• One Direction, de bekendste boyband van de wereld. Miljoenen op de bank, en geen zorgen… Op één ding na:
    De jongens zoeken een zesde bandlid. Over de hele wereld word er besproken wie het kan zijn en iedereen staat te wachten. Uiteindelijk word er besloten dat er een wedstrijd komt waar alleen niet-bekende personen aan mogen mee doen. Zie het als een Go1Den wedstrijd.
    Het begint klein. Elk land krijgt het recht om een wedstrijd te houden en er mag maar één iemand naar de volgende ronde. De wedstrijden kunnen uit vanalles bestaan, maar wel iedereen krijgt een eerlijke kans. De volgende ronde is in de bekende plekken: Rusland, China, Amerika, Engeland, Argentinië. Ook vanuit daar kunnen er maar twee personen winnen. Uiteindelijk zijn er dus acht winnaars. Deze gaan naar The Directioners University. Ze lopen een week mee met One Direction, zien hoe ze zijn, leren over hun manier van leven en treden los van elkaar op. Ze komen achter dingen die een normale fan nooit te weten zou of kan komen. Maar wat de finalisten niet weten is dat ze elk moment van de dag in de gaten worden. De finale komt op tv en iedereen kan mee kijken. One Direction zelf zit in de jury, samen met Simon Cowell en Paul hun manager. Maar is dat wel zo handig, want wat als er onderling dingen worden gezegd die niet waar zijn of de jongens allemaal een favoriet hebben die ze stiekem helpen. De show duurt precies een week. Elke dag kun je de finalisten volgen via een camera, ze moeten een soort blog bij houden. Elke dag moeten ze een nieuwe opdracht voltooien, om in de avond te presenteren. Dat kan zingen zijn, maar het kan ook dansen zijn. De indeling mogen ze niet zelf maken, die maakt de jury.

    Regels:
    - Minstens 4 hele regels
    - 16+ toegestaan
    - 5 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    - Alleen nessje en Magicales maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - Één rol per persoon
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten

    Rollen:
    One Direction
    -Niall James Horan ~ nessje
    -Louis William Tomlinson ~ Magicales
    -Liam James Payne ~ Caleo
    -Harry Edward Styles ~ Mufinn
    -Zayn Jawaad Malik ~ Sidestap

    Kandidaten:
    - Fay Emma Janssen ~ WindySky
    - Tiffany Luna Newman ~ Arriver
    - Kyra Luca Davis ~ Sempar
    - Lucy Alexandra Knight ~ Lavinga
    - Kyle Nathan Jones ~ Quin98
    - Brody Matthew Jase ~ MindBreaker
    - Angel McTrold ~ ThisIsMeNow
    - Chiara Bella Love ~ DamnBieber
    - Ebba Libby Montesha ~ Catford
    - Victoria Rose Green ~ Pebble

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 18:22 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Yay


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rol: Kandidate
    Naam: Fay Emma Janssen
    Leeftijd: 17 jaar
    Uiterlijk:


    Ze heeft lange donkerblonde haren met krulletjes, maar op sommige dagen is het bijna helemaal glad. Ze vind zichzelf niet erg groot, ze is 1,71 m, maar voor buitenlandse begrippen is dit toch erg lang. Ze is niet super skinny, maar ze is blij met haar figuur en gewicht.
    Innerlijk: Meestal is je eerste indruk van Fay dat ze erg stil en afzonderlijk is, maar als je haar eenmaal kent kan ze heel erg uitbundig en gezellig zijn. Ze is altijd in voor plezier, luistert altijd naar je en is meestal ook niet te beroerd om iets voor je te doen. Tenzij je haar vertrouwen hebt beschaamd, want dan negeert ze je en kun je maar beter niet in de buurt komen. Ze kan dan erg fel uit de hoek komen.
    Fay is niet een onzeker stil meisje, maar ze vind zelf niet dat ze een groot talent heeft voor zingen, dansen en acteren. Het waren dan ook meer haar vriendinnen die haar opgaven voor de wedstrijd in Nederland. Tot haar eigen grote verbazing won ze deze en daarna werd ze ook één van de twee kandidaten uit Engeland en mocht ze naar Directioners University. Nog steeds heeft ze het gevoel dat ze niet goed genoeg is, maar ze probeert er wel zoveel mogelijk van te genieten. Want dat is wat ze uiteindelijk is: een levensgenieter!
    Extra: Fay heeft een zwak voor de blonde Ier, maar probeert dit zoveel mogelijk te onderdrukken en weg te stoppen. Het kan dus best zo zijn dat als één van de andere jongens interesse in haar toont ze voor diegene valt.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 19:17 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Mag ik een kandidate? Vul m morgen in (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Leuk bedacht, maar ik twijfel :\


    Do what people say you can't.

    Mag ik een kandidate?


    That is a perfect copy of reality.

    Arriver schreef:
    Mag ik een kandidate?


    Tuurlijk mag dat (;


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Curlies schreef:
    Mag ik een kandidate? Vul m morgen in (:


    Sure^-^


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    I want Harreeh!!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rol: Boobear
    Naam: Louis William Tomlinson
    Leeftijd: 21 jaar ( 24/12/1991)
    Uiterlijk:



    Innerlijk: Louis is een jongen van 21 jaar, maar in zijn hoofd is hij eigenlijk nog maar 4. Hij is heel kinderachtig, speels en sportief en een échte grappenmaker. Iemand die je altijd ziet lachen en nooit eens ongelukkig ziet. Alleen zijn beste vrienden weten dat hij zich wel eens ongelukkig voelt, maar dat toont hij nooit. Gelukkig heeft hij dan steun van ze. Louis kan zich wel heel volwassen gedragen op momenten dat het nodig is, en meestal weet hij ook wanneer het nodig is. Louis wordt nogal snel nerveus en is héél druk wat anderen soms wel eens op de zenuwen kan werken. Louis heeft vier jongere zussen, en geen broers. Louis heeft nogal veel gaytrekjes, en dat merk je ook héél snel, vaak al wanneer je hem voor de eerste keer ontmoet. Hij is bi, wat misschien al wel wat verklaart.
    Extra: Louis draagt ook een bril, al heeft die die eigenlijk niet nodig, het doet hem ouder en volwassener lijken. Louis' ouders zijn gescheiden, daar heeft hij het heel moeilijk mee gehad. Hij is dus nu zoals een tweede vader voor zijn zusjes omdat ze hun vader na de scheiding nooit meer hebben teruggezien. Hij heeft het er nog steeds moeilijk mee, maar dat wilt hij niet toegeven, en dat zal hij misschien alleen maar doen als hij je echt vertrouwt en als je hem kent. Louis is héél druk, maar in het begin als je hem leert kennen is hij echter heel stil. Hij komt na een tijdje pas losser en dan leren ze de echte Louis kennen.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 20:37 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mag ik een kandidate?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jullie mogen allemaal, maar ik zit op mijn mobiel dus kan het straks pas bijwerken, sorry.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ik twijfel nog steeds vanwege school, maar mag ik toch een kandidate?


    Do what people say you can't.

    Rol: The flirt
    Naam: Harry Edward Styles
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk:



    Innerlijk: Harry is een enorm spontane jongen. Hij is enorm sociaal en maakt makkelijk nieuwe vrienden. Dat is ook wel nodig, want Harry haat het om alleen te zijn. Het liefst heeft hij altijd mensen om zich heen en dan het liefst mensen waar hij zelf van houd. Hij is erg gehecht aan sommige mensen en kan op dat gebied heel afhankelijk zijn. Hij heeft nog al de drang om mensen dan op te eisen en wil graag dat ze hem het aller leukst vinden. Harry wil ook graag altijd zijn gelij ken zin hebben en kan daarin enorm doordraven, maar dit is eerder ontstaan door de roem. Al is Harry ondanks alles toch nog enorm onzeker over zichzelf en trekt hij zich nog altijd veel aan van wat andere van hem vinden. Als Harry zijn dag niet heeft, kan iedereen maar beter 10 meter afstand nemen. Behalve speciale personen. Die verplicht hij dan praktisch heel de dag bij hem Te blijven.
    Harry is een enorme flirt en iedereen voor zijn geweldige glimlach en lieve kuiltjes laten smelten.
    Extra: Harry is biseksueel.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mag ik Zayn reserveren? ;D


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rol: DJ Malik
    Naam: Zayn Jawaad Malik
    Leeftijd: Twintig jaar
    Uiterlijk:



    Innerlijk: Zayn ziet eruit als een echte bad boy, maar toch heeft hij iets schattigs. En dat is ook exact wat zijn innerlijke betreft. Hij rookt en zal dan niet alles accepteren, maar het is een heel lieve jongen die mensen eigenlijk nooit kwaad zou doen en geniet van het leven. Zayn geniet van de aandacht en besteedt altijd héél veel aandacht aan de fans. Hij is vaak moe en oververmoeid, maar hij zal altijd eerst zijn fans blij maken met een handtekening, foto en/of knuffel. Zayn is een grappige jongen en vaak is hij serieus, al kan hij bij zijn beste vrienden wel meer lachen. En als hij bij de fans is, staat er natuurlijk ook altijd een glimlach op zijn gezicht. Voor de rest staat Zayn bekend als mysterieus. Bij interviews is hij vaak dan wel stil, behalve als er hem iets gevraagd wordt. Maar als je Zayn kent dan weet je dat hij eigenlijk helemaal niet zo mysterieus is. Als het om de rol in de band draait, is Zayn de meest ijdele. Je mag nooit zijn haar ook maar met één vinger aanraken. Chagrijnig kan hij ook vaak zijn. Als het slecht weer is, is Zayn niet bepaald de vrolijkste. Dan kan je beter je mond maar houden, tenzij je een grote mond terug wilt.
    Extra: Zayn heeft drie zusjes, waarmee hij erg gehecht is. Hij heeft een speciale en unieke band met elk zusje. Het liefst wilt Zayn bij zijn familie zijn, wat niet altijd kan. Ook kan Zayn erg goed tekenen, wat ie veel doet. Vanwege dat Zayn altijd een angst voor water had, kan ie nu niet zwemmen.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 16:58 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."