• heey ik heb een beetje uitleg/hulp nodig.
    even een korte uitleg wat er aan de hand is (als je meer uitleg nodig hebt zeg maar, en ik hoop dat het duidelijk is) :

    ik en nog 2 vriendinnen waren eerst beste vriendinnen, totdat de andere 2 opeens ruzie kregen.
    Nu heb ik het gevoel dat ze beide niet willen dat ik met de ander omga, kan iemand mij helpen hoe ik hiermee moet omgaan en ze beide als vriendin kan houden?
    ik heb namelijk geen zin om een vriendin kwijt te raken.

    Xxx


    You can't not look cool with a crossbow.

    Misschien moet je bemiddelen tussen de ruzie van je vriendinnen en zorgen dat het weer goed komt tussen die twee, zodat jullie weer beste vriendinnen kunnen zijn met elkaar.


    Pretty is just a pretty word.

    Ga met ze praten en probeer ze duidelijk te maken dat het hierbij niet alleen om hun eigen ego gaat, maar dat het ook om anderen gaat.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Och ja, dat heb ik ook een keer gehad. Ik ben gewoon met beide om blijven gaan en dat wisten ze ook. Hun moeten zich niet zo aanstellen. Die 2 meiden zijn later ook weer vrienden geworden en spreken zelfs nu nog wel eens af terwijl ik ze beide nooit meer zie :')


    -

    Ik zeg altijd dat ik geen partij kies maar dat werkt nooit, mijn ervaring is dat de twee ruziënde vriendinnen altijd tegen je spannen als ze weer samen komen.


    You were born original, don't die as a copy.

    CURLYMONSTER schreef:
    Misschien moet je bemiddelen tussen de ruzie van je vriendinnen en zorgen dat het weer goed komt tussen die twee, zodat jullie weer beste vriendinnen kunnen zijn met elkaar.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||