• Ik merk ineens dat een aantal foto's die ik bij mijn story en hoofdstukken geplaats heb ineens niet meer zichtbaar zijn terwijl ze dat eerst wel waren.
    Waarom is dat? Ik hoop niet dat ik alle foto's weer opnieuw moet uploaden eigenlijk ;x
    Help?


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Ik heb geen idee, maar het is wel vreemd.
    Let's blame the Quizlet ghost.


    26 - 02 - '16

    Had je ze in je fotoalbum geüpload of kwamen ze van het internet? Als ze van het internet afkwamen kunnen ze verwijderd zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Had je ze in je fotoalbum geüpload of kwamen ze van het internet? Als ze van het internet afkwamen kunnen ze verwijderd zijn.


    Oh ja, dat kan ook ja.


    26 - 02 - '16

    DarkSavior schreef:
    Had je ze in je fotoalbum geüpload of kwamen ze van het internet? Als ze van het internet afkwamen kunnen ze verwijderd zijn.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DarkSavior schreef:
    Had je ze in je fotoalbum geüpload of kwamen ze van het internet? Als ze van het internet afkwamen kunnen ze verwijderd zijn.

    Ik heb ze geupload via tinypic ;o kan dat ook verwijderd worden dan? want dat is met zo'n IMG link.


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    HELLBOUND schreef:
    (...)
    Ik heb ze geupload via tinypic ;o kan dat ook verwijderd worden dan? want dat is met zo'n IMG link.

    Hm, zou niet moeten gebeuren eigenlijk. But who knows?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hm, zou niet moeten gebeuren eigenlijk. But who knows?

    Hmm okay. =o Raar.


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Tinypic heeft wel vaker problemen met foto's. Op andere forums kunnen foto's ook in eens veranderd zijn. Heel apart, sinds ik dit weet werk ik met photobucket!

    Tinypic verplaatst ze soms ook of de site lig eens plat. Gebeurt wel vaker.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Of je wacht een paar seconden en je foto komt terug. Dat is ook zo bij mij, je moet twee á drie seconden wachten ongeveer en je ziet je foto (:


    Some people are art and do art at the same time

    Okey, thanks!(krul)


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Alecia schreef:
    Ik heb geen idee, maar het is wel vreemd.
    Let's blame the Quizlet ghost.


    Q-ghost! :O Well yeah, let's blame him!


    Bad decisions make good stories.

    Mijn verhaal mist ook foto's doordat Miriam ze upload via Tinypic


    Danmarks Dynamite.

    Ik heb even gekeken, en ik kan al je foto's gewoon zien :)


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk