• Het is 1231 en heel Engeland en andere landen hebben last van aanvallen, mensen verdwijnen sommige worden dood terug gevonden met twee gaatjes in hun nek, gebroken ledematen en geen bloed meer in hun lichamen de bevolking is radeloos en de koning van Engeland roept de hulp in van twee jongens en twee meisjes die dit ook in andere landen zijn tegengekomen, Transylvanie, Duitsland,Italie overal waar dit voorkwam of nog steeds voorkomt, ze vertellen dat deze wezens eruit zien als mensen maar dat echter niet zijn, als het dag is zijn ze zwak en s’avonds slaan ze toe, ze zijn veel maler sterker en sneller dan de mens ze noemen hun; de vampiers en deze groep van twee jongens en twee meisjes reizen de wereld over om deze wezens te verslaan en het volk weer gerust te stellen.
    Maar soms krijgen ze ook hulp van dorpelingen die gaan mee op reis leren ook om zich te verdedigen en helpen hun waar het kan.

    Vampire Hunters
    Meisjes (Max 2)
    -Serena Rossini Barnowl
    -

    Jongens (Max 2)
    Leider; Shadow Raeper Paddo
    -

    Vampiers

    Meisjes [VOL]
    - Leider gereserveerd door Vladiferr
    -Gereserveerd door CrazyGirlxx
    -Gereserveerd door Smother


    Jongens (Max 3)
    -
    -
    -


    Dorpelingen
    (Herbergier, Smids, bakker etc.)
    Gereserveerd door Barnowl


    (Later mogen er nog meer vampire hunters en vampiers komen.)

    Invullijstje
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Dorpeling/Vampier/Vampier Hunter;
    Uiterlijk: (Vampire hunters hebben geen jurk aan maar eigenlijk gewoon mannenkleding aangezien dat fijner is om in te bewegen.)
    Karakter:
    Herkomst: (Aangezien de Vampire hunters in vele landen komen, kan je personage dus uit een andere land komen, ook de Vampire hunters kunnen een andere nationaliteit hebben)
    Extra: (Als je een dorpeling bent die de Vampire hunters helpt zet dat dan hier neer & Vampire Hunters mogen ook hun eigen paard hebben waar ze oprijden als ze weer op reis gaan.)

    Waar de vampiers leven/bij een komen
    De vampiers wonen in een groot kasteel ergens in Transylvanie het ligt verborgen op een berg wat moeilijk bereikbaar is, je moet een bos door dat er best eng uitziet en voornamelijk s'avonds, er doen er verhalen ronde dat er geesten ronddwalen en er een kerkhof is waar je s'avonds beter maar niet moet komen, ook zitten er wolven, verder is de pad naar het berg erg smal en is de afgrond heel erg diep.
    Sommige vampiers wonen in het kasteel, andere komen af en toe langs, als er feest is, voor een vergadering of gewoon zomaar.


    Regels
    - Max 200 woorden
    -Niemand buitensluiten
    -Als je een tijdje niet kan reageren meld dat dan even
    -16+ mag
    -Niemand zomaar verwonden of doden zonder diegene toestemming
    -Als je niet meer mee wilt doen, laat je personage dan niet zomaar verdwijnen zeg maar laat die personage omkomen in een gevecht, door verwondingen, een val, ziekte of dat diegene weggaat en ergens anders gaat wonen ofzo.^^
    -Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    -Jongens en meisjes gelijk houden
    -Niet iemand zijn personage bespelen zonder toestemming
    -Max 2 personages (Later mag je er misschien meer)
    -Geen perfecte personages

    [ bericht aangepast op 27 jan 2014 - 8:08 ]

    OEH KLINKT LEUK!!
    Mag ik maybe de leider van de jagers zijn? :)

    En is het erg als het plaatje voor uiterlijk anime is?...
    Is namelijk het enige goeie plaatje die ik in mijn hoofd heb voor mijn personage :/

    [ bericht aangepast op 25 jan 2014 - 19:03 ]

    Dit klinkt echt cool, mag ik een vampiermeisje reserveren?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Klinkt interessant. Misschien maak ik wel een dorpeling aan.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Naam: Shadow Raeper
    Leeftijd: 21
    Geslacht: Mannelijk
    Dorpeling/Vampier/Vampier Hunter; :Leader Vampire Hunters
    Uiterlijk:



    Shadow is 1,92 meter lang, heeft een gespierd lichaam en blond haar.
    Zijn ogen zijn deels zwart gekleurd door de haat die hij in zich meedraagt, de vlammende haat zal ook altijd zichtbaar blijven.
    Shadow zijn spieren zijn niet te zien door de kleren die hij draagt doordat t wijde kleding is, en de oorbellen die hij draagt zijn versierd met kruizen. Hierdoor heeft die altijd een kruis in de buurt voor de vampieren.


    {Sorry voor het Anime plaatje... MAAR IK VOND M TE GOED VOOR MIJN PERSONAGE!! :D }

    Herkomst:

    Shadow komt uit Rusland, hij is een aardige kou gewend. Hierdoor kan die de meeste klimaten aardig goed weerstaan.
    Hij loopt in de sneeuw al gewoon met een t-shirt aan, dus in de zon loopt die vaak genoeg zonder een shirt aan.

    Shadow komt uit een gezin van 10... Hij was de laatst geborenen, hierdoor moest die ook het meeste werk doen vanwege het feit dat die het jongst was.
    Hij had 9 broers, ondanks dat zijn moeder ook dochters wilde. Hij leefde samen met zijn familie op een boerderij die aardig wat hectare had dankzij de grote van de familie. Hierdoor was er altijd wel wat te doen thuis.
    Shadow daar in tegen vond het boeren leven niets en probeerde altijd in de schuur waar hij zijn eigen plekje had gemaakt, vechtoefeningen te doen die hij in het dorp en de stad had opgevangen bij verschillende straatvechters. Hierdoor leerde hij op jonge leeftijd al hoe die deels moest vechten.
    Op latere leeftijd begonnen die oefeningen ook van pas te komen, nadat die in tientallen straatgevechten terecht kwam. Elke keer weer stond Shadow op, waarna die de tegenstander tegen de vlakte sloeg.
    Toen Shadow 16 werd, kwam er iets vreselijks langs bij zijn boerderij. Iets wat al het bloed opzoog van de dieren, waarna het achter zijn familie aan ging. Als Shadow niet op zijn vaste plek had gezeten, was hij net zo mors dood als zijn familie nu was geweest.
    Toen Shadow erachter kwam wat er binnen aan de hand was, pakte hij een scythe van de wand af waarna die voorzichtig naar beneden liep...
    Voor die het wist, sprong het beest uit het niets te voorschijn, waarna Shadow met een reflex de scythe door de nek van het beest sloeg.
    Toen Shadow wilde gaan kijken wat het was... lag er alleen nog maar een hoopje af... Zijn familie? Die was nergens te bekennen... Alsof ze waren verdwenen in de duisternis...
    Shadow is sindsdien opzoek gegaan naar zijn familie... Waar zijn ze gebleven? Waar zijn ze heen gegaan?
    En toen Shadow erachter kwam wat het wezen was wat zijn familie had aangevallen wist die wat die moest doen... Hij moest zijn familie opzoeken en uitmoorden...
    Sinds die dag is hij een groep begonnen... Een groep vampieren jagers, ieder met hun eigen kwaliteiten...

    Extra:


    Shadow zijn paard Dark. Geen paard is sneller dan hem.


    Shadow zijn wapen die hij op zijn rug draagt, daarnaast heeft hij nog twee kleinere versies ervan om zijn middel hangen.
    Voor de rest gebruikt Shadow de vaste Vampire Hunter gear die elke vampieren jager gebruikt.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2014 - 22:03 ]

    Alles is goed zal de reservatie er vanavond bij zetten ga zo eerst tv kijken

    @Paddo ik vind het prima dat je een anime plaatje doen maar zou je dan ook even de uiterlijk kunnen beschrijven? hoe lang die is en dat soort dingen. ;p

    BarnOwl schreef:
    Alles is goed zal de reservatie er vanavond bij zetten ga zo eerst tv kijken

    @Paddo ik vind het prima dat je een anime plaatje doen maar zou je dan ook even de uiterlijk kunnen beschrijven? hoe lang die is en dat soort dingen. ;p


    haha ja is goed!! Zal ik dat even doen ;)

    Hm, twijfel.. twijfel.. Ach, als het wat wordt heb ik spijt.
    Doe mij maar een vampier meisje.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Owh dit is zooooo verleidelijk. Ik reserveer de leider van de vampieren als dat kan. Vrouwelijk.


    "Rebellion's are build on hope"

    VladiFerr schreef:
    Owh dit is zooooo verleidelijk. Ik reserveer de leider van de vampieren als dat kan. Vrouwelijk.


    Dat mag

    Naam: Rosemary Thompson.
    Leeftijd: 20.
    Geslacht: Vrouwelijk,
    Dorpeling/Vampier/Vampier Hunter;
    Uiterlijk:



    Rosemary heeft kort blond haar die in verschillende kleuren tevoorschijn komen. Donkerblond, lichtblond en soms is het zelfs platina. Ze heeft amberkleurige ogen die soms ook veel weg hebben van blauw die twinkelen als ze lacht. Ze draagt haar los, in een vlecht of opgestoken. Alles staat haar wel (volgens haar) Ze is een fragiel persoon en heeft een lichte huid. Ze is dus behoorlijk slank wat goed past bij haar lichaamsbouw. Ze is 1,81 lang en bij sommige vrouwen steekt ze wel een kop boven hun uit. Rose draagt van alles en nog wat. Soms broeken en tunieken en het andere moment draagt ze een simpele jurk of juist een uitgebreide jurk.
    Karakter:
    Herkomst:
    Extra: \

    Maak het af nu eten ^^


    "Rebellion's are build on hope"

    Volgens mij is hier ook weinig belangstelling voor :/
    Wel jammer -.-''

    Ik vindt het ook jammer, ook was ik ook vergeten mijn rol in te vullen -.-


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ik zit te denken... als BarnOwl het niet erg vind,
    Om hem opnieuw te maken alleen dan wat uitgebreider...

    Ik vind het prima, had er zwz eigk niet echt veel inspiratie over de inleiding, maar als je hem opnieuw maakt dan moet je het wel even zeggen want dan doe ik mee ;p

    BarnOwl schreef:
    Ik vind het prima, had er zwz eigk niet echt veel inspiratie over de inleiding, maar als je hem opnieuw maakt dan moet je het wel even zeggen want dan doe ik mee ;p


    Thanks :)
    Ik ga hem morgen aanmaken! Met wat aanpassingen enz :)
    Dus dan zal ik het rollentopic hier ook posten ;)
    Of PB mij alvast met een specifieke rol die je maybe zal willen dan :)