• ///

[ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:43 ]

No growth of the heart is ever a waste

http://limerencelouis.tumblr.com Een fanblog over Louis1D, maar eigenlijk komt er van alles langs. :')

[ bericht aangepast op 30 mei 2015 - 20:46 ]

He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

f-uckclifford, voornamelijik 5sos (meestal Michael), Against The Current, Echosmith, Halsey en soms Teen Wolf.

[ bericht aangepast op 26 juli 2015 - 22:52 ]

stay safe because I like being alive at the same time as you

sentimenteel. ik reblog eigenlijk van alles en nog wat.

I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

Een gloednieuwe blog: Klik. Multifandom, denk ik. We zullen zien.

Rest in Peace, Son of Gondor

sunshinetrappedinourhearts. Vooral anime en OTP gezeur, al komt er ook af en toe wat muziek en andere dingen voorbij. Momenteel neig ik bijna naar een Owari no Seraph fanblog. :'D

"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

Yuuichirou schreef:
    sunshinetrappedinourhearts. Vooral anime en OTP gezeur, al komt er ook af en toe wat muziek en andere dingen voorbij. Momenteel neig ik bijna naar een Owari no Seraph fanblog. :'D

Ik schrok me dood van de muziek omg.

He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

En mijn nieuwe tumblr blog: Naestivate

You save everyone, but who saves you?

Shesgotlionsinherheart en ik reblog/post eigenlijk gewoon alles wat ik leuk vind :')

To the stars who listen — and the dreams that are answered

hispanix, ik reblog van alles eigenlijk :'D
    Fandoms (spn, tw, marvel etc), foto's, muziek etc.

El Diablo.

beanbags, multifandom, I guess. Vooral 5sos, top, sterrenbeeldstuff en af en toe random reblogs die belangrijk/grappig zijn.

"Feet on ground, you’ll come round, And be human again."

Varlace Alles wat ik eigenlijk wel leuk vind; DC, Marvel en random stuff

"Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

The ocean is where I belong
    Ik reblog momenteel vooral, maar zal vast ergens wel beginnen met het maken van eigen posts. Ben nog bezig Tumblr te leren kennen :3

[ bericht aangepast op 31 aug 2015 - 19:13 ]

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Mijn url zal hier al wel ergens staan maar whatevs. Mijn blog: Antleafs. :')

Caution first, always.

Ik weet niet of de mijne hier al tussen staat, maar hier is mijn plekje op het internet:
    Blue skies and sunshine

But I still have this faith in the truth of my dreams.