• Iedereen heeft wel een username waar diegene spijt van heeft. Zijn eerste, zijn laatste. Sommigen hebben nog nooit hun naam veranderd maar de meesten wel. Dus vraag ik me af, wat is jou username waar je spijt van hebt (gehad)?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alles van AARTBEITJx tot eronelle. Een heel deel dus :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    van FUCKMEBIEBS tot kissesmerel. Alles dus :') how the fuck could i choose my first name?!

    AllAroundMe ik had er meteen spijt van eigenlijk, want ik vond hem niet leuk staan. Mijn eerste was dan misschien wel fout, maar daar heb ik geen spijt van. Ik was toen nog wat jonger en ik vond het handig dat mijn naam er in verwerkt stond.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb er pas twee gehad: mijn huidige dus, en mijn eerste, Ikkehh. Die was wel wat vreemd, maar ach, ik was dertien en nieuw hier. Het had erger kunnen zijn. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mijn aller eerste en tweede username van jaren geleden. Ga ze niet eens hier herhalen, zo erg.


    ars moriendi

    Vrijwel al mijn oude usernames, behalve de laatste 5...Die vond ik persoonlijk nog wel meevallen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Allemaal, behalve mijn laatste drie; Seeley, Boilesen en Maliksch.:Y)


    Danmarks Dynamite.

    Geen een eigenlijk, maar dan nog t meeste van Pittsburgh en Grimshaw


    As travars

    Mwah, nu vind ik mijn eerste usernames echt verschrikkelijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik dacht eerst dat dit over de film ‘Spijt!’ ging, haha.
    Ehm, spijt van mijn eerste username inderdaad: Greenmy >.<
    Oh en van RedShot, lol.

    Geen eentje (A)

    Want ik heet al 4 jaar lang nerveus en ik ben er nog steeds erg blij mee ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ehm, de eerste twee. Al weet ik niet meer precies wat die waren en ben ik te lui om het op te zoeken.


    Bad decisions make good stories.

    Cheesburger <-- er stond een spelfout in o.o


    The big big bang The reason I'm alive

    Haunt schreef:
    Geen een eigenlijk, maar dan nog t meeste van Pittsburgh en Grimshaw


    van nick grimshaw?


    Don't cry because it's over, smile because it happened

    Ik ben heel tevreden met mijn usernames op dit account. Nergens een -x- te bekennen. Eh. Oja. wormtail. Hij moest met een hoofdletter c:


    Miep