• Ja ik moet deze game hebben.
    Vooral kijken mensen met een PS3 die van zombie's houden!
    Ziet er zo goed uit, hebbe hebbe hebbe :Y)
    Wat denken/vinden jullie?


    http://www.ign.com/videos/2013/06/05/the-last-of-us-review

    [ bericht aangepast op 17 juni 2013 - 1:37 ]


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Ja, want makers van Uncharted.
    En dat is een van me favo games.

    Maar hij blijkt wel heel buggy te zijn..


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    Ja, want makers van Uncharted.
    En dat is een van me favo games.

    Maar hij blijkt wel heel buggy te zijn..

    Oeh ik heb alle delen van Uncharted (:
    Ja in het filmpje wel ja, maar kan ook door de site komen. Want ik hoorde dat het een super spel is met geen fouten enzo ;o Dus ben benieuwd!


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    HELLBOUND schreef:
    (...)
    Oeh ik heb alle delen van Uncharted (:
    Ja in het filmpje wel ja, maar kan ook door de site komen. Want ik hoorde dat het een super spel is met geen fouten enzo ;o Dus ben benieuwd!

    Naja, ik las laatst op facebook dat 2 mensen last hadden van de auto save. Uren aan gameplay weg.

    En ik keek vandaag op youtube een gameplay en toen was er ook een gigantische bug waardoor hij moest restarten enz.


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    (...)
    Naja, ik las laatst op facebook dat 2 mensen last hadden van de auto save. Uren aan gameplay weg.

    En ik keek vandaag op youtube een gameplay en toen was er ook een gigantische bug waardoor hij moest restarten enz.

    Hmm vaag ;o Nja ik ga hem ook nog kopen en dan zie ik wel of ik er ook last van zal krijgen haha :Y)


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    HELLBOUND schreef:
    (...)
    Hmm vaag ;o Nja ik ga hem ook nog kopen en dan zie ik wel of ik er ook last van zal krijgen haha :Y)
    Hehe, nice. Het is maar dat ik geen geld heb, anders kocht ik 'm ook.


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    (...)Hehe, nice. Het is maar dat ik geen geld heb, anders kocht ik 'm ook.

    Heb zelf ook het geld er nog niet voor, ik wacht tot mijn broer hem kan kopen want hij wil hem ook graag x'D hahaha.


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Oooh, die wil ik zo doodgraag spelen! Ik moet mezelf ook echt tegenhouden om geen "Let's plays" hiervan te kijken, want ik wil dat zelf doen (op een dag.. als ik geld heb..)


    ars moriendi

    Mij lijkt 'ie ook wel leuk eigenlijk. Maar mijn computer heeft zo'n slechte videokaart dat 'ie 'm toch niet kan draaien. Helaas :c


    26 - 02 - '16

    Ribery schreef:
    Oooh, die wil ik zo doodgraag spelen! Ik moet mezelf ook echt tegenhouden om geen "Let's plays" hiervan te kijken, want ik wil dat zelf doen (op een dag.. als ik geld heb..)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Een goede vriend van me wil hem misschien kopen, maar hij zit ook een beetje met geld. Maar met een beetje geluk kan hij zichzelf niet inhouden en haalt hij hem gewoon. -3- Beter doet hij dat even.. (A)


    ars moriendi

    Volgend jaar komt The Division uit... die lijkt me nog coewler :'D

    Alecia schreef:
    Mij lijkt 'ie ook wel leuk eigenlijk. Maar mijn computer heeft zo'n slechte videokaart dat 'ie 'm toch niet kan draaien. Helaas :c

    De game is voor de playstation 3. Die zou je nodig hebben om hem te spelen. :Y)

    [ bericht aangepast op 17 juni 2013 - 14:28 ]


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    LeDerp schreef:
    Volgend jaar komt The Division uit... die lijkt me nog coewler :'D

    Oh daar heb ik nog niet van gehoord ;o Ik zal hem later wel even opzoeken ^^


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Ribery schreef:
    Oooh, die wil ik zo doodgraag spelen! Ik moet mezelf ook echt tegenhouden om geen "Let's plays" hiervan te kijken, want ik wil dat zelf doen (op een dag.. als ik geld heb..)

    HELLBOUND schreef:
    (...)
    De game is voor de playstation 3. Die zou je nodig hebben om hem te spelen. :Y)


    Ah, maar die heb ik wel C;


    26 - 02 - '16