• Phenomenom, Redrosex en ik (Promisess) willen graag een story schrijven. We twijfelen alleen of we een of meerdere pov's moeten doen. Het verhaal gaat waarschijnlijk over een meisje met kanker. Wat vinden jullie het fijnste lezen en/of het leukste?

    Bedankt als je je mening wilt geven!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Meerdere POV'S
    Ikzelf vind dat leuker omdat je het verhaal ook uit andersmans hun "ogen/gedachten" kan zien en lezen.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Jullie moeten vooral doen wat jullie zelf leuk en prettig vinden. Het makkelijkste is drie verschillende personages, gezien jullie met zijn drieën schrijven.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Als je de zelfde schrijfstel hebt kun je het uit 1 personage schrijven, maar als het toch net anders is, vind ik dat niet fijn lezen en zou ik voor drie personages kiezen. Als ik een verhaal met z'n drieën zou schrijven zou ik het uit drie pov's doen ;)


    ~My Mind Is Free~

    OakenshieId schreef:
    Jullie moeten vooral doen wat jullie zelf leuk en prettig vinden. Het makkelijkste is drie verschillende personages, gezien jullie met zijn drieën schrijven.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    OakenshieId schreef:
    Jullie moeten vooral doen wat jullie zelf leuk en prettig vinden. Het makkelijkste is drie verschillende personages, gezien jullie met zijn drieën schrijven.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    OakenshieId schreef:
    Jullie moeten vooral doen wat jullie zelf leuk en prettig vinden. Het makkelijkste is drie verschillende personages, gezien jullie met zijn drieën schrijven.

    Dit. Omdat jullie waarschijnlijk verschillende schrijf- en denkstijlen hebben.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Twee van ons wilt een pov en de andere drie. Maar we zaten dus te twijfelen omdat we dan allemaal vanuit het meisje met kanker willen schrijven.


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Natuurlijk moet je doen wat je zelf leuk vind, en wat jullie prettige vinden.

    Zelf vind ik verschillende pov ontzettend lastig en dan niet specifiek op Q hoor. Zo ben ik nu met de game of thrones bezig, en ik kom er gewoon niet verder in...
    Terwijl een vriendin van mij het wel fijn vind lezen. Dus ja, het is keuze maken en toch een beetje kijken wat je zelf fijn vind.
    Ik zou wel een limit het aantal POV's zetten hoor:Y)

    Maar aangezien jullie met z'n drieën schrijven kan het handiger zijn, omdat soms de schrijfstijl verschillen


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik denk het beste drie personages, iedereen heeft een andere schrijfstijl, dus je zal meteen weten als er iemand anders schrijft, en dat haalt het geheel van het verhaal weg.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    OakenshieId schreef:
    Jullie moeten vooral doen wat jullie zelf leuk en prettig vinden. Het makkelijkste is drie verschillende personages, gezien jullie met zijn drieën schrijven.


    This


    26 - 02 - '16

    Persoonlijk lees ik het liefste uit één POV, maar omdat jullie met z'n drieën zijn is het misschien makkelijker om uit verschillende POV's te schrijven.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Wat zei ik nou (:


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Drie! Of meer. Dat biedt perspectief, en het is ook leuk dat je weet hoe verschillende personages over elkaar denken. Je zou kunnen doen dat ieder van jullie een eigen personage heeft en dan om beurten de pov van de hoofdpersoon schrijft.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Je kunt ook gewoon 'unknown pov' doen? Dat je in derde persoon schrijft.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.