• Ik kwam erachter dat er nog geen "algemeen" anime topic was (of ik heb niet goed gekeken). :Y)
    Anywaysssss, post hier ALLES wat met anime/manga te maken heeft. Gewoon omdat het kan. (:



    Join meeeeee~


    | Reality is for people that lack imagination |

    They came.


    Rape no jutsu.

    To not leave the no-spoiler people empty handed.


    No growth of the heart is ever a waste

    YOSH, I'M GONNA JOIN.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Also:



    :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    YOSH, I'M GONNA JOIN.



    Freakin' true :'D


    | Reality is for people that lack imagination |

    Oh god, rereading chapter 504. FEELS. Y u making me cry?


    No growth of the heart is ever a waste

    Parachutes schreef:
    YOSH, I'M GONNA JOIN.


    That's more weeaboo than otaku. c:
    Ik zou mezelf wel een otaku noemen, geen weeaboo, maar blijkbaar denken een paar van mijn vrienden er anders over. :')

    Dragneel schreef:
    (...)
    That's more weeaboo than otaku. c:
    Ik zou mezelf wel een otaku noemen, geen weeaboo, maar blijkbaar denken een paar van mijn vrienden er anders over. :')


    What's a weeaboo? *feels stupid*

    Nvm, Google explained it to me. :Y)

    [ bericht aangepast op 21 juni 2013 - 23:11 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    ^ Has been wondering the same thing XD. Ik weet nog net wat een otaku is, vind 't al heel wat.


    No growth of the heart is ever a waste


    Ik kan er niets aan doen, maar de laatste tijd ben ik helemaal into reversed harem. (cat)

    Elvenking schreef:


    Ik kan er niets aan doen, maar de laatste tijd ben ik helemaal into reversed harem. (cat)


    Amnesia. *sighs* Ik dacht echt dat het een goede anime zou worden, maar ik vond hem zó tegenvallen. Echt zonde.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Amnesia. *sighs* Ik dacht echt dat het een goede anime zou worden, maar ik vond hem zó tegenvallen. Echt zonde.

    Yeah, I agree on that. Het is een heel mooie anime, maar het was redelijk saai. :'D

    Hashirama schreef:
    ^ Has been wondering the same thing XD. Ik weet nog net wat een otaku is, vind 't al heel wat.

    Mijn definitie van weeaboo - mensen die alleen mensen aardig vinden die ook van anime houden.
    Andere definitie - mensen die fan zijn van anime en manga en later in Japan mangaka willen worden en Japans leren.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Mijn definitie van weeaboo - mensen die alleen mensen aardig vinden die ook van anime houden.
    Andere definitie - mensen die fan zijn van anime en manga en later in Japan mangaka willen worden en Japans leren.


    Oh, huh. Google vertelde me wat anders. Namelijk gewoon iemand die Japan ziet als een land 'beter' dan alle andere landen, zeg maar. Gewoon iemand die obsessed is met alles wat met Japan te maken heeft en dus niet alleen met anime.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Elvenking schreef:


    Ik kan er niets aan doen, maar de laatste tijd ben ik helemaal into reversed harem. (cat)


    Ik niet.. ik heb dan zo iets van; Dude D: Eindig gewoon met iemand en bewijs dat ik gelijk heb!


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Parachutes schreef:
    (...)

    Oh, huh. Google vertelde me wat anders. Namelijk gewoon iemand die Japan ziet als een land 'beter' dan alle andere landen, zeg maar. Gewoon iemand die obsessed is met alles wat met Japan te maken heeft en dus niet alleen met anime.

    Oh thank you Google. Er is één vriendin die me de hele tijd weeaboo noemt, en gebruikt mijn tweede definitie terwijl die maar half klopt voor mij. :')