• Ik moet dus misschien verhuizen. Waarom en zo doet er nu verder ook niet toe. Maar het punt is dat ik dan dus ook zou moeten wisselen van school. Maar ik zit dan dus in een nieuwe woonplaats waar ik helemaal niemand ken. Is er iemand die hier ervaring mee heeft? Hoe is dit gelopen en hoe heb je dit aangepakt? Naast wie zat je bijvoorbeeld de eerste dagen en hoe ben je er tussen gekomen? Normaal gesproken heb je tenminste wel iemand die je kent, maar dit zal bij mij niet zo zijn.

    (Het is trouwens misschien wel handig om mee te nemen dat ik niet in de eerste klassen zit. Ik ga naar de vijfde, dus dat kan wel een verschil in situatie vormen)


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik heb er geen ervaring mee en ik zou het echt verschrikkelijk vinden. Maar veel succes op je toekomstige school! :]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Geen ervaring mee nee. Naar welke plaats ga je en welke school?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik heb wel eens van school gewisseld. In het begin was het lastig, maar daarna komt 't vanzelf wel goed. (;

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 18:13 ]


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    Ik heb wel eens van school gewisseld. In het begin was het lastig, maar daarna komt 't vanzelf wel goed. (;


    Maar wat deed jij dan de eerste dagen? (:
    Daar zit ik namelijk best wel tegenop.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Pythias schreef:
    (...)

    Maar wat deed jij dan de eerste dagen? (:
    Daar zit ik namelijk best wel tegenop.


    Ik probeerde mezelf voor te stellen aan mensen en ik werd door twee meisjes rondgeleid die daarna vriendinnen van me werden. De leerkrachten hielpen ook een beetje mee en daarna kreeg ik aardig wat vrienden. Maar ik zit op speciaal onderwijs en ik weet niet of dit ook zo op regulier gaat.


    26 - 02 - '16

    De eerste dagen kunnen eenzaam zijn, maar je komt vanzelf wel iemand tegen die je onder zijn vleugels neemt. c:


    comfort in c h a o s

    Ik ben drie keer van school gewisseld in mijn leven, door een verhuizing. Maar ik verhuisde naar een ander land waarvan ik eerst de taal niet sprak. Mij mij kwamen er altijd mensen naar mij toe, waarmee ik dan een beetje optrok. Die persoon stelde me steeds aan de rest voor ect.


    •*• Lululu •*•

    Alecia schreef:
    (...)

    Ik probeerde mezelf voor te stellen aan mensen en ik werd door twee meisjes rondgeleid die daarna vriendinnen van me werden. De leerkrachten hielpen ook een beetje mee en daarna kreeg ik aardig wat vrienden. Maar ik zit op speciaal onderwijs en ik weet niet of dit ook zo op regulier gaat.


    Hmm, oké. Ik weet inderdaad niet of dat hetzelfde zal gaan, maar toch bedankt! (:


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik heb er geen ervaring mee maar ik hoop dat alles goed gaat!


    .

    Melieke schreef:
    Ik heb er geen ervaring mee en ik zou het echt verschrikkelijk vinden. Maar veel succes op je toekomstige school! :]


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Pythias schreef:
    (...)

    Hmm, oké. Ik weet inderdaad niet of dat hetzelfde zal gaan, maar toch bedankt! (:


    En als je gewoon jezelf blijft komen er vanzelf mensen waar je een klik mee krijgt (;


    26 - 02 - '16

    Ik kwam op het MBO in een tweede klas op een andere school in een andere stad. Gelukkig waren er twee meisjes die me aanspraken en heel aardig waren. Uiteindelijk komt het wel goed.


    Your make-up is terrible

    Ik heb er zelf geen ervaring mee maar als je aan het begin van het jaar instroomt is het voor iedereen nieuwe ik zou je er niet te druk om maken :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik ben ook van middelbare school veranderd in het vierde jaar en bij mij kwamen er twee mensen op mij af. Met een beetje geluk komt er iemand op jou af, zo niet dan zijn ze vast ook een beetje verlegen, spreek iemand aan of vraag iets aan iemand die er aardig uit ziet. (Sommige hebben een boos gezicht maar zijn dat helemaal niet maar sommige wel)

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 18:24 ]


    Physics is awesome

    Ik heb er zelf geen ervaringen mee maar het lijkt mij vreselijk om ineens naar iets totaal anders toe te gaan. Niet alleen een nieuw huis maar ook een nieuwe omgeving en dus het ergste; een nieuwe school. Ik ben zelf een persoon die héél erg op mezelf is, dus ik zou zelf niet erg bang zijn voor het feit dat ik daar niemand ken. Maar sowieso maak je meestal wel vanzelf vrienden of raak je in contact met mensen waarmee je goed overweg kan, meestal dan. Ik wens je hoe dan ook heel veel succes en ik hoop dat je je er snel gaat thuis voelen!


    Chaos is a ladder.