• problems are like washing machines,
    they twist us,
    spin us
    and knock us around,
    but in the end we come out cleaner,
    brighter and better than before
    at least that's how it's supposed to go


    Een aantal meiden met behoorlijk wat problemen worden naar een militair kamp gestuurd, hun ouders zitten met hun handen in het haar en zien dit als laatste middel om hun dochter te redden.
    Het kamp wordt geleid door een super strenge sergeant, buiten het feit dat hij super streng is kan hij behoorlijk agressief worden wanneer hij boos is en laat hierbij een ander niet ongeschonden.
    De meiden worden getraind door de jongens van de militaire opleiding, hun doel is er zo snel mogelijk met welk middel dan ook er voor zorgen dat de meiden hun problemen overwinnen en weer normaal zullen gaan functioneren.
    Maar wat gebeurd er als ze verliefd worden op elkaar..?
    Of als de problemen van de meiden juist erger worden?
    Of wanneer de militaire jongens zich tegen de sergeant keren?

    Regels:
    - Graag spelers die vaak online zijn en dus ook vaak reageren, niet dat het snel dood loopt (:
    - Maximaal twee rollen per persoon. Wil je een sergeant spelen mag je 3 rollen.
    - Er is een minimum van 2 regels per post. (dit lijkt me makkelijk te halen)
    - Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus worden niet goedgekeurd
    - Alleen je eigen karakters besturen
    - 16+ is toegestaan
    - liefst evenveel jongens als meisjes



    Meisjes: (vol)
    - Alexandra Hillary George - Malino
    - Darcelle Diann Smith - Aquari
    - Moon Luna Wolfe - Wolfheart
    - Natascha April Coleman - lilangel
    - Armilla Lilly Hindi - VintageStyle
    - Ariana Angel Braun - Scairp
    - Shou Kurusu - Dasskin
    - Jolie Ayla Stevens - xkimx124


    Jongens: (vol)
    - sergeant: John Mitchell - Llamarmy
    - Austin Matthew James - MonkeySwag
    - Sam Ryan Miller - lilangel
    - Maxwell 'Max' George Schneider - Llamarmy
    - gereserveerd voor PurrLou
    - Drew Jared Mason - MonkeySwag
    - Jason Maze Moreno Belladonna - Dasskin
    - Michael Ethan Collins - Fleeko
    -


    er kunnen altijd nog meer bij komen maar ik wil wel graag evenveel jongens als meisjes.

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 16 en 22 jaar)
    Geslacht:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Innerlijk:
    Extra:


    (hoop dat jullie het leuk vinden (: tips zijn altijd welkom!)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 feb 2014 - 15:56 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Als je dat graag wil mag dat best (:
    Als niemand de sergeant had willen spelen had ik hem gewoon door iedereen speelbaar gelaten :P


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Ikvind het prima. Hoe oud moet hij ong zijn?


    Bowties were never Cooler

    uhm wat is een redelijke leeftijd haha? 27+?


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    30 of 36. Kies maar


    Bowties were never Cooler

    uuuhmhmm.... maakt me niet zovele uit ^^ wat jij liever hebt


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Mij ook niet. Daarom laat ik jou kiezen XD


    Bowties were never Cooler

    ik ben slecht in kiezen :o ik kan nooit kiezen xd


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Ik ook niet, daarom


    Bowties were never Cooler

    hmmm laten we er 33 van maken ^^ middenweg (A)


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Zal ik gewoon anders 30 doen?


    Bowties were never Cooler

    oke doe maar ^^


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Naam: Sergeant John Mitchell
    Leeftijd: 30 (19-06-1983)
    Geslacht: Mannelijk
    Uiterlijk:




    Mitchell is een licht gespierde man van 1,80m. Zijn huid heeft licht tintje. Zijn haar valt in pikzwarte half lange krullen langs zijn hoofd en dikke zwarte wenkbrauwen overschaduwen zijn donker bruine ogen. Door zijn dikke wenkbrauwen lijkt hij vaak boos te kijken, terwijl hij dat echt niet altijd is. Meestal draagt hij onder zijn uniform bloes een donker gekleurd hemd, of in de winter een flanellen shirt. Zijn postuur is altijd zelfverzekerd en strak, zoals een militair het betaamt.
    Innerlijk: Mitchell is van nature vrij kalm en extreem relaxed, met een goed gevoel voor humor. Hij bezig natuurlijke charmes, maar niet ver eronder ligt een deel van hem waar je liever niet mee in aanraking wil komen. Mitchell is loyaal aan het leger en is ondanks dat hij erg kalm en relaxed is een vaderlijk type. Mitchell is een harde werker, maar houd persoonlijke zaken ver van de oppervlakte. Hij wil namelijk niet dat die naar boven komt in de buurt van andere mensen. Mitchell kan door zijn charmes makkelijk omgaan met vrouwen, en mensen in het algemeen. Toch speelt hij niet graag met mensen hun emoties en wil dat mensen echt om hem geven om wie hij is. Hij is streng op zichzelf, net als dat hij streng is op zijn ondergeschikten. Hij is er dan ook niet vies van zelf de stormbaan mee te rennen.
    Ondanks dat hij meestal heel relaxed is moet je hem niet pushen of disrespectvol tegen hem zijn want dan heb je aan hem de verkeerde. Hij heeft hard moeten knokken om zo hoog te komen en wil dan ook niet als een gelijke behandeld worden door de soldaten. Hij is hun meerdere, maar alsnog hun bevelhebber en ze hebben maar te luisteren, zo niet dan krijg je een kant van hem te zien waar zelfs de duivel bang voor is.
    De rest valt te zien in de RPG
    Extra: Ondanks dat Mitchell makkelijk met de dames omgaat is hij single en zal hij geen moeite doen dat te veranderen.
    Mitchell heeft geen echte familie meer en beschouwt daarom het leger als zijn eigen familie. Omdat hij wees is werd hij origineel als 17 jarige ook naar de academie gestuurd en hij vond hier echt zijn plekje.
    Mitchell komt origineel uit Ierland.
    Mitchell rookt. Hij weet dat het een slechte gewoonte is, maar hij kan gewoon niet stoppen omdat het hem helpt om te gaan met sommige verschrikkingen die hij heeft meegemaakt.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 22:44 ]


    Bowties were never Cooler

    Is hij zo goed?


    Bowties were never Cooler

    Hij is wel goed maar hij moet wel wat agressief zijn zeg maar, hij moet er goed schiks of kwaadschiks voor zorgen dat die meiden normaal worden zeg maar..


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Wanneer beginnen we ?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.