• Ik ben op zoek naar verhalen om te lezen. Ik zoek géén fanfiction en ook geen fantasie ! Post dat dan ook niet hier. Ik lees wel drama, spanning, avontuur, romantiek of andere onbekende personen verhalen. Dankjewel (:

    [ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 22:13 ]


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik heb twee OP verhalen zonder fantasy, beide een soort romcoms; Ladies, Bugs & Ladybugs en het nog wat oudere This is War, wat een stuk minder dramatisch is dan de titel het laat klinken. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb een waargebeurd verhaal.
    Boyfriend or Loverboy | Malik.

    PurrLou schreef:
    Ik heb een waargebeurd verhaal.
    Boyfriend or Loverboy | Malik.


    Ze zegt net dat ze GEEN fanfictie zoekt.


    26 - 02 - '16

    Ik heb een story met SA's, voor als je een kort verhaal zoekt...
    Miss vind je het wat ^^
    De laatste 3 zijn redelijk recent, de rest is van een tijd terug


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Het is OP maar wel fantasy dus kijk maar of je het wat vindt:





    In every year there are four seasons:
          ||Winter, icy and lovely winter.
          ||Spring, which brings happiness on our faces.
          ||Summer, the shiny good one of all four.
          ||Autumn, bleak and bitter but also liked.

    But the seasons are not what they used to be.
    People destory the world and the seasons change.
    Will there ever be a normal year again?
    Or will they disappear forever?


    Jane Dakota is een teruggetrokken stil meisje die zichtzelf graag opsluit in haar eigen fantasiewereld. Op haar 15e verjaardag merkt Jane dat er iets verandert om haar heen, de mensen en ook haar familie gaan zich anders gedragen tegenover haar en ze wordt aan haar lot over gelaten. Ze vertrekt naar het bos en vindt haar weg naar een wereld waarin ze ziet dat de mensheid de natuur zodanig aan het vernietigen is dat het niet lang meer zal duren voor dat er van gehele planeet niks meer over blijft. Kan Jane hier iets aan doen of offert ze zichzelf op voor iets wat allang verloren lijkt?


    -Voor STOY
    -Subgenre: Contemporaine fantasy/Urban
    Younique


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.


    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.


    - Onbekende personen/drama/actie/romantiek
    - In het Nederlands geschreven.



    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar.
    Hun vertrouwen in elkaar en zichzelf wordt op de proef gesteld wanneer ze een geheim ontdekken dat verstrekkende gevolgen heeft. Niet alleen voor henzelf, maar voor de hele wereld...


    *volledig Nederlands geschreven
    *onbekende personen
    *thriller/avontuur/vleugje romantiek




    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    Dit verhaal is het eerste uit een reeks van drie. Er zal iedere dag minstens één stukje geplaatst worden.
    *avontuur/thriller
    *onbekende personen
    *een later deel van dit verhaal bevat martelscènes. Ik waarschuw hier niet voor: het verhaal spreekt voor zich


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik weet niet of je science fiction leest?




    'Chaos isn't just a word anymore, it's reality now.'



    'A white feather symbolizes the play of a coward and weakness.'








    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

    Science Fiction • Onbekende Personen • Drama • Romantiek • Actie • Young Adult


    Take risks and conquer your fears.

    I've missed you is mijn nieuwe storie, en ik ben al een tijdje bezig met Tattoo Buddy en London's Blood Shot. Mijn andere stories (de meeste 1D) zijn allemaal afgelopen. Het zou superleuk zijn als je een kijkje neemt en abo (?) x


    Klik voor OP storie