• Je hebt voor het verkeerde pad gekozen.. Enkele van jullie hebben waarschijnlijk nog contact met jullie ouders, en dit contact verloopt niet soepel door de vele ruzie's. Wie nog contact heeft neemt een enorm risico met zich mee.. Je zit in een criminele bende, vol moordenaars, berovers, oplichters, gijzelaars en wat je ook kan bedenken.. Welkom in de stad Jersey



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 aug 2013 - 19:41 ]


    Your make-up is terrible

    dit zou mooi staan tussen mijn topics.


    And right from that moment, you took my breath away.

    oke wie speelt er politie

    xLastKiss schreef:
    dit zou mooi staan tussen mijn topics.


    Never forget who you are

    tamtam12 schreef:
    oke wie speelt er politie


    Dat staat gewoon in het rollentopic.
    Dingen even lezen voordat je aan een RPG meedoet kan geen kwaad.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    xLastKiss schreef:
    dit zou mooi staan tussen mijn topics.


    El Diablo.

    MT. ik zie dit nu pas


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Iemand voor Jaxon?

    [Mijn topics.]


    Reality's overrated.

    Vergeten jullie niet te posten?


    Your make-up is terrible

    Ik zal kijken of ik vanavond nog even wat zal posten.


    26 - 02 - '16

    Is er iemand voor Faye? :3 Ik weet zelf niet echt hoe ik moet beginnen, haha.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jesse en Dehlia zijn net gearriveerd in een pand waar iemand is overleden aan een overdosis, misschien kan ze daar ook zijn?


    Your make-up is terrible

    Hatsumomo schreef:
    Jesse en Dehlia zijn net gearriveerd in een pand waar iemand is overleden aan een overdosis, misschien kan ze daar ook zijn?

    Oh, thanks, ik zal het even doorlezen en dan kijk ik even wat ik er van kan maken. :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Muh. Ik wou gisteren een post schrijven, maar vanwege een uit de hand gelopen incident is dat niet gelukt. Ik hoop vandaag alsnog te posten, al heb ik niks gehoord van dat ander meisje waar mijn personage mee moest samenwerken.


    26 - 02 - '16

    Is het goed dat Faye haar broer die overdosis heeft genomen? Hij is sowieso al drugsverslaafd, en dan heeft Faye tenminste een reden om daar te zijn. :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''