• Er is vreselijk veel drama om de clip van Miley, maar persoonlijk vind ik het allemaal wel mee vallen. Ik vind het niet echt een super tof wow liedje, maar ik vind hem ook niet slecht.

    Thoughts?


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik ben geen fan van Miley maar ik vind het gewoon nonsence dat mensen zoveel kritiek op haar tegenwoordg hebben. Miley kan op haar dertigste toch niet nog steeds die Disney-Miley zijn?
    OT: ik vind die lied niet leuk, maarja, ieder zijn eigen smaak.


    -

    Meh, gewoon een zoveelste vulgaire commerciele clip. Nothing new, nothing special.
    Mensen moeten gewoon beginnen accepteren dat ze niet meer het 'brave' kindsterretje van vroeger is.
    En ik blijf dat kapsel dus echt vreselijk vinden bij haar.


    And in that moment, we were infinite.

    Is dit eng toeval of is dit eng toeval? Welk liedje denk je dat ik op dit moment luister? Juist, Miley Cyrus - We Can't Stop.
    Het liedje op zich vind ik wel oke, en als zij zich zo wil gedragen in een filmpje dan houd ik haar niet tegen.


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    Is dit eng toeval of is dit eng toeval? Welk liedje denk je dat ik op dit moment luister? Juist, Miley Cyrus - We Can't Stop.
    Het liedje op zich vind ik wel oke, en als zij zich zo wil gedragen in een filmpje dan houd ik haar niet tegen.
    Dit.^^


    •*• Lululu •*•

    Ik vind het een wat hoerig clipje, maar ik ben er content mee als Miley zich bij haar eigen kunst goed voelt.

    Ik vind het gewoon een grote WTF video. ._.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 19:19 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik vind haar kapsel enorm op dat van P!nk lijken. En het liedje vind ik drie keer niks.


    26 - 02 - '16

    CURLYMONSTER schreef:
    Is dit eng toeval of is dit eng toeval? Welk liedje denk je dat ik op dit moment luister? Juist, Miley Cyrus - We Can't Stop.
    Het liedje op zich vind ik wel oke, en als zij zich zo wil gedragen in een filmpje dan houd ik haar niet tegen.


    To love is to destroy.

    Het nummer vind ik echt leuk, maar de clip is heel anders dan ik me had voorgesteld.

    Raar wijf. Nah, ik vind haar stem sowieso niks.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Na 20 seconden uitgezet. Vreselijk. Zo commercieel, blargh. Dan begin ik nog niet eens over haar uiterlijk.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 19:36 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Na 20 seconden uitgezet. Vreselijk. Zo commercieel, blargh. Dan begin ik nog niet eens over haar uiterlijk.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ze doet te veel haar best om een rebel te zijn ._.

    Limits schreef:
    Ze doet te veel haar best om een rebel te zijn ._.


    Exactly. Ze heeft zelfs geprobeerd het kapsel van P!nk na te apen.

    Seee?


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    (...)

    Exactly. Ze heeft zelfs geprobeerd het kapsel van P!nk na te apen.

    Seee?



    P!nk kan het nog wel hebben. Maar Miley.. Uh.