• Hallo iedereen!

    Ik ben niet zo dringend op zoek naar een co-writer, maar wel naar een editor voor een verhaal. Ik denk persoonlijk dat het een interessant verhaal is wat echt iets kan toevoegen aan Quizlet, maar helaas zijn mijn schrijf skills niet je van het. Ik zoek iemand die mijn hoofdstukken voor me wil nalezen en wilt nakijken. Ik ben zelf heel slecht in werkwoord spelling dus ik zoek iemand die daar juist goed in is. Daarnaast is het ook belangrijk dat deze persoon mij opbouwende kritiek kan geven over dingen die ik misschien anders of beter moet verwoorden. Ik weet dat ik mijn hoofdstukken natuurlijk ook aan een beta-lezer kan geven, maar ik wil graag met een iemand nauw gaan samenwerken. Daarnaast ben ik slecht in een titel pagina aantrekkelijk te maken en zou ik het fijn vinden als deze persoon hier ook naar zou willen kijken. Het verhaal is een Harry Potter fanfic (Remus Lupin love story) dus denk ik dat het handig is wanneer je dit ook interessant vind. Dit is natuurlijk geen prioriteit!

    Dus nog even kort samengevat wat ik zoek in een editer:
    - Spellings check (Vooral werkwoord spelling)
    - feedback op de hoofdstukken
    - helpende hand voor titel blad aantrekkelijk te maken
    - Harry Potter fan is een pre maar niet noodzakelijk

    Dus als jou dit iets lijkt, stuur mij een PB of laat hier onder een reactie zodat ik contact kan opnemen met jou! :)

    Alvast heel erg bedankt! <3


    Show me how to lie, you're getting better all the time