• er bijna elke dag wel de zelfde verhalen bij dat kuddo gedoe staan, [niet dat me dit uitmaakt want dan moeten het wel leuke verhalen zijn (krul)]
    en dan vind ik het jammer dat ik of iemand anders er bijvoorbeeld nooit bij sta,
    wie is het met me eens?
    ik ben alleen benieuwd :Y)

    xoxo'


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ja, je hebt wel gelijk ;o

    Dat is mij ook al opgevallen. Jammer, want zo krijgen die verhalen die toch al veel gelezen en gewaardeerd worden weer aandacht terwijl andere verhalen die ook goed zijn geen kans krijgen om daar te staan.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    ik ben het wel met je eens enzo.
    Maarja, je kan er niets aan doen dat die mensen, die stories enzo leuk vinden.


    Life is all about having a good time.

    bigtimerush schreef:
    ik ben het wel met je eens enzo.
    Maarja, je kan er niets aan doen dat die mensen, die stories enzo leuk vinden.


    nee klopt!
    jonguuh, mijn verhaal heeft gewoon twee kuddo's (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ja je hebt gelijk, maarja ze verdienen het wel. Tenminste dat lijkt mij, als ze zoveel kudo's krijgen. _O_


    *insert philosophical cringe expression here*

    Tjah, niks aan te doen? ook al is het wel erg vervelend voor die anderen.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    SouthKorea schreef:
    Dat is mij ook al opgevallen. Jammer, want zo krijgen die verhalen die toch al veel gelezen en gewaardeerd worden weer aandacht terwijl andere verhalen die ook goed zijn geen kans krijgen om daar te staan.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Misschien een ideetje: Als je nou een soort van grens insteld: Zegmaar minstens 5 kudo's. Dan zet je links niet een top 5 neer, maar telkens een willekeurige volgorde van verhalen met minstens 5 kudos ofzo.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2010 - 15:17 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    SouthKorea schreef:
    Dat is mij ook al opgevallen. Jammer, want zo krijgen die verhalen die toch al veel gelezen en gewaardeerd worden weer aandacht terwijl andere verhalen die ook goed zijn geen kans krijgen om daar te staan.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    vind ik ook. Jammer.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik ben 't ermee eens :] & ik heb die verhalen allemaal al bekeken & vind ze niets x]
    Maarja, ik heb 'r geen last van, ofzo..


    wth.

    SouthKorea schreef:
    Dat is mij ook al opgevallen. Jammer, want zo krijgen die verhalen die toch al veel gelezen en gewaardeerd worden weer aandacht terwijl andere verhalen die ook goed zijn geen kans krijgen om daar te staan.


    *~* Proud Luxury *~*

    Hmm, het zijn echt goede verhalen, maar je hebt wel gelijk. Misschien moeten we de verhalen die in de top 5 staan een week lang geen kudo's meer kunnen geven? krijgen andere verhalen ook een kans. x']


    It's time to be happy again.

    ieder verhaal mag er in staan, maak gewoon een lijst en selecteeer en verhaal en zo weer. ;)


    Some angels have no wings.

    SouthKorea schreef:
    Dat is mij ook al opgevallen. Jammer, want zo krijgen die verhalen die toch al veel gelezen en gewaardeerd worden weer aandacht terwijl andere verhalen die ook goed zijn geen kans krijgen om daar te staan.