• Hebben jullie soms wel eens dat jullie moeten huilen om een boek?
    Ik had Je blijft van Anna Drijver gelezen en bij Deel 2 van het boek moest ik wel even mn tranen in bedwang houden :X


    Ivar Oosterloo.

    Bij Harry Potter (krul)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Harry Potter, Twilight, Hongerspelen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Nope.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ja het einde van Never Let Me Go. En elke keer als ik dat stukje weer lees, moet ik weer huilen :(


    As travars

    Achste groepers huilen niet, elke keer als ik dat boek lees moet ik weer huilen :'D


    -

    Als het boek een beetje goed geschreven is, en ik me inleef, en er gebeurt wat ergs, dan kan ik echt wel huilen hoor.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Genius schreef:
    Achste groepers huilen niet, elke keer als ik dat boek lees moet ik weer huilen :'D

    Same for me
    Kan ook komen, omdat dat onderwerp heel dicht bij mij staat (mijn oma heeft het 2x gehad en mijn opa en mijn tante hebben het nu, alleen dan een andere vorm, mijn tante heeft wel wat in het boek staat. Oke, nu zit ik dus weer te janken)


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Nooit meer - Tessa Feller ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nee haha.

    Alles is weg..

    Ik lees s'avonds zo ook die.. serieus.. ik stopte gwn met lezen omdat ik zo inleefde met dat meisje en gwn zo zielig vond


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik moest ook huilen bij Zonder zusje


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    ja bij het boek achtste groepers huilen niet. ik ben er iets te oud voor maar ik meot telkens blijven huilen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik huil bij heel veel boeken o.O


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik moest huilen bij De Anderen van Gemma Malley (wel vertaald)
    En bij The 7th Guest moest ik ook huilen.


    I wish you were here.

    Eigenlijk bij best wel veel boeken..:$


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~