• Een bedankt functie voor het forum. Bij elke post komt een knop te staan 'bedanken', of iets dergelijks. Klik je hierop, dan komt jou naam onder de de post te staan, en een cijfer met het aantal bedankjes. Dit is handig voor als je een Q'er wilt bedanken, en om dan elke keer een reactie te posten met 'Thanks' wordt een beetje vol.

    Voorbeeldje:



    [Sorry, ben niet heel goed in uitleggen. :'d ]


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Ribery schreef:
    Ik vind het juist zo leuk aan een forum dat je nog wel gewoon wat naar een ander typt in plaats van op een thumbs upje te klikken.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Aan de andere kant, zo gaan topics wel minder snel vol, en het is nog altijd je eigen keus om wel of niet op zo een knopje te klikken.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2013 - 13:07 ]


    Life is hard and then we die

    Javert schreef:
    (...)

    Maby people will do that anyway. En niemand zal ooit weten of het sarcasme was of niet... (cat)

    Maar goed, ik vind de 'like' knop een goed idee. simpelweg omdat mensen dan niet twintig keer hetzelfde quoten.

    Dit ook vooral ja, zoals je nu ook in dit topic ziet gebeuren. Mensen quoten leeg een andere reactie. Het beste kun je dan een soort knop hebben waarmee je eveneens laat zien dat je het eens bent.

    @Rutger; Top!


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Rutger schreef:
    Ik ben achter de schermen druk bezig met een soortgelijk systeem. Het zijn dan geen bedankjes, maar likes (idd zoals FB :))

    Nog even geduld dus ;)

    Waarom moeten er op iedere site "like" buttons zijn? Ik begrijp dat echt niet.


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Waarom moeten er op iedere site "like" buttons zijn? Ik begrijp dat echt niet.


    Hier sluit ik me bij aan niet alles moet op z'n facebooks.


    Queer zijn is gewoon alles

    Eigenlijk vind ik wel een goed idee. Quoten en bedanken komt in mijn ogen op hetzelfde principe neer. Je bent het eens met iemand, dus je quote hem. Nu ben je het eens met iemand, dus bedank je hem. Eigenlijk hetzelfde systeem, maar zie je dan niet duizend keer hetzelfde bericht terug in een topic. Ik zie het nadeel er niet echt van in.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Pythias schreef:
    Eigenlijk vind ik wel een goed idee. Quoten en bedanken komt in mijn ogen op hetzelfde principe neer. Je bent het eens met iemand, dus je quote hem. Nu ben je het eens met iemand, dus bedank je hem. Eigenlijk hetzelfde systeem, maar zie je dan niet duizend keer hetzelfde bericht terug in een topic. Ik zie het nadeel er niet echt van in.

    Op dit moment zou ik hier dus op een bedankje klikken.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    PUKKELxDING schreef:
    Aan de andere kant, zo gaan topics wel minder snel vol, en het is nog altijd je eigen keus om wel of niet op zo een knopje te klikken.


    Als je ook nog gewoon kan quoten zonder er iets bij te zetten, vind ik het goed. Dan zullen er altijd mensen zijn die liever liken dan quoten.

    Ik vind het redelijk onnodig, hoewel, aan de andere kant. Ik schrijf vaak genoeg uitleg en dat soort dingen en daarop bedankjes krijgen is op zich wel leuk. Meh, het maakt me weinig uit, zolang Q maar niet het nieuwe FB wordt.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2013 - 15:37 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Pythias schreef:
    Eigenlijk vind ik wel een goed idee. Quoten en bedanken komt in mijn ogen op hetzelfde principe neer. Je bent het eens met iemand, dus je quote hem. Nu ben je het eens met iemand, dus bedank je hem. Eigenlijk hetzelfde systeem, maar zie je dan niet duizend keer hetzelfde bericht terug in een topic. Ik zie het nadeel er niet echt van in.
    Dat vind ik ook :P


    Life is hard and then we die

    Jah,maar vind ik niet het belangrijkste

    [ bericht aangepast op 19 juni 2013 - 12:29 ]


    I'm a girl in the world