• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

Schrijf hier dan alles van je af!

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Gatsby schreef:
    (...)

Het ligt aan jou, ik ben altijd irritant :Y)

Mwah, jij bent niet irritant :')

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Omg yesss een 7.8 voor m'n tekening van BV :'D Ik ben zo trots he wauw

*sigh*

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Oh my god. This really made my day.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Hahaha shiiiiit. Nu weet ik zeker dat je me leuk vindt; je kwam vrijdag langs terwijl je helemaal niks te doen had daar. Vervolgens klets je een halfuur met me en raak je me steeds aan. Oh my.

"Well, well. Look who we've got here!"

Morgen is waarschijnlijk de laatste dag dat ik met hem in een klaslokaal zit. Sigh.

help

Barnabas schreef:
    Hahaha shiiiiit. Nu weet ik zeker dat je me leuk vindt; je kwam vrijdag langs terwijl je helemaal niks te doen had daar. Vervolgens klets je een halfuur met me en raak je me steeds aan. Oh my.

Ah, that's sweet :] of vindt je het ongewenst haha?

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

V is zo spannneeeeeend!

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Stomme emoties. Ik wil niet dat je op m'n gezicht tevoorschijn komt dus blijf lekker opgesloten en laat me met rust.

You are beautiful, you are love.

Dat moment waarop mijn stalker al zijn nummers kwijt is en dus ook de mijne. Yay me.

You lost me...

Crave schreef:
    You lost me...

Quiet the mind, and the soul will speak.

Morticia schreef:
    (...)

Thanks darling <3

omegle is sooo much fun ^^

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Milaya schreef:
    omegle is sooo much fun ^^

Ha, I know right ^^ it's awesome