• Bijna iedereen kent ze wel.. de moestuintjes van de Albert Heijn! Vorig jaar hadden wij ze gepot, maar geen enkele plant had het overleeft. Dit jaar hadden we besloten om alleen de augurk te planten, gewoon omdat we die grappig vonden.

    De plant groeide op het begin zeer snel, voordat we het wisten bereikte hij het plafond. Tijd om hem buiten te zetten. We dachten dat het niet zo goed meer ging. Net ging ik naar buiten.. om de plant dus weg te gooien. Zie ik ineens een (redelijk) grote augurk zitten:



    Ik dus helemaal enthousiast naar m'n moeder rennen (zij verzorgde de plant). Dus samen gaan we zoeken.. komen we ineens een gigantische verborgen augurk tegen. Hij viel niet op omdat de plant erachter dezelfde kleur had!



    Uiteindelijk hebben we drie augurken gevonden die klaar waren om geoogst te worden, er zitten er nog een paar aan de plant. (Hand for scale xD)



    Ik heb net de stekels eraf gehaald (ik wist niet dat augurken stekels hadden...) en we gaan ze zo in zuur zetten.

    Hebben jullie ook de moestuintjes van Albert Heijn gepot? Is er iets eetbaars uitgekomen? Of hebben jullie ooit een moestuintje gehad?

    [ bericht aangepast op 27 juni 2016 - 19:48 ]


    Treat people with kindness

    Gaaf dat er een is uitgekomen zeg! Bij ons is alles helaas al weer dood ):

    [ bericht aangepast op 27 juni 2016 - 19:54 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Gaaf dat er een is uitgekomen zeg! Bij ons is alles helaas al weer dood ):


    Ja we hadden geluk! We hebben er ook maar 1 geplant ;) Volgend jaar opnieuw proberen XD


    Treat people with kindness

    Sempre schreef:
    Gaaf dat er een is uitgekomen zeg! Bij ons is alles helaas al weer dood ):


    Queer zijn is gewoon alles

    Mod-mededeling: ongepaste foto verwijderd.

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 juni 2016 - 20:08 ]

    WTf................ ^


    Treat people with kindness

    Hebben augurken stekels?
    Gelukkig eet ik ze verder nooit, haha xp

    Wel leuk dat je ze helemaal zelf hebt kunnen groeien!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik heb er ook een hoop geplant, maar naast de slasoorten is er niet veel goeds uitgekomen :p. Mijn boontjes en erwtjes gingen dood voordat hun vruchtjes rijp waren en mijn venkel en broccoli zijn doorgeschoten :'(. De doperwt was heel erg dood dus die kreeg een mooie begrafenis, maar de van de sperzieboon had ik alle dode stukjes eraf geknipt en hij heeft nu weer nieuwe wortels geschoten en er komen weer blaadjes en knopjes aan, dus ik hoop op wat nieuwe boontjes hahaha.

    Mijn augurk is ook dood aan het gaan, maar er hangen nu mini-augurkjes aan, dus ik hoop dat die op cocktailgrootte komen voordat ie bezwijkt :')


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Wat leuk!
    Ik heb er een hele hoop gezaaid maar ik heb er nu nog maar een paar over. Zeker nu de konijnen op 1 of andere manier erbij kunnen.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Gibigianna schreef:
    Hebben augurken stekels?
    Gelukkig eet ik ze verder nooit, haha xp

    Wel leuk dat je ze helemaal zelf hebt kunnen groeien!


    Ja blijkbaar! Die moet je eraf krabben met een borstel voordat je ze in het zuur zet. Ik wist het ook niet maar google helpt altijd! :D


    Treat people with kindness

    Mijn watermeloen moestuintjes zijn ook dood. Meh


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Ja blijkbaar! Die moet je eraf krabben met een borstel voordat je ze in het zuur zet. Ik wist het ook niet maar google helpt altijd! :D

    Haha, soms vraag ik me af wat mensen zonder google deden ;p


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vorig jaar deden die van mij het ook niet, die van dit jaar lijken het wel te doen! Het meeste staat nu in de grond in de tuin, maar de slakken eten heel snel, heel veel van de jonge plantjes weg...


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Jaaa! Van mijn moedee moest ik ze naar buiten verplaatsen waardoor ze allemaal zijn overleden, behalve de radijsjes. Geen idee wanneer ik die uit de grond kan halen :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    We hebben ze net in het zuur gezet! Er paste 1 stukje niet meer in de pot.. dus die heb ik opgegeten. Het is eigenlijk net komkommer!


    Treat people with kindness

    O wat goed! Ik heb een hele doos liggen die wachten om geplant te worden, maar dat is een klusje voor in de vakantie


    Miep