• problems are like washing machines,
    they twist us,
    spin us
    and knock us around,
    but in the end we come out cleaner,
    brighter and better than before
    at least that's how it's supposed to go


    Een aantal meiden met behoorlijk wat problemen worden naar een militair kamp gestuurd, hun ouders zitten met hun handen in het haar en zien dit als laatste middel om hun dochter te redden.
    Het kamp wordt geleid door een super strenge sergeant, buiten het feit dat hij super streng is kan hij behoorlijk agressief worden wanneer hij boos is en laat hierbij een ander niet ongeschonden.
    De meiden worden getraind door de jongens van de militaire opleiding, hun doel is er zo snel mogelijk met welk middel dan ook er voor zorgen dat de meiden hun problemen overwinnen en weer normaal zullen gaan functioneren.
    Maar wat gebeurd er als ze verliefd worden op elkaar..?
    Of als de problemen van de meiden juist erger worden?
    Of wanneer de militaire jongens zich tegen de sergeant keren?

    Regels:
    - Graag spelers die vaak online zijn en dus ook vaak reageren, niet dat het snel dood loopt (:
    - Maximaal twee rollen per persoon. Wil je een sergeant spelen mag je 3 rollen.
    - Er is een minimum van 2 regels per post. (dit lijkt me makkelijk te halen)
    - Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus worden niet goedgekeurd
    - Alleen je eigen karakters besturen
    - 16+ is toegestaan
    - liefst evenveel jongens als meisjes



    Meisjes: (vol)
    - Alexandra Hillary George - Malino
    - Darcelle Diann Smith - Aquari
    - Moon Luna Wolfe - Wolfheart
    - Natascha April Coleman - lilangel
    - Armilla Lilly Hindi - VintageStyle
    - Ariana Angel Braun - Scairp
    - Shou Kurusu - Dasskin
    - Jolie Ayla Stevens - xkimx124


    Jongens: (vol)
    - sergeant: John Mitchell - Llamarmy
    - Austin Matthew James - MonkeySwag
    - Sam Ryan Miller - lilangel
    - Maxwell 'Max' George Schneider - Llamarmy
    - gereserveerd voor PurrLou
    - Drew Jared Mason - MonkeySwag
    - Jason Maze Moreno Belladonna - Dasskin
    - Michael Ethan Collins - Fleeko
    -


    er kunnen altijd nog meer bij komen maar ik wil wel graag evenveel jongens als meisjes.

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 16 en 22 jaar)
    Geslacht:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Innerlijk:
    Extra:


    (hoop dat jullie het leuk vinden (: tips zijn altijd welkom!)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 feb 2014 - 15:56 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Zo beter?


    Bowties were never Cooler

    Llamarmy schreef:
    Zo beter?



    Yes ^^ perfect (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Aquari schreef:
    Wanneer beginnen we ?


    Zijn nog 2 rollen die ingevuld moeten worden en nog 1 die afgemaakt moet worden en daarna kunnen we beginnen, dus denk morgen wel (: zal dan het speeltopic openen


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Dit rpg lijkt me leuk c; mag ik een jongen reserveren?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    -

    [ bericht aangepast op 25 juni 2013 - 10:59 ]


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    GirlWithLove --> Dasskin


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Zou ik misschien nog een meisje mogen?

    Fleeko schreef:
    Dit rpg lijkt me leuk c; mag ik een jongen reserveren?



    Ja, zet je er vanavond bij (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    xkimx124 schreef:
    Zou ik misschien nog een meisje mogen?



    Ja, zet je er vanavond bij (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Er zijn geen rollen meer nu! Alles is vol


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Naam: Michael Ethan Collins (word vaak ook Mike genoemd)
    Leeftijd: (tussen de 16 en 22 jaar) 21 jaar ,hij verjaard op 23 augustus.
    Geslacht: man
    Uiterlijk: (liefst met foto)



    Mike heeft ,oceaanblauwe ogen ,met een lichte tint groen erin en warrige bruine haren ,die hij soms wel eens in model zet. Hij is redelijk gespierd en is 1m83 lang.
    Innerlijk:Met Michael kun je beter geen discussie aangaan ,want anders krijg je een hele boel vloekwoorden naar je hoofd geslingerd. Soms is hij sarcastisch en maakt hij van die domme opmerkingen. Hij is wel aardig en je kunt hem wel vertrouwen. Als je zijn vertrouwen wint ,dan gaat hij echt voor je door het vuur en beschouwd hij je als een soort familie voor hem. Hij is meer een doener dan een denker en kan zich soms ook wel eens in de problemen werken.
    Mike is erg sportief en soms best wel ijdel. (meer in rpg)
    Extra: Michael heeft een alcohol probleem.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Naam: Jolie Ayla Stevens
    Leeftijd: (tussen de 16 en 22 jaar) 17 jaar
    Geslacht: vrouw
    Uiterlijk: (liefst met foto)




    Jolie heeft donkerbruine ogen, met een licht getinte huid die ze van haar vader heeft. Ze Heeft lange bruine haren die ze eigenlijk altijd los draagt, alleen op speciale gelegenheden heeft ze haar haren soms vast. Ze is een slank meisje, maar wel met vrouwelijke vormen. Ze is met haar 1 meter 67 niet al te groot.
    Innerlijk: Jolie is een meisje die een heel lief en onschuldig uiterlijk heeft, dat is juist ook het gevaarlijke aan haar. Iedereen denkt dat ze een lief meisje is en daar kan ze heel veel mensen mee in palmen. Haar vader is gestorven toen jolie 10 jaar was, vanaf dat moment is het helemaal mis met haar gegaan. Ze ging roken, was haast nooit meer thuis, ze ging liever buiten roken en drinken met haar vrienden om alle problemen te vergeten. Op school doet ze niet meer haar best, waardoor ze allemaal onvoldoendes staat. Haar moeder weet niet meer wat ze met haar dochter aan moet. Elke keer die ruzie's die ze samen hebben, elke keer moet haar moeder op school komen omdat Jolie weer wat heeft gedaan wat tegen de regels is. Eigenlijk is Jolie diep van binnen een heel gevoelig meisje, maar dat wilt ze aan de buiten wereld niet laten zien. Ze kropt haar gevoelens op, en kat iedereen af. Als ze je aardig vind kan ze vrolijk en lief tegen je doen, maar als ze je eenmaal niet mag, zal ze je dat echt laten merken, en zal ze er alles aan doen om je het leven zwart te maken.
    Extra: Ze is een danseres is een hip hop groep

    heb het er allemaal bij gezet, nog 2 jongens die verder ingevuld moeten worden en dan kunnen we beginnen ^^


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    heb het er allemaal bij gezet, nog 2 jongens die verder ingevuld moeten worden en dan kunnen we beginnen ^^



    Ik wil mijn jongen laten vallen, want ik denk niet dat ik tijd heb voor twee personages. Dus je kunt mijn jongen daar weghalen.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Vul hem morgen in


    Spoiler alert: you will save yourself