• Hallo,

    Zoals de titel al zegt heb ik dringend hulp nodig, mijn laptop heeft dankzij een virus nu een enorm oude versie van Word, namenlijk die van 2003.
    En ik zou dus een nieuwe versie erop willen zetten, maar ik zou dus echt niet weten hoe!
    En aangezien ik dringend iets voor school moet maken heb ik dat nieuwe programma nodig, ik had het namenlijk opschool al gemaakt, maar wat ik op school maak kan ik hier niet openen omdat dat een nieuwere versie Word is. Iets wat ik best naaiend vind..

    Maargoed, weet iemand hier hoe dat moet? Ik ben opzich best technisch en goed met computers, maar ditsoort dingen kan ik echt niet x'D
    Als iemand het weet dan hoor ik dat graag! Ik heb liever geen 1 die twee keer meetelt :l
    Alvast bedankt (:

    ××Roww


    Little do you know

    Misschien kan je hem proberen te openen in compatibility mode? Dan pakt hij hem als het goed is gewoon, maar ik weet niet of het ook gaat als je hem niet zo opgeslagen hebt.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Misschien kan je hem proberen te openen in compatibility mode? Dan pakt hij hem als het goed is gewoon, maar ik weet niet of het ook gaat als je hem niet zo opgeslagen hebt.


    Ja, dat heb ik dus al geprobeerd, maar dat moet gedownload worden ofzo. En dat heb ik ook al twee keer geprobeerd.
    Maar het lukt maar niet,,
    ik heb tot dinsdag voor die opdracht dus ik heb nog wel even aangezien het meerendeel af is, ik hoef nog maar een beetje.
    Maar tis best rottig aangezien het voor een vak is waar ik redelijk goed voor wil staan aangezien ik het vak meeneem naar mijn examens,,


    Little do you know