• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    HOI!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hoi en doei want ik moet weer gaan. Vanavond kom ik waarschijnlijk weer even.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    Eindelijk zat ik maar in de leerlingen kamer met mijn ei in mijn handen waar ik maar staarde. Verschillende leerligen kwamen continu naar me toe en slijmen over hoe geweldig ik was in de Arena en dat ik de draak liet zien wie ik echt was en bla bla bla. Ik heb niet eens normaal gevochten, de draak zelf deinste achteruit maar dat hield de anderwn niet tegen om me "Ralf de drakenvechter" te noemen zoals fred het zei. Of ze deden dit simpelweg om mijn ei vast te pakken en als ze geluk hebben mee te kunnen smokkelen. Echt waar hoor. En ook na uren lang voor de winnaars hut te hebben gezeten, wachtend op Fred dke nooit kwam, en eenzaam starend naar de liefde die op gang was tussen Campbell en George, die ik voorstelde als Campbell en Fred waardoor ik woest de kasteel in stormde en ik nu hier ben. Ook hier gaf ik op met wachten op Fred en ik sleurde mezelf, en het ei mee mijn slaapkamer in. De miniatuur levende draakje liet ik in mijn kast glijden en het ei zette ik op mijn kast neer. Ik moet met dit nog uitzoeken wat de tweede opdracht inhoud. Zuchtend keek ik mijn hutkoffer aan. Er is nog een bal en Fred heeft me niet eens gevraagd. Eigenlijk wil ik niet eens meer naar het bal. Wat moet ik daar alleen doen in de menigte? Het liefst was fred nu gewoon bij me en liepen we weer alleen door het sneeuw. Dat was leuker dan dit alles. Ik heb zelfs nog de pijnlijke brandwonden overal op mijn lijf als herinnering.
    Ik gooide mijn hutkoffer open en grabbelde mijn galagewaad eruit die mijn oom voor me had uitgekozen. Tenminste denkt alleen mijn oom nog aan me. Het was wel leuk. Maar leuk genoeg voor Fred..? Ik deed het snel aan, deed mijn haren en stond even voor de spiegel. Na mezelf beoordeeld te hebben, liep ik de leerligen kamer uit, op naar de grote zaal waar de bal al begonnen was. Ik stond midden in de bende stil en zuchtte. En nu? Plotseling voelde ik een hand op mijn schouder en geschrokken draaide ik me om, en herkende de dader als Fred. Ik glimlachte even.
    'Sorry dat ik er niet was. Snape liet me strafwerk maken en eigenlijk moet ik nu nog in zijn kantoortje zitten dus ik moet hem ontlopen. Hoe is het gegaan met de opdracht?'
    Ik glimlachte zwakjes. Dat is een geldige reden om niet te komen. Snape is afschuwelijk. Net toen ik het wilde zeggen kwam Katie aanlopen en gooide een arm om mijn Fred heen. Oh god.
    'Hallo Fred, Ron vertelde me dat je me zocht. Wil je dansen?' vraagt ze. Fred keek me even aan voordat hij met de meisje de dansvloer op ging en ik weer eenzaam bleef staan. Deze keer nog eenzamer. Heeft Fred Katie mee gevraagd in plaats van mij? Verklaart dat misschien waarom hij niet naar mijn opdracht ging? En waarom hij mij nirt heeft gevraagd? Ik beet op mijn lip en keek de twee maar aan. Had ik maar de lef om nu naar hun toe te stappen maar dat lukte niet. Ik ging met een hand door mijn haren en haastte me naar de tafel toe met dranljes waar in een hele glas pompoenensap opdronk. Helpt niet. Ik keek Fred weer aan die nu verder weg stond. Een soort woedde en jaloezie borrlde er in me om, net als eenzaamheid. Doet dit hij nou echt? Eindelijk schoof ik al mijn moed bij elkaar en stapte op de twee af. Maar alsnog tikte ik bloednerveus aan de schouder van Katie om haar aandacht te krijgen.
    'Katie, mag ik George spreken? Fred is in de leerlingen kamer als je hem zoekt.' Loog ik.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Campbell Saunders‘Ik hou ook van jou Campbell.’ Een glimlach verscheen rond mijn lippen tot hij zich wegdraaide. Ik had iets fouts gedaan. Alweer; maar wat? ‘Ik heb dezelfde dingen zo vaak gehoord. Eerder maar vaak ook door jezelf, een hint van Karkarov, zelfs van Perkamentus en nu weer een van Angelique. Het komt niet meer als een leugen of voorspelling voor me over, maar haast als een feit. We zullen samen nog veel dingen onderstaan. Misschien wel problemen met Karkarov, erge problemen. Tot de feit dat je een dooddoener bent.’ Ik keek weg van Georges rug. Was dit het dan? Was dit de officiële eind van mij en George? Het was alsof er een veels te grote emmer met ijskoud water over mij heen gegooid werd. Ik wilde hem niet kwijt- maar ik kon niks veranderen mijn hart leek stil te staan terwijl de pijn zo diep was dat er zelfs geen tranen uit mijn ogen durfde te vallen. Nu was het officieel. ‘…En de pijn die we nog gaan krijgen gaan groter en groter worden, komt omdat ik van je hou en jij mij, en omdat dat eigenlijk verboden is. Wat ik wil zeggen is, Campbell ik denk dat het beter is als we..’ ik wist wat er ging komen. Als we elkaar niet meer zagen. Ik wenste dat hij me nooit geholpen had uit de menigte. Dan was ik nog steeds depressief en bang maar dan kende ik tenminste dit gevoel niet. Het gevoel van liefdesverdriet. Liefde. Ik wenste dat het niet bestond. Het deed alleen maar zeer. Vooral als je niet bij de gene mag zijn waarvan je houd. Nu pas snap ik hoe Romeo & Juliet zich voelde. Hoe gebroken ze waren dat ze niet bij elkaar mochten zijn terwijl hun harten verboden was tot de dood hen scheidde terwijl ze hoopte dan bij elkaar te mogen zijn. Happy endings bestaan niet. Ik snap niet dat dreuzels daar in geloven in de dreuzelverhalen. Alles was een leugen. Het leven was een leugen en wij worden daar de dupe van. ‘Als we al die geruchten om ons heen proberen te vermeiden en samen die moeilijke en pijnlijke weg over te steken. Want als we eenmaal die weggetje over zijn staat Karkarov aan de einde op ons te wachten. Nog even langs hem en dan is alles voorbij.’ Ik slikte voordat hij zijn lippen tegen die van mij drukte. Een rare schok ging door mij heen en hoezeer ik ook van zijn lippen wilde genieten raasde er een paniek rond. Ik snapte het niet; hij wilde het uitmaken en vervolgens kuste hij me. Moest ik er eigenlijk werkelijk over nadenken? Ik had nu George dicht bij me. Het enige wat ik wilde kwam uit. Waarom zou ik dat moment verpesten door paniek te voelen over een situatie waar ik de vinger niet op kon leggen? Ik trok zonder onze kus te verbreken hem mijn bed op terwijl mijn hand achter zijn nek streek en wanneer hij hoger op zijn nek streek met zijn haren speelde tot ik de kus verbrak en mijn hand naar zijn hals gleed waar zijn kraag van zijn colbert lag. Ik drukte kusjes langs zijn kaak naar zijn oor waar ik achter een kus op drukte voordat ik zachtjes op zijn oorlel zoog. 

    Ik denk gaat molly hen uit elkaar brengen want als George Karkarov al erg vind wat word dat dan met zijn moeder.. arme Campbell ;o en ik wil de trien wifi bedanken voor dit stukje ('x


    Je weet dat ik hier niet tegen kan omdat ik dan te lang nadenk over een post :(

    Ooeh, na karkarov staat er nog een molly op hun pad :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    (cat)

    George weasley

    Ik trok me terug om nog iets te zeggen, maar tot mijn opwinding kuste hij me terug en zonder onze kus te verbreken trok hij me op zijn bed terwijl zijn hand nog achter mijn nek streelde. De bekende rillingen werder krachtiger en ik plaatste mijn hand net in zijn haren en duwde hem dichter tegen me aan. Zijn hand gleed naar mijn hals toe die geblokkeerd werd door mijn colbert en hij drukte kusjes op mijn kaak en ging terug naar mijn oor toe, waar hij zachtjes aan mijn oorlel zoog. Ik lachte even toen mijn hart bijna leek trr ontploffen. Het klopte als ern gek tegen mijn borstkast aan en mijn lichaam straalde maar een en al warmte uit. Mijn hand zette ik ook tegen zijn borstkast aan die geblokkeerd werd door zijn pak, ondanks dat begon ik er over heen te strelen terwijl mijn lippen naar zijn nek bewoog waar ik kusjes op plantte en terug naa zijn lip ging waar ik zachtjes op beet voordat ik mijn hand naar achter zijn nek liet glijden en hem wat van mij liet scheiden om in zijn grote, bruine ogen te kijken. Ik glimlachte even.
    'Het is jij en ik op de pad tot aan de einde die nooit zal komen. Sorry van daarnet.' Tenminste, als we Karkarov over zijn. Maar die bewaarde ik voor mezelf. Alweer drukte ik mijn lippen op die van hem en trok zachtjes aan zijn haren voordat ik het voor de tweede keer onderbrak.
    'Kom je met mij mee naar het Nest of wil je liever trainen?' Vroeg ik met een grijns en trok zachtjes aan zijn nekharen.


    Niet perfect maar tenminste kunnen ze nu praten X'D ook al lijkt campbell genoeg te hebben aan praten x'q


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ik heb het gevoel dat George Campbell gaat dumpen tijdens of na het nest x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    ik heb het gevoel dat George Campbell gaat dumpen tijdens of na het nest x.o'


    nee dat gaat hij niet doen (cat) ik zelf kan het niet eens want ik weet dat Campbell dan kappot gaat, net als George zelf


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    En dan gaatt Camp aan de drugs en Geo aan de drank.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    En dan gaatt Camp aan de drugs en Geo aan de drank.


    Hoe wist je dat Campbell in een RPG waar ik in speelde aan de drugs zit x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Hoe wist je dat Campbell in een RPG waar ik in speelde aan de drugs zit x.o'


    Helderziend, duh!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    (...)

    Helderziend, duh!


    jij bent scary ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    jij bent scary ('x


    I know, en ik ben nog erger als je niet reageert @19years mwhahahah!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Campbell Saunders

    Ik hoorde hem zachtjes lachen terwijl mijn hand even in zijn kraag kneep terwijl George kussen plantte in mijn nek waarna hij langzaam terug schoot om op mijn lip te bijten en zijn hand mijn nek omsloot en ik voorzichtig mijn ogen opende. Ik ontmoette Georges vrolijke kijkers waar zijn vertrouwde twinkelingen in schuilde. ‘Het is jij en ik op de pad tot aan het einde die nooit zal komen. Sorry van daarnet.’ Ik schudde mijn hoofd. Ik stond nog dik bij hem in het krijt. Hij had veel minder verpest in al deze tijd dan ik. Alsof hij wist dat ik wat wilde zeggen drukte hij zijn lippen tegen de die van mij. Alsof hij bang was dat ik voor de zoveelste keer het moment zal verpesten. Ik zette mijn hand weer bij zijn hals en zoende George vurig terug tot ze weer scheidde en ik even mijn hoofd tegen zijn schouder aan legde.
    ‘Kom je met mij mee naar het Nest of wil je liever trainen?’ Ik hoefde niet eens te kijken om te weten dat er een brede grijns om zijn lippen speelde terwijl ik hem zachtjes voelde trekken aan mijn nekharen.
    ‘Moet je dat nog vragen; dat is een makkelijke keuze. Trainen natuurlijk.’ Ik lachten zachtjes terwijl ik mijn hoofd zachtjes iets dichter tegen zijn schouder aan drukte. ‘Hoe zijn jouw ouders; George?’


    Je wilde praten dan gaan ze praten :D dus George hoe is je moeder? (x is ze in staat mij helemaal te vermoorden of maar half? Of ketend ze mij vast bij de spook op zolder en zegt ze dat ik er niet ben xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hemwin schreef:
    (...)

    I know, en ik ben nog erger als je niet reageert @19years mwhahahah!


    Ik ga nu mijn hersenen laten rollen voor Robert; Goed? xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ik ga nu mijn hersenen laten rollen voor Robert; Goed? xd


    Yush! *Steekt goedkeurend duim op*


    The monsters running wild inside of me. I'm faded