• Aangezien ik alle boeken heb gelezen uit mijn boekenkast is het tijd voor nieuwe boeken.

    Hebben jullie aanraders voor me?


    Groetjes sharon


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Wat voor genre vind je leuk?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb net het boek "Verwelken" gekocht. v/h trilogie The Chemical Garden Trilogy.
    Het ziet er erg interessant uit.


    -

    The lunar chronicles
    Percy Jackson and the Olympians
    The wings reeks
    Huis van de Nacht


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    WildSprinkle schreef:
    Ik heb net het boek "Verwelken" gekocht. v/h trilogie The Chemical Garden Trilogy.
    Het ziet er erg interessant uit.

    Dat is het ook zeer zeker. Die serie is echt leuk (:
    OT: Als je van fantasy houdt is de Gemma Doyle serie zeker een aanrader.


    And in that moment, we were infinite.

    Twilight serie, PLL serie, The Hungergames etc, Matched van Ally Condie, boeken van Lauren Conrad (LA Candy etc) tja, ligt er maar net aan wat voor genre je leuk vindt! (:

    Ik neem hier even een abo op.
    Dus wie mij dikke boeken kan voorschrijven krijgt van mij een virtueel koekje.:Y)

    OT: Ik heb momenteel de hele twilight serie, the hungergames serie, the tudors serie en ik heb net het eerste boek gekocht van spel der tronen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    WildSprinkle schreef:
    Ik heb net het boek "Verwelken" gekocht. v/h trilogie The Chemical Garden Trilogy.
    Het ziet er erg interessant uit.



    Ik ben aan het wachten tot deel 3. Oh, dat is echt mijn favoriete trilogy verhaal!


    Pretty is just a pretty word.

    Als je van vampieren houd: mijn collega heeft een eigen boek geschreven, die je via internet kan bestellen. (Ook bol.com)
    Dienaar van een vampier door Iris van der Veen
    Persoonlijk vind het ik een leuk boek, ook al houd ik helemaal niet van vampieren and stuff. Maar misschien komt dat omdat het geschreven is door mijn collega haha!


    Alleen maar tranen van geluk

    Oh & de Study-serie van Maria V. Snyder vond ik ook echt goed.


    And in that moment, we were infinite.

    WildSprinkle schreef:
    Ik heb net het boek "Verwelken" gekocht. v/h trilogie The Chemical Garden Trilogy.
    Het ziet er erg interessant uit.


    Die was ik vergeten! heb het eerste boek gelezen en die was echt goed!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    WildSprinkle schreef:
    Ik heb net het boek "Verwelken" gekocht. v/h trilogie The Chemical Garden Trilogy.
    Het ziet er erg interessant uit.

    Die serie is echt leuk haha

    OT: voor fantasy & SF heb ik misschien wel wat?
    The Darkest Power Trilogy
    Matched Trilogy
    House Of Night
    Gemma Doyle Trilogy


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Fantasy en goeie thrillers zijn must!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    De complete serie van Gone van Michael Grant.
    De Harry Potter serie.
    De lord of the rings serie.
    De edelstenen trilogie.
    Dochter van Isfahan.
    Duizend schitterende zonnen.
    Het gouden ei.

    En zo kan ik er nog wel een heel aantal opnoemen.


    26 - 02 - '16

    Dan zijn de boeken van Stephen King misschien iets voor jou. Mijn persoonlijke favoriet is 'De shining'.
    En misschien kan je je eens wagen aan Lord of the Rings :Y)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Dan zijn de boeken van Stephen King misschien iets voor jou. Mijn persoonlijke favoriet is 'De shining'.
    En misschien kan je je eens wagen aan Lord of the Rings :Y)



    Sorry lotr heeft te lange beschrijvingen...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."