• Kort geleden (I guess) was er ergens een topic waar ik dit berichtje las:
    Of eventueel een soort instelling dat elke story maar 48 uur per maand ofzo in de top mag staan?

    Mijn suggestie precies is dus dat elke story maar 1 keer in de week, maand of om de zoveel dagen in de top kan komen, wat wel duidelijk is nu. Zo krijgen andere stories meer aandacht en worden niet alleen dezelfde stories de top in gepropt. Elke story zouden we een kans moeten geven.

    -- Just a suggestion.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2013 - 19:10 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Merrow schreef:
    Gewoon de hele top weglaten is misschien nog de beste suggestie :'D


    26 - 02 - '16

    Silverton schreef:
    (...)en ze zouden misschien drie keer laatst gelezen kunnen zetten?

    Ook daar kijk ik niet echt naar.^^
    Maar ik denk niet dat daar plaats voor is.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Karev schreef:
    (...)
    Ook daar kijk ik niet echt naar.^^
    Maar ik denk niet dat daar plaats voor is.


    Wel als je die top weglaat, ik denk dat ze dat bedoeld ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)

    Wel als je die top weglaat, ik denk dat ze dat bedoeld ^_^

    Ah, zo.
    Ik heb er geen mening over, eigenlijk.^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Assassin schreef:
    Ik denk niet dat zoiets haalbaar is. Sommige stories worden om middernacht gekudeod, waardoor ze even in de top komen maar er tegen de ochtend alweer uit zijn. Deze stories hebben dan in de top gestaan, maar kunnen volgens de voorwaarden omdat ze er al ingestaan hebben er niet meer in komen.


    Dit, maar verder is het wel een leuk idee! :'D


    | Reality is for people that lack imagination |

    Assassin schreef:
    Ik denk niet dat zoiets haalbaar is. Sommige stories worden om middernacht gekudeod, waardoor ze even in de top komen maar er tegen de ochtend alweer uit zijn. Deze stories hebben dan in de top gestaan, maar kunnen volgens de voorwaarden omdat ze er al ingestaan hebben er niet meer in komen.

    Dus dat.

    Technisch gezien is het niet mogelijk om in te stellen. Buiten het feit of het wel of niet wenselijk is.


    Dit is mijn signature...

    Ik snap eerlijk gezegd niet wat het probleem is met de top, hij staat helemaal onderaan de site dus hij valt nauwelijks nog op.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik denk niet dat het haalbaar is.
    Plus, ik blijf voor gescheiden fanfiction en OP toppen, maar ook dat lijkt me technisch lastig.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Ik denk niet dat het haalbaar is.
    Plus, ik blijf voor gescheiden fanfiction en OP toppen, maar ook dat lijkt me technisch lastig.

    Het is niet lastig, maar er zullen genoeg mensen zijn die zich er niet aan houden en het gewoon onder OP dumpen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Het is niet lastig, maar er zullen genoeg mensen zijn die zich er niet aan houden en het gewoon onder OP dumpen.


    Ja, dat bedoel ik eigenlijk ook.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Het is niet lastig, maar er zullen genoeg mensen zijn die zich er niet aan houden en het gewoon onder OP dumpen.


    Dan kan dat toch gewoon gemeld worden als dat gebeurt?
    Al denk ik dat het ook niet snel zal gebeuren dat er twee toppen komen, ook omdat dat al meerdere keren is afgewezen :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Dit is zo tegenstrijdig met het 'je schrijft voor jezelf' waar sommigen over klagen.


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    Dit is zo tegenstrijdig met het 'je schrijft voor jezelf' waar sommigen over klagen.
    Ik schrijf voor mezelf, wanneer ik wil en waar ik wil, op mijn examen bijvoorbeeld :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    CURLYMONSTER schreef:
    Dit is zo tegenstrijdig met het 'je schrijft voor jezelf' waar sommigen over klagen.


    Je schrijf inderdaad voor jezelf, dat op de eerste plaats. Maar ik denk dat een schrijver(ster) ook schrijft om gelezen te worden, en daar is ook niks mis mee. Ik denk dat iedereen die een verhaal schrijft, graag erkenning wilt. Want als men daadwerkelijk enkel en alleen voor zichzelf zou schrijven, zou een site als Q nutteloos zijn. Allee ja, je schrijft toch maar voor jezelf, dus een ander hoeft het niet te lezen dus welk nut heeft het dan om online te zetten? Of zelfs een stap verder, als je voor jezelf schrijft, waarom zou je het dan willen uitgeven in boekvorm?

    Ik schrijf voor mezelf, omdat ik graag schrijf en niet zonder schrijven kan. Dat neemt echter niet weg dat wat ik schrijf ook graag wil laten lezen aan anderen. Als ik een verhaal schrijf, hou ik rekening met de lezer, opdat die mee is in m'n verhaal en begrijpt wat ik wil vertellen. Als ik dat niet deed, en echt het motto aan zou houden 'ik schijf voor mezelf' dan zou een buitenstaander geen kloot snappen van het verhaal :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    CURLYMONSTER schreef:
    Dit is zo tegenstrijdig met het 'je schrijft voor jezelf' waar sommigen over klagen.

    Ik ben het helemaal met je eens. Kudo's hoor je te krijgen als waardering en ik vind dat je er niet om moet vragen. Als ik in de top kom met mijn verhaal, mooi. Zo niet, ook goed. Het maakt me echt niks uit.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.