• Ik moet dus misschien verhuizen. Waarom en zo doet er nu verder ook niet toe. Maar het punt is dat ik dan dus ook zou moeten wisselen van school. Maar ik zit dan dus in een nieuwe woonplaats waar ik helemaal niemand ken. Is er iemand die hier ervaring mee heeft? Hoe is dit gelopen en hoe heb je dit aangepakt? Naast wie zat je bijvoorbeeld de eerste dagen en hoe ben je er tussen gekomen? Normaal gesproken heb je tenminste wel iemand die je kent, maar dit zal bij mij niet zo zijn.

    (Het is trouwens misschien wel handig om mee te nemen dat ik niet in de eerste klassen zit. Ik ga naar de vijfde, dus dat kan wel een verschil in situatie vormen)


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik heb er geen ervaring mee en ik zou het echt verschrikkelijk vinden. Maar veel succes op je toekomstige school! :]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Geen ervaring mee nee. Naar welke plaats ga je en welke school?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik heb wel eens van school gewisseld. In het begin was het lastig, maar daarna komt 't vanzelf wel goed. (;

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 18:13 ]


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    Ik heb wel eens van school gewisseld. In het begin was het lastig, maar daarna komt 't vanzelf wel goed. (;


    Maar wat deed jij dan de eerste dagen? (:
    Daar zit ik namelijk best wel tegenop.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Pythias schreef:
    (...)

    Maar wat deed jij dan de eerste dagen? (:
    Daar zit ik namelijk best wel tegenop.