• Een bedankt functie voor het forum. Bij elke post komt een knop te staan 'bedanken', of iets dergelijks. Klik je hierop, dan komt jou naam onder de de post te staan, en een cijfer met het aantal bedankjes. Dit is handig voor als je een Q'er wilt bedanken, en om dan elke keer een reactie te posten met 'Thanks' wordt een beetje vol.

    Voorbeeldje:



    [Sorry, ben niet heel goed in uitleggen. :'d ]


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Lijkt mij nergens voor nodig, eerlijk gezegd. 't Is naar mijn mening meer iets Facebook achtig.


    The odds are néver in our favor.

    Ik zie het nog niet helemaal voor me, maar het idee om al die bedankjes te vervangen klinkt wel goed :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik vind het wel leuk bedacht [:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sinistre schreef:
    Ik zie het nog niet helemaal voor me, maar het idee om al die bedankjes te vervangen klinkt wel goed :Y)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Appa schreef:
    Ik vind het wel leuk bedacht [:

    Ik heb het niet zelf bedacht hoor, Tribalwars heeft het, en het is gewoon ontzettend handig. (:


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Knight schreef:
    Lijkt mij nergens voor nodig, eerlijk gezegd. 't Is naar mijn mening meer iets Facebook achtig.


    comfort in c h a o s

    Ik weet niet waar het goed voor is, maar klinkt leuk.


    Some people are art and do art at the same time

    Hm, het lijkt me niet echt nodig en ik vind het zelf leuk om gewoon iemand te bedanken inplaats van op een knopje te drukken.;3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Knight schreef:
    Lijkt mij nergens voor nodig, eerlijk gezegd. 't Is naar mijn mening meer iets Facebook achtig.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Sinistre schreef:
    Ik zie het nog niet helemaal voor me, maar het idee om al die bedankjes te vervangen klinkt wel goed :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Sinistre schreef:
    Ik zie het nog niet helemaal voor me, maar het idee om al die bedankjes te vervangen klinkt wel goed :Y)


    26 - 02 - '16

    Iets voor luie mensen ja, hoe echt is een bedankje dan?


    Your make-up is terrible

    Karev schreef:
    Hm, het lijkt me niet echt nodig en ik vind het zelf leuk om gewoon iemand te bedanken inplaats van op een knopje te drukken.;3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Knight schreef:
    Lijkt mij nergens voor nodig, eerlijk gezegd. 't Is naar mijn mening meer iets Facebook achtig.

    Scorpia schreef:
    Ik weet niet waar het goed voor is, maar klinkt leuk.


    •*• Lululu •*•