• Iemand hier bekend mee? Mijn broer doet dit jaar mee met een aantal vrienden. Zo gaaf! Ze hebben al een oude stationwagen aangeschaft en deze volgeplakt met stickers van sponsors ( het goede doel: henzelf). Elk editie is er ook een opdracht, zo is er al eens geweest dat ze 'n badkuip mee moesten nemen naar de finish of zelfs 'n Aziaat. Ben benieuwd wat ze deze keer te wachten staat...

    De route:
    DAG 1: HARDENBERG - ZWARTE WOUD (DUITSLAND)
    Net zoals voorgaande jaren zal ook in 2013 worden gestart in Hardenberg. De eerste dag zullen we de meeste kilometers maken en ook het meest op de snelweg rijden. Eerst zorgen dat we zover mogelijk van Nederland vandaan komen en dan beginnen de leuke routes pas. De finishplaats van de eerste dag ligt in het Zwarte Woud, Duitsland.

    DAG 2: ZWARTE WOUD - TURIJN (ITALIE)
    Via Zwitserland rijden we naar Italië. Je auto wordt flink op de proef gesteld door de route die we vandaag voor je hebben uitgezet. Minder snelweg, meer bergen, meer avontuur!

    DAG 3: TURIJN - CAMARGUE (EEN GEBIED IN ZUID-FRANKRIJK)
    Eerst nog een stukje Italië en vervolgens naar Zuid-Frankrijk. Op naar het mooie weer via een fantastische route met bijbehorende opdracht.

    DAG 4: CAMARGUE - ANDORRA
    Langs de Zuid-Franse kust naar Andorra. De auto gaat alvast een stukje Pyreneeën doorkruisen. Zou het oude brik dit nog volhouden?

    DAG 5: ANDORRA - BARCELONA
    De laatste dag van het avontuur. Maar voordat je over de finish gaat rijden hebben we nog een fantastische route voor je in petto. Met deze route, dwars door de Pyreneeën, hebben we het mooiste voor het laatst bewaard. En als je dat allemaal zonder problemen hebt afgelegd gaan we het einde van het avontuur vieren!

    Altijd al mee willen doen aan een bijzondere Rally? Maar helaas (nog) niet in het bezit van een Ferrari of Aston Martin? Stop maar met sparen, want je kunt je nu opgeven voor een nog veel groter avontuur: the Carbage Run. Een fantastisch avontuur door Europa van vijf dagen in een auto die niet meer dan 500 euro mag kosten (en niet jonger mag zijn dan bouwjaar 1998).

    The Carbage Run is niet alleen een spannende route die wordt gereden in een oud wrak; dit is een avontuur, een verslavende ervaring die je nooit meer vergeet! Meedoen aan The Carbage Run zegt wat over jou en over wat jij belangrijk vindt: lol hebben in je leven!



    Carbagerun 2013 - zomereditie

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 13:26 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Je hebt een broer? O.o

    weer iets geleerd :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    Je hebt een broer? O.o

    weer iets geleerd :Y)

    Vier zelfs 8)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cherbourg schreef:
    (...)
    Vier zelfs 8)


    Wauw o.o


    quidquid excusatio prandium pro

    Cool dat je broer daar aan mee doet. Ik ken dat niet eens. (:


    Pretty is just a pretty word.

    Okammy schreef:
    (...)

    Wauw o.o

    Ik ben de jongensexpert 8D

    Wat 'n saaie theemutsen hier, ey. Wens mijn broer eens even succes o.i.d. (cat) Dat het over auto's gaat betekent niet dat jullie (aangezien het overgrote deel vrouwelijk is) niet kunnen reageren. Het is gewoon 'n awesome race :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    CURLYMONSTER schreef:
    Cool dat je broer daar aan mee doet. Ik ken dat niet eens. (:

    Ik ken 't ook pas sinds hij eraan mee gaat doen, maar het lijkt me sowieso wel leuk om eens mee te doen x)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb nu echt een harde dejavú. Dit heb ik al eens mee gemaakt / gelezen / gedroomd.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 16:32 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zou daar wel eens aan deel willen nemen. Maar ben nog te jong haha.

    DarkSavior schreef:
    Ik heb nu echt een harde dejavú. Dit heb ik al eens mee gemaakt / gelezen / gedroomd.

    Misschien ben je m'n broer in een parallelle wereld (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Heh, nooit van gehoord, maar dat lijkt me echt gaaf 8D.


    i put the fun in funeral

    Cherbourg schreef:
    (...)
    Ik ben de jongensexpert 8D

    Wat 'n saaie theemutsen hier, ey. Wens mijn broer eens even succes o.i.d. (cat) Dat het over auto's gaat betekent niet dat jullie (aangezien het overgrote deel vrouwelijk is) niet kunnen reageren. Het is gewoon 'n awesome race :Y)


    Een jongensexpert... door je broers? D: D: D: D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    (...)

    Een jongensexpert... door je broers? D: D: D: D:

    HAHA...

    Nee, niet op die manier.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cherbourg schreef:
    (...)
    Misschien ben je m'n broer in een parallelle wereld (cat)

    Ik heb zo vaak dejavu's. Het is gewoon niet meer grappig :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik heb zo vaak dejavu's. Het is gewoon niet meer grappig :'D

    Misschien wil het universum je iets zeggen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cherbourg schreef:
    (...)
    HAHA...

    Nee, niet op die manier.


    Awww, anders had ik een Game of Thrones reference kunnen gebruiken. IK WEET ER ALLES VAN!


    quidquid excusatio prandium pro