• Ik ben opzoek naar een persoon die voor mij een fantasy wereldkaart zou kunnen maken zoals die van J.R.R. Tolkien en George R.R. Martin. Ik zou het zelf kunnen doen, maar mijn trage computer laat dat niet toe.
    Mocht iemand ervaring hebben met wereldkaarten te creëren stuur ik hem of haar graag alle details. (:


    kindness is never a burden.

    Ik had er ooit één gezocht op deviantart en me daar door laten inspireren. Maybe you could try that too? (;

    Voila. Je kan het zo tekenen, je hoeft alleen wat grillige lijntjes te kunnen zetten en basic boompjes, bergjes enzo tekenen.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 16:56 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik zat aan de kaart van DGJ te denken alleen daar heb je niets aan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ubiquitous schreef:
    Ik had er ooit één gezocht op deviantart en me daar door laten inspireren. Maybe you could try that too? (;

    Voila. Je kan het zo tekenen, je hoeft alleen wat grillige lijntjes te kunnen zetten en basic boompjes, bergjes enzo tekenen.



    Ik heb AutoREALM gedownload en daarmee geprobeerd een kaart te maken, maar mijn computer is veel te oud om nog veel programma's goed te laten functioneren. Met de hand een kaart tekenen is ook niet zo handig als met de computer. Ik heb ook geen geduld, so yeah xd
    Thanks anyways.


    kindness is never a burden.

    Appa schreef:
    Ik zat aan de kaart van DGJ te denken alleen daar heb je niets aan.


    Wat is DGJ?


    kindness is never a burden.

    Castamere schreef:
    (...)

    Wat is DGJ?


    De Grijze Jager. Maar je hebt niks aan Skandia, Araluen et cetera. Misschien kan je er wel een voorbeeld aannemen?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Appa schreef:
    (...)

    De Grijze Jager. Maar je hebt niks aan Skandia, Araluen et cetera. Misschien kan je er wel een voorbeeld aannemen?



    Oh, neen, inderdaad. Daar kan ik niet echt veel. Toch bedankt (:


    kindness is never a burden.

    Ik kan met GIMP denk ik ook wel een poging voor je wagen, heb al wel eerder een landkaart gemaakt, zal even kijken of ik hem terug kan vinden....

    *zoekt*

    Nee, kan zo even geen voorbeeld meer vinden >.<


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ik kan met GIMP denk ik ook wel een poging voor je wagen, heb al wel eerder een landkaart gemaakt, zal even kijken of ik hem terug kan vinden....

    *zoekt*

    Nee, kan zo even geen voorbeeld meer vinden >.<


    Van mij mag je een poging wagen. (:
    Wil je dat ik de details naar je stuur?


    kindness is never a burden.

    Castamere schreef:
    (...)

    Van mij mag je een poging wagen. (:
    Wil je dat ik de details naar je stuur?


    Ja, dat zal wel fijn zijn (:
    Proberen kan nooit kwaad.


    Credendo Vides

    Hier mijn probeersel :

    *klik*

    Hoor graag wat je ervan vind (:


    Credendo Vides

    Ik heb gewoon een keer een plaatje van het internet geplukt en de namen ervan bewerkt met paint xD
    Zoiets geloof ik..

    Maar het zelf teken is helemaal niet moeilijk. Je moet een beetje een vorm tekenen op papier, heel makkelijk kan je bergen aangeven door een beetje heuveltjes te tekenen. Bomen kun je ook heel simpel tekenen, net zoals je rivieren een eigen kleur kan geven bijvoorbeeld. Voor een kaart hoef je niet het allergrootste tekentalent te hebben, je kunt het heel simpel tekenen met symbolen.


    It's never gonna happen, Guys.

    DreamerN schreef:
    Hier mijn probeersel :

    *klik*

    Hoor graag wat je ervan vind (:

    Wauw, die is echt heel gaaf!


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    DreamerN schreef:
    Hier mijn probeersel :

    *klik*

    Hoor graag wat je ervan vind (:

    Awesomeeee


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oh. Ik hou van geofictie! Ik heb er helaas niet zo veel tijd voor, maar ik zie dat je al een hoop hulp gekregen hebt (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    DreamerN schreef:
    Hier mijn probeersel :

    *klik*

    Hoor graag wat je ervan vind (:


    Oh, ik vind 'm heel erg mooi! Duizend maal dank! (:
    Zou je wel de Noordelijke Muur en de Zuidelijke Muur er nog bij kunnen zetten, mocht dat niet teveel gevraagd zijn? Die zijn namelijk nogal belangrijk. (:


    kindness is never a burden.