• Hey Kinders ! Ik Wil Wel Eens Weten Wat Jullie Leuk Aan Tokio Hotel En Wie Je Het Liefste Hebt ! Ik Heb Het Liefste Tom Hij Is Zo Een Cutie ! Ik Hou van Tokio hotel Omdat Ik Hun Muziek En Hun Zelf Cool vind ! En Jullie Wat Vinden Jullie Van Hun ! ILOVEJOE ! xxx


    I'm invisible.

    Ik vind ze ten eerste cool vanwege de muziek en de teksten die ook écht ERGENS over gaan. Verder zijn de jongens natuurlijk ook zaalliig en supercuteknapsweetleuk enso:D(H) mijn lievelingen zijn toch Bill en Tom, die vind ik echt het leukst ervan

    Xus


    Why don't you break my heart

    Toen ik Bill voor het eerst op tv zag, was ik plots voor het eerst verlieft en heb het geod te pakken, want dah is nu al ongeveer een jaar geleden en ben nog steeds verlieft op heb ..
    bovendien, moet ik nu nog steeds een traantje laten als ik monsoon op tv zie verschijnen, als dat nummer nooit op TMF was geweest op het moment dah ik het keek .. was ik nooit zo gelukkig geweest als nu ..
    Dan had ik nooit quizlet gevonden ..
    dan had ik joyce nooit leren kennen
    dan was ik er nooit achter gekomen wie IK was...
    en dan had ik nog steeds niet kunnen huilen
    dan had ik niet kunnen leren dat mensen mij gwoon moeten accepteren voor wie ik ben, en dat ik fan ben van TH

    bovendien .. die liedjes lieten mij alle wenen toen ik ze luisterden voor het eerst, toen ik de tekst beter ging begrijpen
    En ik vindt duits nu een prachttaal terwijl ik ervoor een hekel had aan duits, dah was nog gerelateert aan mijn zus ..

    dus voor mij betekent TH het leven dat ik nu leidt, zonder TH had ik geen leven meer .. voor vele is het een ramp te zien hoe ze nooit bij TH kunnen zijn, en gaan drom zelfmoord plegen ..
    Maar voor mij is het juist fijn dat ik TH ken, want doordat Bill het nummer Spring nicht zong, heb ik ingezien dat ik wilde leven .. en niet meer dood willen

    TH IS MIJN LEVEN
    en bill onze grote liefde

    Toen ik Bill voor het eerst op tv zag, was ik plots voor het eerst verlieft en heb het geod te pakken, want dah is nu al ongeveer een jaar geleden en ben nog steeds verlieft op heb ..
    bovendien, moet ik nu nog steeds een traantje laten als ik monsoon op tv zie verschijnen, als dat nummer nooit op TMF was geweest op het moment dah ik het keek .. was ik nooit zo gelukkig geweest als nu ..
    Dan had ik nooit quizlet gevonden ..
    dan had ik joyce nooit leren kennen
    dan was ik er nooit achter gekomen wie IK was...
    en dan had ik nog steeds niet kunnen huilen
    dan had ik niet kunnen leren dat mensen mij gwoon moeten accepteren voor wie ik ben, en dat ik fan ben van TH

    bovendien .. die liedjes lieten mij alle wenen toen ik ze luisterden voor het eerst, toen ik de tekst beter ging begrijpen
    En ik vindt duits nu een prachttaal terwijl ik ervoor een hekel had aan duits, dah was nog gerelateert aan mijn zus ..

    dus voor mij betekent TH het leven dat ik nu leidt, zonder TH had ik geen leven meer .. voor vele is het een ramp te zien hoe ze nooit bij TH kunnen zijn, en gaan drom zelfmoord plegen ..
    Maar voor mij is het juist fijn dat ik TH ken, want doordat Bill het nummer Spring nicht zong, heb ik ingezien dat ik wilde leven .. en niet meer dood willen

    TH IS MIJN LEVEN
    en bill onze grote liefde


    whaa das kei lief !


    I'm invisible.

    -Goeie muziek check!

    -Lekker gitarist check!

    -Zanger met een mooie stem check!

    -Basgitarist die lekker stoned is check!

    -Drummer met een geinig lachje check!

    -Melige jongens check!

    En nu vraag je mij waarom ik ze goed vind? XD


    BAM!

    DÉ MUZIEK!!! <3
    Kan daar nie aan doen ma diem uziek is zo overzalig enál! nie normaal, & die jongns zijn dn nog een uber knap! wat moet jen og meerh ebben om ze cool te vinden enzoo?

    K vind het wel jammer dat plots heel veel wannebee's "fan" zijn, maarja.. daarom ga ik het zeker nie laten om zelf fan te zijn.

    x


    Turning up the volume

    ze gedragen hun niet naar hun leeftijd, dat maakt hun leuk!!


    Let me be me...